En kattetøs i en hesteverden

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: En kattetøs i en hesteverden

Post by Stimata Doamna »

Velkommen til, Gry - jeg tror nok, at du skal finde dig til rette. Du har jo allerede lagt billeder ind uden at blive spurgt af 5 forskellige i 5 forskellige toner :linski:

Dejlige katte, og også dejligt at have et ansigt at forholde sig til :mikkel:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: En kattetøs i en hesteverden

Post by Gry »

Randi wrote:Velkommen til, Gry - jeg tror nok, at du skal finde dig til rette. Du har jo allerede lagt billeder ind uden at blive spurgt af 5 forskellige i 5 forskellige toner :linski:

Dejlige katte, og også dejligt at have et ansigt at forholde sig til :mikkel:



hæhæ - det er fordi jeg godt selv kan lide at vide hvem jeg taler med :9 så mente jeg kun det var fair at jeg lagde ud :heidio:

Jeg skal da med det samme prøve at føle mig hjemme, men jeg kommer jo nok til at stille en hulens masse håbløse hestespørgsmål, for dem ved jeg ikke super meget om :)
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: En kattetøs i en hesteverden

Post by MinnaN »

Hej Gry og velkommen til!

Så kom du herind, her skal du nok komme til at hygge dig!

Der er ikke noget der hedder håbløse hestespørgsmål.

Familiebilledet er lidt spooky. På den der fede Vi-er-Basts/Bastets-vogtere-og-du-er-vores-hjælpeløse-slave måde....


Hvor spiller du rollespil henne?? *pillernysgerrig og i seriøs mangel på rollespilsfix*
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: En kattetøs i en hesteverden

Post by Gry »

Tjae jeg har min vanlige pnp-gruppe hver tirsdag. ikke så meget live, kun sommerlive.

men jeg ved der er noget vampire i næstved som jeg lurer lidt på :)

og så er der noget junior i GERF jeg lurer lidt på at forbedre...
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: En kattetøs i en hesteverden

Post by MinnaN »

GERF har jeg luret på, de har lavet Rom og Dukater I 0g II, som skulle være herregodt. Ligeså Falkenborgdrengene aka Helios, men efter Falkenborgdrengene var en kende irriterende overfor Taurgruppen og Norrlændingene... :viben:

Der er også Komma oppe på FB som er vampire live.. Jeg er i gang med at lave en karakter til Komma. En arabisk Brujah der har wandering feet af en art.

Jeg ved bare at jeg savner at spille live i den grad. PnP spiller jeg en gang hver 6 uge, det er bare for lidt, men med sang og ridning og tre børn, såeh...

Dine drenge er bare såååå smukke!! :elsk:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: En kattetøs i en hesteverden

Post by Gry »

hæhæhæ mange tak :)

du skal være meget velkommen til at komme og befamle dem lidt :)
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Fru Hurup
Posts: 506
Joined: Mon 7. Dec 2009 15:03

Re: En kattetøs i en hesteverden

Post by Fru Hurup »

Velkommen til Gry.

Sikke nogle dejlig missedrenge du har, de er smukke :elsk: Jeg har selv haft to siamesere, en brun og en rød tabby, begge to meget smukke og dejlige, men de er desværre givet videre til andre familier.

Jeg er sikker på, at du nok skal falde til hurtigt.
Ulla
______________________________________________________
"Man kan se hvad mennesket har skabt gennem vinduet i en bil,
men det Gud har skabt, skal ses fra hesteryg."
Post Reply