det der dressur ...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
MinnaN

Re: det der dressur ...

Post by MinnaN »

Jeg vil gerne ride GP og DM, men på mine præmisser. Dvs har jeg hesten, som går afslappet og korrekt, så er der intet der afholder mig fra at stille op. Dommerne må da for Hel da snart få set lyset?!
Jeg har samme holdning til de klasser jeg stiller op i nu. Prins har sin grundridning i orden, og kan virkelig sine øvelser til UG med kryds og bolle. MEN han spasser ikke ud, han flejner ikke over høj musik, han virker ikke tændt, men går ind, laver det jeg ber ham om og går ud igen. Andres heste flejner i hjørnerne, spasser ud over midten og øvelserne ligner lort, men de vinder kraftedeme!!
Men jeg starter gerne en gang til.
Min hest er nemlig god.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
MetteboDeluxe

Post by MetteboDeluxe »

Marie, jeg klapper i :-) Godt der lå mere bag :heidio:

Jeg har fulgt din historie og jeg ved godt I har været i gennem en masse på det sidste. Godt hun klarede det din lille hest :heidio:

Minna - Super indstilling :askepot: Jeg må snart få klemt Luxusdyret i dressursadlen igen, så vil jeg også være med :jeanie:
* Kendt for :mettebo: *

* G
Ms Strangefield

Post by Ms Strangefield »

Jeg synes det er ultraklamt at der er en sandsynlighed for at videoen bliver fjernet fra Youtube, fordi nogen påstår det krænker privatlivets fred. :opkast:
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
CMN

Post by CMN »

Det krænker ikke privatlivets fred, når det er filmet ved en offentlig tilgængelig sportsbegivenhed. Jeg har haft en lignende situation med mit daværende blad, hvor jeg gik til sagfører, for at være sikker i min sag.

:loneb: Conny
Ensporethed fører vel kun til enden af den første blinde vej.
Zippeline

Post by Zippeline »

Den video... :opkast: :opkast: :opkast: :opkast:

Hader at se ridning i fjernsynet - bliver altid så deprimeret ved tanken om, at sådan noget som det her øjensynligt tilstræbes alt for mange steder. :mur: :mur:
Intunia

Post by Intunia »

ja at se på sådan noget, betragter jeg som en form for selvpineri.
bla bla bla
kamber

Post by kamber »

Det kan ALDRIG blive krænkelse af privatlivets fred at filme på en offentligt tilgængelig opvarmningsbane. Så dér har epona.tv intet at frygte.

Og ja - det er lige til at :opkast: sig over.

Hvornår begynder publikum at buhe og pifte over den slags ridning?
Et in arcadia ego
FruTusse

Post by FruTusse »

Hmmmm......man burde jo egentlig lave et træf til et af de her stævner og så være en hel flok der stod og buhede ad den slags ryttere og deres afskyvækkende ridning. :peg: :lea:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
MinnaN

Post by MinnaN »

Du blir smidt ud, når du gør det. Er afprøvet.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
aribeth

Post by aribeth »

Ja jeg vil gerne være med! jeg ville i øvrigt også gerne stå på opvarmningen og råbe til ham der at hans hest er ved at tabe tungen... !!

Katrine
Post Reply