Inderkredsen?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Re: Inderkredsen?

Post by Zanne »

Hvis dette forestiller en spøg, synes jeg den er direkte ond. Bestemt ikke morsom.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Inderkredsen?

Post by Ane »

ja - nogen er mere lige end andre.. jeg synes det er totalt ufedt med et lukket forum i forummet. Og hvis det er en joke er det ikke sjovt.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Re: Inderkredsen?

Post by Zanne »

Om her er et eller flere lukkede afdelinger, rager mig ærligt talt glat en skid, men brugt som en "spøg" overfor en eller flere brugere, så synes jeg simpelthen bunden er nået. :tommelned:

Ikke om jeg fatter man kan synke så lavt.

ØV...
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Re: Inderkredsen?

Post by Buusser »

Det er en virkelig ringe spøg - det minder mig om folkeskolens pige-intriger det her :ked: "Kom lad os være lede ved XX." Er dette forum blevet så kedeligt, at man er nødt til at ty til den slags metoder?

Det her er jo mobning. Nogen misbruger deres magt til at oprette pseudo-forum for at køre på en person. Det havde jeg alligevel ikke set komme. :nejtak:
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Inderkredsen?

Post by Nina »

Jeg syntes egentlig, at det var ret sjovt.

Men nu har jeg så lige brugt en hel del tid (ja - jeg har fri og bruger ikke arbejdstiden til det :linski: ) på at læse tråden på Uhyggen.

Efter at have læst de mange indlæg, er jeg kommet til den overbevisning, at det ikke er sjovt - faktisk slet ikke. :tommelned:
Jeg er rystet over alle de angreb og beskyldninger, der flyver rundt i tråden. :-o

Hvad er meningen med det lukkede forum?

Venlig hilsen
Nina
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Inderkredsen?

Post by MetteboDeluxe »

Hehe jeg syntes faktisk også det er sjovt :hhansen: Og hvorfor i alverden skulle det være for at mobbe én bruger :hva: :ehh: Det er vel bare for at få folk til at vågne op og indse at der altså ikke er en inderkreds med eget forum?? Altså en joke...
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Annibl
Posts: 242
Joined: Sun 2. Mar 2008 00:09

Re: Inderkredsen?

Post by Annibl »

Paranoiaen spreder sig da hastigt.... oder was? :hhansen:

Jeg er medlem af en "inderkreds", bare ikke her. Tror det er meget almindeligt med en inderkreds, eller hvad man nu vælger at kalde det, på debatfora på nettet. Det er såmænd slet ikke så interessant at være med i sådan noget - det kan også bruges i administrativt øjemed, ikke kun for at sladre om brugerne. :linski:
Knus fra Anni
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Inderkredsen?

Post by Intunia »

Hvorfor er det SÅ sjovt at være efter Agnes ?
Der må ligge en lang forhistorie som jeg ikke kender til !
bla bla bla
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Re: Inderkredsen?

Post by Zanne »

smukke-ped wrote:Det er da hylende morsomt at Agnes igen føler sig chikaneret.... :viben:


Synes du virkelig at det er morsomt?
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Inderkredsen?

Post by HHansen »

Som før nævnt, så synes jeg det er underligt at brugerne her på Strigler simpelthen ikke KAN se at Strigler kan blive nøjagtig som de selv vil have det. Det er et levende forum der vil ændre sig i takt med hvilke brugere der er her.
Men nogen VIL se det som om det er nogle ganske få brugere der tegner forummet og som bestemmer hvordan det er...
Det er jo netop IKKE tilfældet her fordi der ikke findes moderering og banning. Så dem der ejer forummet bestemmer jo ikke hvordan det skal være her - heller ikke selvom de leger med en lukket inderkreds nu...

Men selvfølgelig - hvis de fleste brugere vælger at blive sure over det, og derfor skrider herfra - så kommer dét jo til at påvirke stedet - ved at her er færre brugere. Så kommer der nok nogle andre engang. :linski:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply