hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
aribeth

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by aribeth »

En ting der ER sand er at Wendys hest Lace beviseligt er solgt videre... det er bevist med DNA test!!

Hvor "fejlen" så ligger, det kan der diskuteres... MEN det kan ikke diskuteres hvorvidt det er den hest eller ej... for det ER det...


Katrine
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by annetteB »

[quote:f03e9004c2]At kalde Connies diciple for idioter er da synd for idioterne. [/quote:f03e9004c2]

De kan bære det, er jeg sikker på!
:hhansen:

[quote:f03e9004c2]Jeg undres dog over at hver eneste gang der kommer en af disse diciple på banen så flyver der beskyldninger gennem luften mod alt og alle men ikke én af dem forholder sig til den reelle situation med at Connie har solgt heste videre.[/quote:f03e9004c2]

Dét er jeg for længst holdt op med at undre mig over!
Du kan ikke forpligte folk til at forholde sig til fakta, hvis det rent faktisk overstiger deres evner, ved du nok.
:ondgrin:

Det undrer mig dog stadig hvor Connies fans har fået den holdning fra, at hesteejerne er nogle snotdumme og sentimentale idioter, når de virkelig troede på at kontrakten var til for at blive overholdt og at der rent faktisk eksisterende en forening med det erklærede formål at drive et hesteplejehjem.....hvem mon den holdning udspringer fra, det kan jo næppe være en ide de SELV har fostret helt uden hjælp?
:hva:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
ostehaps
Posts: 74
Joined: Fri 29. Feb 2008 13:34

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by ostehaps »

Jeg syntes personligt du har ganske ret, men der er sgu så lang tid til d.23.06.2009, jeg foreslår i stedet vi laver en julejagt, hvor jagtryttere får mulighed for at fange ræven, store hunde må gerne medbringes.
SUCESS KOMMER F
Lisbeth Sejberg

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Lisbeth Sejberg »

[quote:2ec52c80d8]Det undrer mig dog stadig hvor Connies fans har fået den holdning fra, at hesteejerne er nogle snotdumme og sentimentale idioter, når de virkelig troede på at kontrakten var til for at blive overholdt og at der rent faktisk eksisterende en forening med det erklærede formål at drive et hesteplejehjem.....hvem mon den holdning udspringer fra, det kan jo næppe være en ide de SELV har fostret helt uden hjælp?

Nej det mener du da ikke ?? Jeg tror, du kan gætte svaret, hvis jeg nu skriver, at du skal tænke på et navn, der rimer på ponny :anonym:
Mvh. Lisbeth
[/quote:2ec52c80d8]
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by HHansen »

[quote:26eccda25b="aribeth"]En ting der IKKE er sand er at Wendys hest Lace beviseligt er solgt videre... det er bevist med DNA test!![/quote:26eccda25b]

Er der ikke et ikke for meget i ovenstående??

Det ER da sandt at Lace blev solgt videre. Det er jo det DNA testen beviser..
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lisbeth Sejberg

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Lisbeth Sejberg »

Hvorfor hulen står mit svar også som en del af citatet ?? :mur:
Forstår du meningen Atengstedt ??
Mvh. Lisbeth
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by annetteB »

[quote:ce665dfdc1]Forstår du meningen Atengstedt ?? [/quote:ce665dfdc1]

Ok, ja - men jeg kender dig jo osse!
:hhansen:

(jeg gætter på, at du har sat citatklammer om det hele til sidst?)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
aribeth

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by aribeth »

Tak Helle... ejg har rettet...


Katrine
Charlie
Posts: 108
Joined: Tue 18. Nov 2008 11:20

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Charlie »

[quote:0d2367e99a="Lisbeth Sejberg"][quote:0d2367e99a]Det undrer mig dog stadig hvor Connies fans har fået den holdning fra, at hesteejerne er nogle snotdumme og sentimentale idioter, når de virkelig troede på at kontrakten var til for at blive overholdt og at der rent faktisk eksisterende en forening med det erklærede formål at drive et hesteplejehjem.....hvem mon den holdning udspringer fra, det kan jo næppe være en ide de SELV har fostret helt uden hjælp?

Nej det mener du da ikke ?? Jeg tror, du kan gætte svaret, hvis jeg nu skriver, at du skal tænke på et navn, der rimer på ponny :anonym:
Mvh. Lisbeth
[/quote:0d2367e99a][/quote:0d2367e99a]

Du behøver slet ikke at se længere, end til dig selv i spejlet.
Jeg betragter det, som at være snot dum, når man ikke er i stand til at forstå, at omtalte Connie ikke kan være ansvarlig for andre menneskers handlinger!
Men jeg kan osse sagtens se, hvor forblændet af had/misundelse der udvises i dette fora!
Og jeg må lige rette dig og evt. andre. Jeg er ikke fans af andre end sandheden.
Men den er på forhånd undertrygt her.
Det mærkede jeg efter mit første indlæg.
Enten er man med Jer i Jeres selvfede selvretfærdighed, eller osse er man imod Jer!

Realiteterne er på forhånd dømt ude.

Kunne en af Jer ikke frivvilligt oplyse om, hvem af Jer, der har fået en advarsel af Århus Politi, og blevet bedt om at holde inde med disse smædes skrivelser?
Oh herre Jemeni, eller hvem der nu gider have Jer som fans. :mettebo:
M.h.
Charlie.
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Zanne »

[quote:37fc21c482]Kunne en af Jer ikke frivvilligt oplyse om, hvem af Jer, der har fået en advarsel af Århus Politi, og blevet bedt om at holde inde med disse smædes skrivelser?[/quote:37fc21c482]

Joda - det står at læse i hovedtråden om hesteplejehjemmet. Hvis du læser den, finder du svaret på dit spørgsmål. Nemt ikke ? Du må endda helt selv om du gider læse alt, men det er nemmest at starte bagfra. Det vil slide mindst på dine øjne.

Faktisk er jeg ved at være træt af, at kalde det hesteplejehjemmet. Er der noget det sted ikke var, så er det da netop et plejehjem. Alle andre steder af den karakter, kaldes i dagligdagen, en stald hos en hestekrejler.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
Post Reply