hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Zanne »

Til gengæld bliver jeg slet slet ikke glad for, at der er landet efterlysninger på 5 heste i løbet af aftenen igår og denne dags morgen.

Der er ikke dukket een eneste plejefamilie op, og den eneste gode historie, er ovenstående.

Tro nu ikke jeg er utaknemmeligt, det er jeg slet ikke, men det er da skrækkeligt, at så mange mennesker, sidder med en rigtig grim uvished over et, dengang velvalgt, otium for hesten.

Der er jo leveret rigtigt mange heste, sponseret bunker af rideudstyr og alt sammen er mødt af løgne, garneret med rigelige misinformationer og idylliske fortællinger.

Jeg mener helt bestemt, at Connie burde skamme sig og fortryde sine handlinger, men det er nok at stile for højt.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Zanne »

[quote:22e9c8ed9d]Hvorfor kommer jeg til at tænke på de gamle koner, der sad på torvene omme i Frankrig, på ludvig d. XIV tid, når guilotinen skulle skille hovedet fra en stakkels forbryder under pøbelens jubel! [/quote:22e9c8ed9d]

Min bedste forklaring er, at dit billede må vise de få nikkedukker, Connie stadig har i umiddelbar nærhed af sig. Folk der åbenbart benægter enhver for for fakta. Grunden kender jeg ikke, men jeg har lov at gætte.

[quote:22e9c8ed9d]Håber nogle har fået noget at skamme sig over[/quote:22e9c8ed9d]

Netop det lønlige håb har jeg også, jeg har dog mine tvivl om, hvorvidt vi er enige om, hvem der virkelig bør skamme sig.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by annetteB »

[quote:109f721cf3]Weeee - det er jo præcis som ønsket. Nemlig at alle kan få en klarhed over, hvor deres heste er blevet af. Jeg synes simpelthen det er så super, at få billeder og en smule tekst, kan give fred i sjælen for en hesteejer. [/quote:109f721cf3]
:jeanie:

Charlie - jeg fatter efterhånden godt hvorfor Connie har fået så høj en status blandt sine bekendte: hun har simpelthen valgt at omgive sig med idioter.
:ehj:

Det er fantastisk at I, der forsøger at "bakke connie op" ved at kaste smuds på andre ikke kan se, at I bare laver Connies hul dybere og dybere og dybere ved jeres hjælpeløse forsøg på forsvar.
:mur:

Det er jo en KENDSGERNING at der er handlet heste fra plejehjemmet - og selv om disse heste meget korrekt er plejehjemmets ejendom, så har Connie som indehaver af plejehjemmet/formand for "foreningen" på kontrakten givet sit ord på, at de IKKE vil blive viderehandlet.
Noget sådant er kontraktbrud og man kan sagsøges herfor i et privat søgsmål. Fat det nu. Eller lær det i det mindste udenad.
:ehj:

Ingen i verden har noget imod at en gammel syg eller misrøgtet hest er blevet aflivet - men man har den onde lyneme noget imod at en hest der er erklæret aflivet af dyreetiske årsager senere hen findes i live hos en hestehandler, på en rideskole eller lignende. Da jeg går ud fra, at Connie har orden i sine papirer kan det jo kun være sket ved overlæg: for at skjule at videresalg har fundet sted til trods for kontraktens ordlyd.
:opkast:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Charlie
Posts: 108
Joined: Tue 18. Nov 2008 11:20

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Charlie »

[quote:2bb21e9d7f="atengstedt"][quote:2bb21e9d7f]Weeee - det er jo præcis som ønsket. Nemlig at alle kan få en klarhed over, hvor deres heste er blevet af. Jeg synes simpelthen det er så super, at få billeder og en smule tekst, kan give fred i sjælen for en hesteejer. [/quote:2bb21e9d7f]
:jeanie:

Charlie - jeg fatter efterhånden godt hvorfor Connie har fået så høj en status blandt sine bekendte: hun har simpelthen valgt at omgive sig med idioter.
:ehj:

Det er fantastisk at I, der forsøger at "bakke connie op" ved at kaste smuds på andre ikke kan se, at I bare laver Connies hul dybere og dybere og dybere ved jeres hjælpeløse forsøg på forsvar.
:mur:

Det er jo en KENDSGERNING at der er handlet heste fra plejehjemmet - og selv om disse heste meget korrekt er plejehjemmets ejendom, så har Connie som indehaver af plejehjemmet/formand for "foreningen" på kontrakten givet sit ord på, at de IKKE vil blive viderehandlet.
Noget sådant er kontraktbrud og man kan sagsøges herfor i et privat søgsmål. Fat det nu. Eller lær det i det mindste udenad.
:ehj:

Ingen i verden har noget imod at en gammel syg eller misrøgtet hest er blevet aflivet - men man har den onde lyneme noget imod at en hest der er erklæret aflivet af dyreetiske årsager senere hen findes i live hos en hestehandler, på en rideskole eller lignende. Da jeg går ud fra, at Connie har orden i sine papirer kan det jo kun være sket ved overlæg: for at skjule at videresalg har fundet sted til trods for kontraktens ordlyd.
:opkast:[/quote:2bb21e9d7f]atengstedt.
Jeg vil slet ikke kommentere dit indlæg.
[b:2bb21e9d7f]Det er så fyldt med usandheder, forudindtagethed, og bedrevidende.[/b:2bb21e9d7f]
Jeg vil lade det stå for sig selv, og vente på, at du selv finder sandheden.
Jeg vil blot gentage, at når Århus Politi siger citat: [b:2bb21e9d7f]Der findes ingen grundlag for en nærmere efterforskning, [/b:2bb21e9d7f]Citat slut, så er den ikke længere.

Jeg beklager hvis dit strikketøj er havnet i en blodpøl.
M.v.h.
Charlie.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by annetteB »

[quote:e30768f84d]Der findes ingen grundlag for en nærmere efterforskning,[/quote:e30768f84d]

Neeej selvfølgelig før der ikke dét, for politiet har intet at gøre i den sag kontraktbrud skal afgøres ved civilt søgsmål - fat det nu!
:mur:

[quote:e30768f84d]Jeg vil slet ikke kommentere dit indlæg. [/quote:e30768f84d]
Nej, dét kan jeg se! Din logiske sans er lige så fremragende som dit forsvar for Connie!
:lea:

(herre giv mig styrke - det er for sent med tålmodighed)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
ostehaps
Posts: 74
Joined: Fri 29. Feb 2008 13:34

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by ostehaps »

Mon ikke der på et eller andet tidspunkt nok skal dukke et eller andet op, der sørger for at, Sankt Mikkelsen bliver, sigtet for et eller andet.

Dømt skal hun nok blive på den ene eller anden måde, nu er der så mange i Dk der kender til hende, og det er jo ikke forbudt, at sidde og hygge sig over hvor meget hun har ødelagt for sig selv nu, og man kan jo altid printe artiklen fra EB ud og hænge det op diverse steder, i området hvor hun bor, og især, steder hvor der kommer heste mennesker.

Jeg bor desværre i Odense for ellers ville jeg da melde mig frivilligt til det job, jeg har alligevel ikke andet at lave.
SUCESS KOMMER F
User avatar
HippieHest
Posts: 80
Joined: Mon 4. Aug 2008 10:52

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by HippieHest »

Hej igen Strigler

Orv Manner! Så har medierne endelig taget sagen op. Supergodt!
Det giver mig så anledning til at komme ud af min lille stress-healing bobbel, for at give mit besyv med.

Var der ikke noget med, at de ansatte og frivillige på Hesteplejehjemmet havde en slags 'tavshedspligt', på grundlag af at nogle af de indleverede heste var 'tvangsfjernede'?
I så fald, så har politiet (eller dyreorganisation) vel været dem, der indlevedede heste, og derfor er de vel i samme båd, som Wendy og de andre hesteejere?
Kan det så ikke være en lidt beklemt sag for politiet, at sagen kommer i medierne og at de skulle rejse sigtelse, når der er bevis for fusk på stedet?
Det ville det da være, hvis det var et andet fuskested, hvor man anbragte tvangsfjernede.

Eller tager jeg fejl omkring de heste der er blevet indleveret?
When the dog bites, when the bee stings, when I'm feeling sad
I simply remember my favourite things, and then I don't feel...so baaaaad!
/Fraulein Maria, Salzburg.
In the last Golden Days of the Thirties


http://www.plejehjemsheste.dk/
Lisbeth Sejberg

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Lisbeth Sejberg »

[quote:fbcf9b5c92]Vi har foreningefrihed her i Danmark. [/quote:fbcf9b5c92]
........... men det betyder sgu da ikke, at enhver privatperson bare må kalde sit foretagende en forening og på den måde modtage penge til drift af egen virksomhed :mur: ........ et offentligt tilgængeligt regnskab er vist helt normal procedure i så fald.

Det er sådan jeg ser Connie har brugt sin forening.

Gad vide hvad ham den gode præst der blev omtalt i "Kaffe med Kurt" siger til, at hans donationer er gået til sådan et svindelforetagende ??

Mvh. Lisbeth
User avatar
Hms4life
Posts: 164
Joined: Thu 6. Mar 2008 10:45

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Hms4life »

At kalde Connies diciple for idioter er da synd for idioterne.
Jeg undres dog over at hver eneste gang der kommer en af disse diciple på banen så flyver der beskyldninger gennem luften mod alt og alle men ikke én af dem forholder sig til den reelle situation med at Connie har solgt heste videre. Hver og én mener at alle vi herinde er dummere end snot og ligeledes ejerne af de heste som er endt på plejehjemmet.

Personligt vil jeg foreslå vi omdøber Sankt Hans til Sankt Connie, så kan vi alle brænde heksen af og sende hende til Bloksbjerg :loneb: :mettebo: :doed: :afvist: :britta: :viking:
Sagde jeg virkelig det :anonym:
-Jane
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Ms Strangefield »

Tak Charlie... 1000 tak. En popcornstråd er ALTID velkommen i sådan et vejr som i dag. :popcorn:

Men kunne du ikke have startet din egen, og så ladet denne være? Eller evt. bare have skrevet i en af de oprindelige? Nå never mind. Det er nu stadig sødt af dig at du gider prøve at piske en stemning op sådan en kold regnvejrsdag.. :britta:
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
Post Reply