Dilemma. Skal, skal ikke

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Dilemma. Skal, skal ikke

Post by vicky02 »

Jeg sidder i et dilemma.

Vi har en emhætte, der er monteret til salg i vores snart tidligere lejlighed.
Vi har haft den på nettet i 14 dages tid, uden en eneste henvendelse til 1700 kr. -Det er langt under halv pris for sådan en fyr.

Personen der skal overtage vores lejlighed vil gerne købe den, men for 1000 kroner.

Vi bryder os på ingen måde om denne person...Overhovedet! Det har været brok og besvær fra start til nu.

Omvendt skal lejligheden leveres med en emhætte og den der hørte med, har vi, men røret dertil er skildt af, og skal samles igen, dvs udgifter til samling, samt tiden..og vi er usikre på, om den overhovedet passer ind i længden i forhold til overskabene mere.

Hvad ville i gøre?
Blive taget lidt i måsen af personen der skal overtage?
Eller satse på den bliver solgt, og at den anden stadig passer ind til køkkenet?
User avatar
Annibl
Posts: 242
Joined: Sun 2. Mar 2008 00:09

Re: Dilemma. Skal, skal ikke

Post by Annibl »

Vælge den nemmeste løsning og skide på pengene og forsmåede følelser. :atengstedt:
Knus fra Anni
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Dilemma. Skal, skal ikke

Post by HHansen »

Jeg ville - når jeg var på vej ud af lejligheden og ind i noget nyt - ikke GIDE bekymre mig om salg af emhætte, installation af GAMMEL emhætte og bøvl og kævl..
Jeg ville tage imod de 1000,- og komme videre.

Måske kan i sælge den gamle afmonterede for et par hundrede også? Så er tabet efterhånden minimalt, og i slipper for at installere noget.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Re: Dilemma. Skal, skal ikke

Post by Buusser »

Sælg den for 1000 kr. og kom videre :hhansen:
PiaK

Re: Dilemma. Skal, skal ikke

Post by PiaK »

Enig med de andre, der sker vist nok i dit liv lige pt. til du også skal bekymre dig om et emfang?
Lisbeth Sejberg

Re: Dilemma. Skal, skal ikke

Post by Lisbeth Sejberg »

Sælg emhætten til røvhatten og lad være med at gøre det til et dilemma :-)
Jeg mener, der skal større problemer til, for at det fortjener betegnelsen dilemma.
Mvh. Lisbeth
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Dilemma. Skal, skal ikke

Post by CXEC »

ENIG med de andre!!!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Dilemma. Skal, skal ikke

Post by annetteB »

"Take the money and run" har jo altid været et godt råd i slige casu....så det synes jeg du skal gøre.
:ide:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
aribeth

Re: Dilemma. Skal, skal ikke

Post by aribeth »

Apropos...

http://www.youtube.com/watch?v=fFGZufk4HFs



Ahhhh jeg elsker det nummer!!!



Katrine
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Re: Dilemma. Skal, skal ikke

Post by LeneP »

Hvorfor opfatte det som at blive taget i måsen, når fyren vil betale for noget ingen andre gider have?

Det handler ikke om at han snyder dig. Det er dig der står med en åbenbart usælgelig emhætte og derfor dig der snyder ham - eller ham der gør dig en tjeneste? Vær da lykkelig for at slippe for at slæbe skidtet med dig.


Agnes
Post Reply