Rosetråd :-)

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Rosetråd :-)

Post by BeritH »

Jeg trænger til noget positivt i min tilværelse, fordi jeg nu er nødt til at køre på arbejde, selvom jeg er syg og har feber og ondt i halsen.

Derfor har jeg oprettet denne tråd, hvor vi kan rose og rygklappe hinanden for dette, hint og alt muligt.

Og jeg starter:

Jeg vil gerne rose Ped, fordi alle billeder jeg har set af hendes ædle ganger, har vist en glad og veltilpas hest, som er en fornøjelse at kigge på. Disse billeder har flere gange bidraget til et højere humør :kindkys: :kindkys: Tak for det.

Jeg skal nok finde på flere roser i løbet af dagen, men denne var den første der faldt mig ind :-).

Så kig ind og se om der er faldet en rose af - og kast gerne roser efter dine medstrigler :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Re: Rosetråd :-)

Post by vicky02 »

Den er nem.
Jeg har ikke været på strigler et stykke tid, efter jeg har født og er begyndt at arbejde.
Simpelthen pga tidspres.

Men alligevel har der været div strigler, som har husket mig, via facebook, og har givet en kommentar med, når der har været brug for det!
Det varmer.

Og der er nok også en grund til at når jeg sidder med en beslutning, der gør rigtig rigtig ondt, så bruger jeg strigler, kontra et andet forum.

Der er mange mærkelige mennesker herinde, men jeg ved også, at alle er fornuftige mennesker, som vil kunne hjælpe mig med at få sat mine tanker i system.
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Rosetråd :-)

Post by FruTusse »

Roser kan vi alle bruge, til hver en tid.

Og du, Berit, fortjener en af de allerstørste roser. :kindkys: :annette:
Ikke alene er du min allerbedste veninde, uden sammenligning, som altid er der når jeg har aller mest brug for det, og guderne skal vide at det har jeg haft rigtig meget brug for i det forgangne år!
Men du stiller også altid og uden tøven op når andre har brug for hjælp og du på en eller anden måde kan hjælpe, ofte uden hensyntagen til dig selv.
Det er ikke mange mennesker man møder som er så uselviske og ubetinget hjælpsomme og for det skal du have MANGE roser :annette: :annette: :annette: :annette: :annette: :annette: :annette: :annette: :annette: :annette: :annette: :annette: :annette:


Strigler er det eneste debatforum jeg gider at bruge min tid på, og netop fordi at man kan stort set komme med alt herinde, bekymringer, glæder, sorger, you name it, og altid få en respons af en eller anden slags.
Her er til tider nogle fede, sindsoprivende, sjove, vanvittige, skide irriterende, interessante m.m. debatter og mangfoldigheden er stor herinde. :annette:

Det kan jeg rigtig godt lige ved strigler, og de strigler jeg har mødt IRL so far, har alle som en været fantastiske og søde mennesker. :annette:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Rosetråd :-)

Post by Annemaja »

Også masser af ros til dig Berit fra mig. Du er et af sødeste, varmeste og bedste hestemennesker jeg kender. Du er nok det eneste mennesker, jeg uden at betænke mig et eneste sekund ville forære en hest til. Fordi den ville få det bedste der på alle måde kunne opdrives. :kindkys:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Rosetråd :-)

Post by Godzilla »

Jaaa, en rosetråd. Lige noget for mig. :jeanie:

Jeg vil også gerne rose Strigler generelt. Det er, som Mette, det eneste forum jeg besøger dagligt. Jeg betragter alle strigler som min omgangskreds og jeg synes at i er nogle dejlige bekendtskaber hver især.

Det er så fantastisk at opleve hvor hjælpsomme alle er herinde. Hvis nogen står og mangler transport, har et dyr der skal findes et hjem til, en der står og mangler noget udstyr, et øre der vil lytte, endda et hjem at bo i osv. osv. så er Strigler stedet. Tak til alle jer der stiller op hvergang.

Maj-Britt har hentet æsler for mig flere gange. Nina åbnede sit hjem for mig og æslerne da vi var boligløse. Ped og Katrine kom helt herover med min kat da Dorte gav mig Donna "Fiora" - hun synger ret godt! :kindkys: (og det fik vi så lige et lille Strigletræf på 20m2 ud af :katiekat: ) Tukær leverede transportkassen som jeg stadig skylder en strikting for (jeg har ikke glemt det :linski: ) Zanne sendte mig en smuk buket blomster til min fødselsdag :elsk: . Berit og May-Britt har foræret mig udstyr til æslerne - jeg kunne blive ved! Jeg har besøgt mange strigler og er altid blevet opvartet i hoved og røv. Jeg håber virkelig ikke at jeg har glemt at nævne nogen som burde nævnes, hvis jeg har er det ikke af utaknemmelighed, kun et udslag af gammelkonehukommelsesudfordringer. :ide:

Jeg har altså lyst til at rose jer alle og jeg glæder mig til flere træf. Det er altid en dejlig oplevelse.

Faneme en god tråd Berit. Jeg håber at du snart får tid til at kigge forbi? God bedring. :kindkys:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Rosetråd :-)

Post by BeritH »

Nå men takker takker allesammen - nu er jeg jo helt rørt :kindkys: :kindkys:

Nu var det jo ikke fordi det skulle være en "rose-Berit-tråd" - selvom det selvfølgelig kunne være en rar tanke *griner*

Nå men nu må jeg hellere komme med lidt flere roser:

Mette - for at underholde mig stort set hver aften, når jeg kører hjem, så jeg ikke falder i søvn bag rattet. :rat:

Gunilla - for altid tænksomme og hjertevarme indlæg.

Frieser - for det samme og for masser skønne hittebilleder og for at gøre en kæmpe indsats for disse skønne dyr :-)

Misssophie - for at være Misssophie :elsk:

MBN - For altid at gøre det yderste for sine dyr.

AnnetteT - for altid at have en fantastisk kageopskrift parat.

Og så alle de andre strigler, som hver især er med til at gøre dette forum unikt og sjovt at være på.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Rosetråd :-)

Post by CXEC »

En GENEREL ros til selve stedet her. Ingen nævnt ingen glemt! :gunilla: Og dog, en SÆRLIG ros til Randi og 99E som ofte har hjulpet mig med visse ting! :elsk: :kindkys: Tak er kun et fattigt ord.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Rosetråd :-)

Post by Anja »

NÅ, så er man nok blevet glemt fordi man har været noget inaktiv herinde på det sidste :brok:

Jeg kan finde masser at rose striglerne for.

Gunilla for den skønne straffefange ( :elsk: ) og så vil jeg gerne takke Ane for selv at hente den nøgle jeg har lånt af hende :hhansen:

Og de fine strikkerier Aribeth sender engang imellem :elsk:
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Rosetråd :-)

Post by Anja »

For fanden da, man skal ike begynde på navne, men ros til Ped fordi hun altid er parat til at starte bilen op og køre på visit :druk:
User avatar
Dinne
Posts: 71
Joined: Sun 23. Jan 2011 22:00

Re: Rosetråd :-)

Post by Dinne »

Jeg vil gerne rose jer, for at være gode til at rose hinanden. :mikkel:
Post Reply