Æv... fødselsdagsgave når ikke frem

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Æv... fødselsdagsgave når ikke frem

Post by HHansen »

jeg har bestilt fødselsdagsgave til datteren hos Shires.dk - jeg bestilte i torsdags, og skal bare have gaven inden på lørdag - selvom hun har fødselsdag i morgen..
men... Har lige skrevet til dem da der endnu ikke er kommet nogen pakke, og de siger det først bliver sendt i starten af næste uge, fordi jeg har bestilt i nogle specielle farver og de derfor ikke er hjemme :tommelned:

Øv!

Hvad gør jeg så?
Skriver på en seddel hvad hun får - og pakker det ind?
Køber noget andet? Nej vel.. når nu det her er det ønskede...
Jeg har ikke fundet disse ting i denne farve hos andre udstyrsbutikker, så jeg kan heller ikke bare annullere ordren og køre ud efter det et andet sted.

Ih hvor er det ærgeligt.... :-(
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Æv... fødselsdagsgave når ikke frem

Post by MetteboDeluxe »

Kan du ikke bare fortælle at hendes rigtige gave ikke er kommet med posten endnu og så give hende en lille ting først?

Jeg ville hellere vente spændt på gaven end have det skrevet på en seddel :hhansen:


Tillykke med hende :heidio:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Æv... fødselsdagsgave når ikke frem

Post by Frieser9460 »

Øv da også - kan godt forstå, du er skuffet! :tommelned:

Men hvis jeg var dig, ville jeg vælge at skrive en lille seddel om, hvad den "rigtige" gave er og så bare købe en lillebitte ting ved siden af, hun kan få på lørdag. :-)

Sådan har jeg da også fået gaver ind imellem, hvis postmanden har været for langsom, eller tingene bare har været for længe om at komme hjem, og det bliver man jo ikke mindre glad for gaven af, selv om det naturligvis er lidt ærgerligt, at man ikke kan pakke den ud lige med det samme. :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Sommerlund
Posts: 101
Joined: Wed 5. Mar 2008 18:46

Re: Æv... fødselsdagsgave når ikke frem

Post by Sommerlund »

Øh, nu er det ikke fordi jeg har lyst til at være enormt lyseslukkeragtig :peg: , men du er godt klar over at Shires/ Gohorse ikke lige frem har det bedste ry når det gælder deres internetbutik :mettebo:

Og så har jeg da vist endda været ret så politisk korrekt i min formulering :anonym:

Det her er den nyeste tråd fra HN

http://www.heste-nettet.dk/forum/6/144070/144070/

Ville bare lige advare, så du var opmærksom på problemet- især når det nu er en gave
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Æv... fødselsdagsgave når ikke frem

Post by HHansen »

Mere ÆV - Marianne, det var da en træls tråd du linker til.

Jeg vidste godt at der HAR været problemer med Shires, men jeg har da ikke søgt for nylig efter tråde om dem.. burde jeg nok have gjort.

Hvis bare nogen af dem jeg plejer at handle med havde haft tingene...

Nå, men jeg fik da svar på mail efter kun en time - og der stod jo at de ville sende varerne i næste uge.. så jeg håber!

Og ellers!!!! :brok: :brok: :ond:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Sommerlund
Posts: 101
Joined: Wed 5. Mar 2008 18:46

Re: Æv... fødselsdagsgave når ikke frem

Post by Sommerlund »

Tja, det er sgu noget møg med de klaphatte..

Tænkte bare at jeg ville advare dig, så du med det samme kunne skrue bissen på :mettebo: :mettebo: :mettebo:
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Æv... fødselsdagsgave når ikke frem

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Øv - og mere øv at de vidst nogle gange kan være lidt nogle klaphatte.

Jeg ville også købe en lille ting, så der er en gave - og så måske give et billede af det, du nu har købt, med forklaringen om at det forhåbentlig snart kommer med posten.

Nu aner jeg ikke hvor gammel datteren er, men da jeg var lille ønskede jeg mig sådan en bestemt barbiedukke - men den var ikke til at støve op. Mine forældre fortalte mig inden min fødselsdag, at jeg altså desværre ikke fik den dukke jeg ønskede mig, fordi de ikke kunne finde den nogen steder - så var skuffelsen ikke så stor på fødselsdagen. Hvis det er et mindre barn er det måske en ide at løfte sløret for, at den rigtige gave ikke er kommet endnu, FØR barnet står og skal have gaver.
/SL
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Æv... fødselsdagsgave når ikke frem

Post by HHansen »

Hun bliver 16 så hun udviser sikkert forståelse for problemet.
Så må jeg finde på en lille ting hun kan pakke op når hun bliver fejret.
Og heldigvis er det ikke noget hun sådan mangler rigtig seriøst, så det går nok at vente nogle dage yderligere.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
PiaK

Re: Æv... fødselsdagsgave når ikke frem

Post by PiaK »

Av for den, Shires /Go Horses ect. har jeg heller ikke hørt spor godt om...Længe.

Jeg havde nok bedt om at få handlen annulleret i en fart og fundet et andet sted at lægge pengene. :naese:

Selvom varen figurerer på deres side, hjælper det jo ikke hvis de ikke har den hjemme og ikke FÅR den hjem hvis ikke grossisterne vil sende varer til dem mere :linski:
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Æv... fødselsdagsgave når ikke frem

Post by HHansen »

PiaK wrote:Selvom varen figurerer på deres side, hjælper det jo ikke hvis de ikke har den hjemme og ikke FÅR den hjem hvis ikke grossisterne vil sende varer til dem mere :linski:


Nej det har du ret i - men nu får de chancen til næste uge - eftersom de i 2 mails nu har lovet at de får dem og sender dem videre i næste uge.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply