må man?

Opskrifter på god hverdagsmad
Post Reply
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

må man?

Post by Gry »

Må man skrive om vægttab osv herinde også?

jeg kæmper nemlig for at komme ned i vægt og tænkte det måske ville hjælpe lidt hvis jeg skrev lidt om det jeg spiser og de tanker jeg gør mig :)
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: må man?

Post by Dorte Hansen »

Du må skrive lige præcis om hvad du vil herinde.

ordet er fuldstændigt frit, og her modereres ikke.

Du skal bare overholde gældende dansk lovgivning, så er du på den sikre side...

Jeg tror faktist at det kun er blevet slettet 1 eneste indlæg herinde fra engang i tidernes morgen.

Og her sidder andre som også har været/er igang.

Den tråd du smed på KG ang. OP, kunne du smide herm, for her sidder et par dejlige damer der kan svare på dine spørgsmål.....
Nu med køter-bande!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: må man?

Post by KatieKat »

Hvis jeg var dig ville jeg smide en slanketråd ind på hyggesnakken. Så har du meget større chance for at folk ser den. Vi har haft slanketråde før og jeg er sikker på at du kan finde ligesindede herinde som gerne vil af med et par kg. Mig fx. :hhansen:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: må man?

Post by Gry »

iiiih det lyder godt! Det vil jeg gøre så!
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Post Reply