orange-chokolade-muffins

User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: orange-chokolade-muffins

Post by Lena »

Ja, de vælter ikke............. De almindelige er gode at bruge hvis man i forvejene har en muffinform at sætte dem ned i...... ellers har jeg ikke den store fidus til dem.......

Jeg synes i øvrigt at der er for lidt chokolade i de muffins.......... jeg vil næste gang prøve at hakke noget chokolade og blande i dejen. De virkede lidt tørre........
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: orange-chokolade-muffins

Post by CXEC »

Uh, tøre muffins, det lyder ikke som noget der kommer fra Annettes hånd! Men altså nok lige så trist som IKKE bagte muffins, som jeg fik igår. :naese: :naese: :naese:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: orange-chokolade-muffins

Post by annetteB »

de skal spises samme dag, ellers BLIVER de tørre, det er korrekt.
Pas på de ikke får for længe i ovnen, så kan de osse blive til den tørre side.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: orange-chokolade-muffins

Post by Lena »

annetteT wrote:de skal spises samme dag, ellers BLIVER de tørre, det er korrekt.
Pas på de ikke får for længe i ovnen, så kan de osse blive til den tørre side.


De fik nøjagtig efter opskriften............ men måske et par minutter mindre vil gøre dem godt......... i min ovn.
aribeth

Re: orange-chokolade-muffins

Post by aribeth »

man skal læse HELE tråden inden man bager kager herfra!


Jeg skulle bruge den her opskrift som en grundopskrift på nogle nye muffins ejg prøver... og HELDIGVIS kom jeg lige til at stikke fingeren i dejen inden den blev proppet i forme... og kunne smage at den manglede sukker :hhansen:
aribeth

Re: orange-chokolade-muffins

Post by aribeth »

jeg synes de er lidt flade i smagen?! og mine blev også lidt tørre efter kun 13 minutter...

Hvad faen gør jeg galt?!


Jeg tror jeg prøver med mere smør næste gang...
Post Reply