Lille Hestedag i Roskilde

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Alleycat
Posts: 117
Joined: Thu 7. Aug 2008 14:19

Lille Hestedag i Roskilde

Post by Alleycat »

Er der nogen der skal til "Lille Hestedag" i Roskilde i weekenden?

Vi kommer lørdag og skal have bedømt vores Mini Shetter på 74 cm. så det er Lille Hestedag :heidio:
Det er vores den første gang, og nu sidder jeg her kl. lort og husker på alt det jeg skal glemme i morgen, eller omvendt.

Hmm... kig forbi stald 6 og sig hej hvis en eller anden Strigle kommer forbi lørdag. Ellers bare kryds fingre for at jeg ikke falder over hende til bedømmelsen, måske tar jeg beldar :hhansen: Det sidste skal nok blive forevigt hvis det sker.
De bedste hilsener
Tina

Med datter, 3 heste, 2 hunde og 5 katte
User avatar
Pilevadgaard
Posts: 464
Joined: Sun 18. Nov 2007 22:14

Re: Lille Hestedag i Roskilde

Post by Pilevadgaard »

Heysa.. Vi kommer søndag med Sofies fellpony... der er noget avlsdag for fellponyer med bla. en dommer fra england.. Glæder os meget
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Lille Hestedag i Roskilde

Post by FruTusse »

Pilevadgaard wrote:Heysa.. Vi kommer søndag med Sofies fellpony... der er noget avlsdag for fellponyer med bla. en dommer fra england.. Glæder os meget



Øøøøøvvv altså Ulla, så ville jeg jo gerne have været nede for at hilse på, og se Sofie's fine pony. :heidio:
Men skal desværre have gæster senere og må lige nå Nitouche inden.
Jeg må få BeritH til at finde dig og tage en frisk hilsen med, hun vil vist derned i morgen. :-)

Håber at I kan få noget positivt ud af avlsdagen, lyder spændende med en dommer fra England. :mikkel:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
Pilevadgaard
Posts: 464
Joined: Sun 18. Nov 2007 22:14

Re: Lille Hestedag i Roskilde

Post by Pilevadgaard »

MarieMD wrote:
Pilevadgaard wrote:Heysa.. Vi kommer søndag med Sofies fellpony... der er noget avlsdag for fellponyer med bla. en dommer fra england.. Glæder os meget



Øøøøøvvv altså Ulla, så ville jeg jo gerne have været nede for at hilse på, og se Sofie's fine pony. :heidio:
Men skal desværre have gæster senere og må lige nå Nitouche inden.
Jeg må få BeritH til at finde dig og tage en frisk hilsen med, hun vil vist derned i morgen. :-)

Håber at I kan få noget positivt ud af avlsdagen, lyder spændende med en dommer fra England. :mikkel:


PIIIV PIIIV ville også MEGET gerne have hilst på dig!!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Lille Hestedag i Roskilde

Post by BeritH »

Pilevadgaard wrote:
MarieMD wrote:
Pilevadgaard wrote:Heysa.. Vi kommer søndag med Sofies fellpony... der er noget avlsdag for fellponyer med bla. en dommer fra england.. Glæder os meget



Øøøøøvvv altså Ulla, så ville jeg jo gerne have været nede for at hilse på, og se Sofie's fine pony. :heidio:
Men skal desværre have gæster senere og må lige nå Nitouche inden.
Jeg må få BeritH til at finde dig og tage en frisk hilsen med, hun vil vist derned i morgen. :-)

Håber at I kan få noget positivt ud af avlsdagen, lyder spændende med en dommer fra England. :mikkel:


PIIIV PIIIV ville også MEGET gerne have hilst på dig!!


Ja jeg var der, og så var jeg til Maries føds'dag bagefter :-) - hyggeligt hyggeligt.

Jeg tror faktisk at jeg så din datter og hendes pony nede på pladsen, men jeg kunne ikke rigtig finde ud af, hvor I holdt til, så jeg nåede ikke forbi og hilse på.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Lille Hestedag i Roskilde

Post by FruTusse »

Ja men nu er jeg også snart klar til en smuttur til Fyn's land :heidio:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
Post Reply