Bell Star: En plejehjemshests historie

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Bell Star: En plejehjemshests historie

Post by Lone Beck »

Er vi blevet politianmeldt :hva:
Jeg troede det var den flinke dame i Glostrup, der var blevet politianmeldt... :ehj:

Jeg deler i øvrigt ikke mine to med-superstriglers ærgrelse over plejehjemsdebatten.

Det er da en behagelig forandring fra at blive betragtet som et forum, der kun eksisterer for at rakke ned på HN :lol:

Det er da fair nok at være træt af en debat. Det bliver jeg også jævnligt. Men derfra og så til at henvise en bestemt debat til andre fora... Der er langt :linski:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Charlie
Posts: 108
Joined: Tue 18. Nov 2008 11:20

Bell Star: En plejehjemshests historie

Post by Charlie »

[quote:46c2738c86="Zippeline"]Godt skrevet, Dorthe.

Jeg har ladet mig inspirere af Charlie, og vil faktisk gerne se mere 'hard proof', fremfor at læse de her historier, som kun er snak og intet andet. Stole på mennesker... ja, det vil jeg da gerne, men den holder ikke i retten, hvis snak er alt, hvad man har (og det gælder begge parter).

Det hindrer bare ikke ved, at jeg har taget stilling. Jeg har øjne i hovedet - trods alt. Hvis Connie skulle vise sig at være uskyldig i den her sag, så bider jeg alt i mig igen - og giver gerne en undskyldning for mine kommentarer - men som det er lige nu, så... ja.

- Zip.[/quote:46c2738c86]

Det er sandeligt flot sagt Zeppeline.
Konklusion, [b:46c2738c86]skyd modstanderen,[/b:46c2738c86] og hvis jeg har taget fejl, Citat fra dig: Hvis Connie skulle vise sig at være [b:46c2738c86]uskyldig [/b:46c2738c86]i den her sag, [b:46c2738c86]så bider jeg alt i mig igen - og giver gerne en undskyldning for mine kommentarer[/b:46c2738c86] - men som det er lige nu, så... ja.

Hvor er din retssikkerhed?
Hvor er din medmenneskelighed?

M.v.h.
Charlie
aribeth

Bell Star: En plejehjemshests historie

Post by aribeth »

[quote:96c60b1e06]Det er da en behagelig forandring fra at blive betragtet som et forum, der kun eksisterer for at rakke ned på HN [/quote:96c60b1e06]

HÆ ja det har du sgu ret i :linski:
Jeg vil godt lige pointere at jeg ikke har henvist debatten til andre fora, jeg har udtrykt at jeg synes det var rart om Strigler ikke blev synonymt med HP debat... det er ikke noget jeg kan bestemme... og i den her tråd har jeg egentlig bare sagt at jeg håber det OGSÅ bliver skrevet på plejehjemstrådene så det ikke drukner herinde...

Men jeg trænger også lidt til at blive ynket gør jeg ... snøft jeg har skide pisse meget ondt :ked:


Katrine
PiaK

Bell Star: En plejehjemshests historie

Post by PiaK »

[quote:0cf0eef063]Hvor er din retssikkerhed?
Hvor er din medmenneskelighed? [/quote:0cf0eef063]

Og lige over du gamle!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Bell Star: En plejehjemshests historie

Post by Lone Beck »

[quote:f0543f5579]Men jeg trænger også lidt til at blive ynket gør jeg ... snøft jeg har skide pisse meget ondt [/quote:f0543f5579]

Nååååååååååååååååååååååårrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhh, hvor er det synd for dig, Katrine *ae ae*
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
aribeth

Bell Star: En plejehjemshests historie

Post by aribeth »

Tak Lone :-) det hjælper en lille bitte smule synes jeg....


Katrine
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Bell Star: En plejehjemshests historie

Post by KatieKat »

Ja, som jeg har forstået det er både vi og den søde dame i Glostrup blevet meldt. Men vi kan jo spørge...

Charlie? Hvad siger du?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Bell Star: En plejehjemshests historie

Post by xtiny »

Sikke en møghistorie.
Jeg forstår ikke, hvorfor HP ikke tilbød omgående at tage ponien hjem, da den var konstateret drægtig? Når nu plejerens udtrykkelige krav var en ikke-drægtig hoppe.

Det er da uanstændigt over for et menneske, der gerne vil gøre noget godt på trods af fysiske skavanker.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Bell Star: En plejehjemshests historie

Post by annetteB »

[quote:3685700934]Jeg deler i øvrigt ikke mine to med-superstriglers ærgrelse over plejehjemsdebatten.

Det er da en behagelig forandring fra at blive betragtet som et forum, der kun eksisterer for at rakke ned på HN

Det er da fair nok at være træt af en debat. Det bliver jeg også jævnligt. Men derfra og så til at henvise en bestemt debat til andre fora... Der er langt[/quote:3685700934]

Jepper-hepper!
Jeg er enig med Lone.
:askepot:

Mht den såkaldte politianmeldelse, så står det jo en frit for at anmelde gud og hvermand for stort set hvad som helst - det er i sidste ende politiet der bestemmer om sagen skal tages op overhovedet. Hvis strigler.dk vitterligt skulle være blevet meldt til politiet for flere UGER siden og I ikke har hørt en skid endnu fra politiet, så kan i roligt regne med at Charlieboys anmeldelse er blevet taget nøjagtigt så alvorligt som jeg regner med.
:viben:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Bell Star: En plejehjemshests historie

Post by Lone Beck »

JEg er skam helt rolig :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply