Så er der svin på Svinø
Pludselig kom der 2 mænd og de havde 2 grise med som Niels har købt til mig Efter alle årene med "grisepineri" som job i produktionsstalde, så skal jeg nu nyde at se deres små tryner gnaske æbler, rode i halm og høre dem hvine når man kommer med mad til dem.
En dag vil de eller deres efterkommere smage himmelsk, det bliver så godt
Og ellers kan jeg fortælle at kipperne har fået horn
Og kyllingerne er nu 7 uger.... de er sindssygt store allerede, men har stadig kun små pibende stemmer
Gysse & Gyda
Re: Gysse & Gyda
Ih, hvor ser det hyggeligt ud..............
Morten Korch Rapporten, afsnit 2...
Det er rart at se (spise)dyr der får tilbudt et ordentligt liv. Så gider man godt sætte tænderne i en bøf.
Det er rart at se (spise)dyr der får tilbudt et ordentligt liv. Så gider man godt sætte tænderne i en bøf.
"The cat lives alone, has no need of society, obeys only when she pleases, pretends to sleep that she may see more clearly, and scratches everything on which she can lay her paw."
Jaaaa,..det er nemlig så fedt at se grise der trives.
Jeg "frelser" 3-4 stykker fra en produktionsstald hvert år. De går nede i baghaven og gnasker ukrudt og pil. Jeg spiser aldrig mere tortur gris
Jeg "frelser" 3-4 stykker fra en produktionsstald hvert år. De går nede i baghaven og gnasker ukrudt og pil. Jeg spiser aldrig mere tortur gris
bla bla bla
Dejlige billeder. Tænk hvis alle produktions-/spisedyr havde sådanne forhold *ønsketænkningssmiley*
BeritH
BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!
Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed
Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed
Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Hvor er det bare FEDT at se billeder fra dit nye hjem Kokjo.
Godzilla....the Donkeymom
Don't underestimate the power of denial.
Don't underestimate the power of denial.
-
- Ms Strangefield
Hvor er det hyggelige billeder. Et lille landbrugsparadis
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
Nåååårh, grise er søde og smager godt - en win win situation
Jeg tror jeg ville have kaldt dem Skinke og Sylte, men Gysse og Gyda er også fint
Jeg tror jeg ville have kaldt dem Skinke og Sylte, men Gysse og Gyda er også fint