Kan ikke logge ind

Heidi uden indlogg

Kan ikke logge ind

Post by Heidi uden indlogg »

Jeg kan ikke logge ind hverken med mit gamle inlog eller det nye jeg har fået tilsendt...

Når jeg skriver brugernavn og password og klikker på loggin ( eller hvad der nu står) glimter siden et splitsekund med denne tekst kommer frem *If your browser does not support meta redirection please click HERE to be redirected* og jeg er tilbage på forumforside uinlogget :(

please HEELP

Hilsen heidi
Jeanie

Post by Jeanie »

Nu er jeg ikke det største tekniske geni, men har du husket at opdatere siden i fortrukne, såfremt du har den der, der er jo flyttet til den gamle server ???

[url]http://www.strigler.dk/[/url]
Jeanie
heidi uden indlogg

Post by heidi uden indlogg »

Jepper det er den rette side jeg "tæsker" mig igennem... og har lige prøvet engang til for prins knud, men det hjalp ikke

Hilsen heidi
Jeanie

Post by Jeanie »

Hmmm....jeg kan prøve om jeg kan lave et log ind og sende til dig...just one moment ...så kan vi da se, om det er din pc. Du kan så ændre bagefter på kodeord og profil..??

Værd at prøve !
Jeanie

Post by Jeanie »

Hmm det kan jeg ikke !! Jeg skal jo bruge mail osv...men kan du ikke oprette dig helt forfra ??????
Guest

Post by Guest »

I princippet kunne jeg godt oprette mig forfra, men det er skisme lidt dumt :?

Kan du ikke prøve om du kan logge ind

bruger navn : Heidi
Password : oaBJYlgT

Det har jeg lige fået tilsendt og jeg har aktiveret det :wink:
Jeanie

Post by Jeanie »

:roll: ..Det dur ikke..den skriver at der er angivet et inaktivt kodeord ????

tror du skal prøve at starte forfra, men kalde dig Heidi 2 , da dit nuværenede bruger navn jo er "taget"...af dig selv.. :roll:
Guest

Post by Guest »

P** OG PA**** .... nu har jeg fået nyt kodeord tilsendt igen men stadig ikke nogen bedring... ](*,)

DqcoXxk6 hvis du vil prøve Jeanie :wink:
Jeanie

Post by Jeanie »

Det virker her, det nye kodeord ..., så pt er jeg logget på som dig..øjeblik så får du syn for sagen
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

Post by Heidi »

Nu optræder jeg lige som Heidi - pt. uden log ind....men jeg er logget ind som Heidi...?????

Det virker her.....ikke hos Heidi ???

Jeanie
Hilsen Heidi
Post Reply