hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by BeritH »

[quote:6ef38171c5]Så længe du ikke kan fremvise en købs/salgsaftale mellem hesteplejehjemmet og en køber, er du utroværdig i din skrift og tale. [/quote:6ef38171c5]

Men nu behøver en aftale jo ikke at være skriftlig for at være gyldig, og så længe den anden part i aftalen vedgår sig denne, så er det vel også at betragte som en indgået købsaftale - eller................??????

Herudover er det jo sjældent at man prøver at dokumentere den svindel man evt. begår, men det er jo en helt anden historie.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Charlie
Posts: 108
Joined: Tue 18. Nov 2008 11:20

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Charlie »

[quote:4e7372eec1="Zanne"][quote:4e7372eec1]Så er det nu, du skal stoppe med din halsløse gerning i et offentligt forum.
Efterforskning hører under politiet. [/quote:4e7372eec1]

Hvad så med privatdetektiver - det er et ganske legalt erhverv.[/quote:4e7372eec1]

Præcis. Og læg mærke til titlen [b:4e7372eec1]privat[/b:4e7372eec1]detektiver
Undersøgelsernes delresultater foregår langt fra i offentligheden.
Præcis ( igen): På samme måde må I gerne arbejde.

Når/hvis I har noget holdbart beviseligt, kan i f.eks. skrive om det her!
[b:4e7372eec1]Ikke et sekund før.[/b:4e7372eec1]
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by KatieKat »

Er du ikke snart færdig med at tro at du skal bestemme hvad folk må og skal skrive her?
Har du ikke noget bedre du kunne tage dig til? Skrive en pæn undskyldning til en dame i Glostrup fx.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by annetteB »

[quote:7ea513b87c]Præcis ( igen): På samme måde må I gerne arbejde. [/quote:7ea513b87c]

Åååh, tak Søde Charlieboy. Mit lille hjerte glædes så inderligt over at have fået netop DIN tilladelse til at lave noget.

At du så ikke har fattet en skid om hvad man må og ikke må i det offentlige rum må jeg jo så leve med...hvis du selv kan leve med det, så overlever jeg jo nok osse, omend det sætter en lille sky på min blå himmel.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by BeritH »

[quote:2a6b906e53]Men nu behøver en aftale jo ikke at være skriftlig for at være gyldig, og så længe den anden part i aftalen vedgår sig denne, så er det vel også at betragte som en indgået købsaftale - eller................?????? [/quote:2a6b906e53]

Og jeg mangler stadig svar på ovenstående.

Og så har jeg lige et bonusspørgsmål: Hvis der ikke er dokumentation - betyder det så at der ikke er foregået noget ulovligt?

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Zanne »

Charlie

Jeg er ked af det. Men jeg behøver nu ikke din tilladelse til at gøre noget som helst, så længe jeg holder mig indenfor lovens rammer.

Og netop dette med lovens rammer, det holder jeg selv styr på, det behøver du ikke hjælpe mig med.

Du burde meget hellere bruge din tid på et par undskyldninger, og så ellers få styr på hvad det egentligt er, du tror du ved...

Og du behøver ikke underholde os andre med det undervejs, men du er velkommen til at smide eventuelle resultater her.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by HHansen »

Det er sgu grinagtigt at den gode Charlie skriver
[quote:173e6f96db]Når/hvis I har noget holdbart beviseligt, kan i f.eks. skrive om det her!
Ikke et sekund før.[/quote:173e6f96db]

Og samme Charlie ringer så og overfuser en fremmed dame for noget hun ikke har gjort, samt truer med en politianmeldelse..

Jeg mener jo at hvis han nu SELV levede op til sit "Når/hvis I har noget holdbart beviseligt, kan i f.eks. skrive om det her!
Ikke et sekund før." så skulle han jo IKKE ringe til damen selv - så skulle han jo bare melde det til politiet - og så skal DE henvende sig til damen...

Men det er selvfølgelig svært når man ikke har noget holdbart beviseligt :ehj:

Iøvrigt tror jeg ikke politiet bryder sig om at folk ligger og ringer og truer med anmeldelser...
Tror nok de mener at den korrekte procedure er at man MELDER folk når man mener man har noget at melde dem for.
Og hvis Politiet så OGSÅ mener der er noget at melde, så er det jo ligesom deres job at bære den videre og kontakte den anmeldte.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by annetteB »

[quote:e4fb3b1e30]Jeg mener jo at hvis han nu SELV levede op til sit "Når/hvis I har noget holdbart beviseligt, kan i f.eks. skrive om det her![/quote:e4fb3b1e30]

Dét kunne faktisk være skideskægt.
:jeanie:

Trådene ville osse være NOGET kortere så - og med væsentligt færre indlæg fra Søde Charlieboy - men det er en bivirkning som jeg nok ville kunne lære at leve med.
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by MinnaN »

Mener et eller andet sted under aftale ret står at mundlige kontrakter er lige så bindende som skriftlige kontrakter. At det så bare er noget bæ at bevise bagefter, det er sur røv.

Jeg lægger link ind, når jeg ikke er så træt. Marcus holder sin mor vågen om natten.. *GAAAAAAAAAABER kæben af led*
Skal også lige snakke med en advokatkammerat omkring det her...
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Post Reply