Inderkredsen?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Annibl
Posts: 242
Joined: Sun 2. Mar 2008 00:09

Re: Inderkredsen?

Post by Annibl »

Zanne wrote:
Annibl wrote:Som skrevet tidl. er "skjult forum" ikke ualmindeligt på internetdebatfora - som et administrationsforum hvor forskelligt, der angår administration af sitet, kan diskuteres af administratorteamet uden at alle brugere kan følge med.


1 - 2 - mange. Tror du selv på det Annibl. Hvis 2 mennesker vil tale om et specifikt emne, findes der nok nemmere løsninger.

Fandtes der virkelig et administratorteam på 30 herinde, kan jeg sagtens følge logikken, men helt ærligt - 2 mennesker. Nej, jeg kan stadig kun se det som en ualmindelig dårlig (og grov) spøg.


3-4-mange - øh ja, det tror jeg da på, da jeg selv er en del af det, så hvorfor skulle jeg ikke det? Hvis 2 mennesker vil tale om et specifikt emne er der sikkert nemmere løsninger, men nogle gange er det rart at kunne kigge tilbage og se, hvad det lige var der blev diskuteret.

Whatever, jeg synes stadig det er blæst ud af propertioner, uanset om det er en fejl, provokation eller lign. Kan ikke se forskellen på om der er et lukket forum som I ikke kender til; et som I kender til, men ikke længere kan se... Om brugere diskuteres pr. mail, i lukket forum, pb m.fl. Om det er admins eller brugere, der diskuterer andre brugere. :linski: Både her og ude i virkeligheden forekommer det i større eller mindre grad. Det kan ikke kontrolleres. I aner ikke om naboen står og råsviner Jer til sammen med postbudet. So what?!
Knus fra Anni
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Re: Inderkredsen?

Post by LeneP »

Det tror jeg ikke LoneR - altså at der er et nyt forum reserveret for en inderkreds. Som Sejberg skriver har det forum været der længe, bare ikke i officielt strigleregi.
Forskellen, Annibl, er meget tydeligt forklaret tidligere i tråden, jeg tror det var SL der skrev det.

Det nye forum var som LoneR er inde på en prøveballon. Hvis ingen havde sagt fra og havde kaldt det mobning, så ville det være fra nu af være en striglejoke (som mange betegner selv den mest åbenlyse form for mobning som), en fejl har det aldrig været at offentliggøre det.

Og ellers synes jeg et spørgsmål er godt: hvad er det lige der pisser dem så grundigt af, at de griber til den slags metoder?

Svaret kommer ikke, men det vigtige er også, at en del strigler viser sig at kunne sige fra :mikkel:

Agnes
User avatar
Annibl
Posts: 242
Joined: Sun 2. Mar 2008 00:09

Re: Inderkredsen?

Post by Annibl »

Agnes wrote:Forskellen, Annibl, er meget tydeligt forklaret tidligere i tråden, jeg tror det var SL der skrev det.


Og hvis jeg så stadig ikke kan se forskellen, vil det så være okay for dig? Jeg udtrykker såmænd bare en anden opfattelse og holdning.

Jeg kan virkelig ikke se hvorfor det bliver blæst op. Måske er det ligesom søskendestridigheder, når arven skal fordeles - årsagen ligger langt tilbage i tiden. :ehh:
Knus fra Anni
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Inderkredsen?

Post by Anja »

Hold da op, selvfølgelig er der et skjult fora hvor der bliver diskuteret tiltag og problemer.

Problemer kan være en bruger eller en feature der ikke fungerer.

Alle fora har da et sted hvor admin. kan diskutere ting, hvordan skulle de ellers gøre det, møde personligt hos hinanden i et lydisoleret rum?

Så er problemerne heller ikke større...

Jeg vil da gerne afsløre at brugere herinde til tider indgår i en samtale udenfor forummet - det er da normalt, så er det vist tid til paranodiler.
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Re: Inderkredsen?

Post by LeneP »

Jo, Anja, men nu var det jo et nyt forum - med 0 indlæg til at starte med.
Hvis jeg som webmaster laver en ny side eller funktion, så logger jeg ud og checker om det ser ud som det skal - og overse da gerne at LoneR som tidligere medejer skriver, at fejl er lette at rette, så hvorfor skete det ikke asap?

Agnes
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

Re: Inderkredsen?

Post by Jasper »

Både her og ude i virkeligheden forekommer det i større eller mindre grad. Det kan ikke kontrolleres. I aner ikke om naboen står og råsviner Jer til sammen med postbudet. So what?!

enig - men når der nu bliver skrevet, at det ikke var en rigtig fejl, så konkludere jeg altså at det er et bevidst valg, at forumet skulle vises.

Og det er nok her filmen knækker for mig - for hvis man gerne vil fortælle nogle brugere at de IKKE er en del af inderkredsen - men alligevel ikke sige hvorfor, det er fejt!!

Hvis der er et problem, så få da lorten på bordet istedet for.

For mig tangere det til mobning og det er ulækkert :opkast:

Det værste jeg har set fra striglers side :-o
Livet er da for dejligt

Sagde Pia
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Inderkredsen?

Post by Anja »

Nej det er ikke smart at lægge det frem, nu er det fjernet og så er der vel ikke mere at gøre ved det.

Lone og Katrine kan komme med en officiel undskyldning til de der føler sig ramt eller generet, mere behøves der vel ikke at vades i det, eller er jeg for eftergivende her?
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Inderkredsen?

Post by LoneR »

Der har altid været et skjult administrator-forum.
I min tid hed det vist bare "administrator"

Det nye forum er ikke et nyt tiltag for at have et sted, at diskutere i fred.
Strigler har eksisteret i 4 år - eller mere - den slags er der jo styr på.

Og nu skal I jo heller ikke gøre Lone og Katrine dummere end de er - de er faktisk begge to kloge og begavede mennesker, som ved hvad de gør.
De laver da ikke et admins-forum på seriøs basis med så latterlige overskrifter.
De vidste da godt hvad de ville med det forum - det er da helt bevidst.
Underkend dem nu ikke.

Men hvorfor de føler denne trang - det ville jeg da ønske de ville fortælle - det interesserer mig.
Måske er de bare igen trætte af strigler?

Lone
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Re: Inderkredsen?

Post by LeneP »

"Måske er de bare igen trætte af strigler?"

Det tror jeg også - og døden skal have en årsag?

Agnes
User avatar
Annibl
Posts: 242
Joined: Sun 2. Mar 2008 00:09

Re: Inderkredsen?

Post by Annibl »

Jasper wrote:Og det er nok her filmen knækker for mig - for hvis man gerne vil fortælle nogle brugere at de IKKE er en del af inderkredsen - men alligevel ikke sige hvorfor, det er fejt!!


Den med at nogen tilhører en såkaldt inderkreds/elite hersker også på andre fora. Måske admins blev lidt trætte af at høre på beskyldningerne og ville tage lidt pis på folk? For mig vil sådan et tiltag være morsomt - men kan godt se, at mange ikke ser det sådan. Derfor jeg tænker, at der må være noget jeg ikke har fattet ift. det her forum.
Knus fra Anni
Post Reply