Årets Nytårs"strigle"torsk

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
QueSera
Posts: 69
Joined: Sat 22. Nov 2008 19:28

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by QueSera »

[quote:8acbc216cf="Lone Beck"][quote:8acbc216cf]Lone Beck- hvem har han mon anmeldt dig til? [/quote:8acbc216cf]

Men hvis han trækker mig i retten, glæder jeg mig helt vildt til at høre ham forklare, hvorfor det er ærekrænkende, at jeg ikke mener han fortjener at blive kåret som årets nytårstorsk :ehh:[/quote:8acbc216cf]

Hi, hvor jeg elsker Charlie :elsk:

Jeg vil også ha' billetter !! :fest:

Knus Gitte
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by LeneP »

Katie-Kat: Vicks var hende, der startede tråden om hvordan man taler herinde - http://www.strigler.dk/forum/viewtopic.php?t=5844
Hun fik sagt flere gode ting, men de druknede ligesom alle tilsvarende forsøg.

Sejberg: Kunne du have lyst til at benytte dig af selvmoderation eller har du virkelig brug for at kunne genlæse dit makrelindlæg senere?

Ullan
Lisbeth Sejberg

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by Lisbeth Sejberg »

Selvmoderation ??? ...... mener du dermed, at jeg burde slette, hvad jeg har skrevet ??? ...... du kan da rende og hønse :viben:
Det ville da sikkert også skuffe dem, der vil donere til makrellen (altså en røget af slagsen) ikke ham rockeren der blev kaldt Makrellen.

"Makrelindlæg" er i grunden et godt ord ...... tror lige jeg spørger i en skoforretning, om de har fået nogle makrelindlæg hjem. Det lyder som en glimrende julegave til manden/kvinden, der har alt :gave:
Mvh. Lisbeth
PiaK

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by PiaK »

[quote:e8dfd97466]"Makrelindlæg" er i grunden et godt ord ...... tror lige jeg spørger i en skoforretning, om de har fået nogle makrelindlæg hjem. Det lyder som en glimrende julegave til manden/kvinden, der har alt [/quote:e8dfd97466]

Jeg syntes mere det lyder som et halvdårligt slogan for trussindlæg??

HVORFOR Ullan og Charlie, kommer I her, når vi er så dumme og modbydelige?
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by LeneP »

Det var sådan set mest af hensyn til dig, men hvis du har behov for at dine modbydeligheder og trusler skal stå til evig tid for at glæde Ped og June, så lad dem endelig blive. Det har næppe nogen betydning for mit bijob på HG, så send bare en makrel, hvis det er dit/jeres niveau- og det er det åbenbart?

Ullan
Charlie
Posts: 108
Joined: Tue 18. Nov 2008 11:20

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by Charlie »

[quote:660a923764="Lone Beck"]Til orientering kan jeg oplyse jer om at Charlie nu angiveligt har meldt mig til politiet for ærekrænkelse.

Så vidt jeg forstår af hans besked, fordi jeg kalder ham en distanceblænder.[/quote:660a923764]

Nej Lone.
Hvis du vil citere mig fra en PB ( hvilket er særdeles dårlig tone) bør du citere mig rigtigt.
M.v.h.
Charlie
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by Lone Beck »

Jeg citerer ikke - jeg oplyser.

Men jeg kan da sætte hele din besked ind her i tråden, hvis du synes. Så kan folk udlægge teksten som de vil :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by MetteboDeluxe »

Charlie.. "Så vidt jeg forstår af hans besked.." betyder, at det er Lones tolkning af din besked.. Et citat er, hvis hun havde sat din besked direkte ind i hendes indlæg.. End of lesson :linski:
* Kendt for :mettebo: *

* G
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by Zanne »

[quote:f4aa71223a]Men jeg kan da sætte hele din besked ind her i tråden, hvis du synes. Så kan folk udlægge teksten som de vil LOL[/quote:f4aa71223a]

Det vil jeg så synes er en rigtig dårlig ide, uanset afsender.

Jeg vil godt nok blive ked, om andre lagde PB'er ud jeg har sendt. Jeg satser på at du respekterer et nej fra Charlie.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
Lisbeth Sejberg

Årets Nytårs"strigle"torsk

Post by Lisbeth Sejberg »

[quote:91b781d39c]Det var sådan set mest af hensyn til dig, men hvis du har behov for at dine modbydeligheder og trusler skal stå til evig tid [/quote:91b781d39c]

Come da lige on take you da lige yourself together :viben:
Hvis ikke du har noget fornuftigt at lave ellers i aften, så tænk lige alvorligt over forskellen på grov humor og trusler.
Du er sgu det mest humorforladte menneske, jeg nogensinde har "mødt".
Mvh. Lisbeth
Post Reply