Surelimb - erfaringer

Post Reply
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Surelimb - erfaringer

Post by Mia »

Ja, kort sagt, er der nogle, der har erfaringer med Surelimb fra Brogaarden? Eller andre alternativer, der er godt dækkende, og helst organiske?
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Surelimb - erfaringer

Post by CXEC »

Desværre. Jeg aner ikke hvad du taler om.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Surelimb - erfaringer

Post by Lena »

Hvorfor vil du bruge Surelimb?


Jeg bruger Suregrow og behøver ikke at bruge andet.
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Surelimb - erfaringer

Post by Mia »

Ved heller ikke om det lige er Surelimb jeg vil bruge, men jeg skal finde et nyt vitamin- og mineral-produkt til den lille grå. Og dette virker umiddelbar ok, men vil selvfølgelig gerne høre for og imod. Grunden til at jeg umiddelbart ikke overvejer suregrow, er at det skulle være til avlshopper, eller heste med tendens til overvægt, og det har den lille grå ikke, og så er han vallak :-)
Ronja
Posts: 17
Joined: Tue 21. Dec 2010 23:11

Re: Surelimb - erfaringer

Post by Ronja »

Min fik Suregrow fra hun blev født til et år siden.
Men så fik jeg et tip om at bruge vitaminer og mineraler til malkekøer :hhansen: Det kan man også bruge til heste og det feder ikke. Hendes pels er skinnende, hovene er stærke og hun ser godt ud. Så jeg ville anbefale at gå over til det :anonym:
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Surelimb - erfaringer

Post by 99E »

Surelimb er et fint tilskud.
Jeg mener også, de nye Travo'er er organisk bundne.

Ronja wrote:Men så fik jeg et tip om at bruge vitaminer og mineraler til malkekøer Det kan man også bruge til heste og det feder ikke. Hendes pels er skinnende, hovene er stærke og hun ser godt ud. Så jeg ville anbefale at gå over til det

Hvis jeg kan se det passe ind i en foderplan, ville jeg være OK med det. Men jeg ville regne på det. (Det gør jeg også med hestefoder - for den der anbefalede mængde passer kun somme tider...)
Men eftersom en del af fidusen ved kvægfoder er, det skal være billigt, tvivler jeg på, det indeholder organisk bundne mineraler?

Generelt - alt det der med hvad for en type hest, foderet "anbefales" til... Pfffhhh!
Se på hvad der er i, regn på (eller få en anden der har forstand på det til at regne på) hvordan det passer til din hests behov.
Ta' den derfra.

Fx har jeg en ganske trivelig pony - men jeg kunne aldrig finde på at fodre hende med fx Leisure MIx, hvis jeg selv skulle betale/bestemme (og det skal jeg heldigvis).
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Surelimb - erfaringer

Post by MetteboDeluxe »

Er der nogen gratis steder man kan regne på det, eller er det i gang med lommeregneren?
* Kendt for :mettebo: *

* G
Post Reply