Øv, Øv og lidt mere øv

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Re: Øv, Øv og lidt mere øv

Post by vicky02 »

TinaW wrote:Det er så ikke Tina, der mangler en part, men Helle.
Anastasia er ikke min mere.


Nå den detalje havde jeg ikke bemærket ;-)
User avatar
TinaW
Posts: 63
Joined: Mon 28. Jun 2010 11:05

Re: Øv, Øv og lidt mere øv

Post by TinaW »

Nej, det er heller ikke noget jeg sådan har reklameret med, andet end inde på Tærten.

:atengstedt:
God samvittighed er tegn på dårlig hukommelse ;)
Fru Hurup
Posts: 506
Joined: Mon 7. Dec 2009 15:03

Re: Øv, Øv og lidt mere øv

Post by Fru Hurup »

TinaW wrote:Altså Anastasia nede i 5-stalden mangler stadig en sød part :linski:


Ana er en rigtig dejlig hest, og jeg ved godt at Helle stadig mangler en part til hende. Men jeg tror jeg er lidt for stor til Ana, og det er heller ikke en part jeg leder efter, men en sød pruh at ride to gange om ugen (rideskole fordi jeg ikke har tiden til en part....)

Jeg talte med Lis i går, og hun sagde at det ikke bliver nu her at bassedrengen (jeg har om tirsdagen) bliver helpartshest igen, hun ved slet ikke om det bliver aktuelt. Så jeg vil gøre hvad jeg kan om tirsdagen, for at han bliver nusset og forkælet. Men jeg har også sagt til Lis, at jeg ikke vil stå i vejen, hvis halvparten og den anden rytter gerne vil dele en helpart på ham - jeg ved jo, hvad jeg helst selv vil med Rosita, og det er at dele en helpart med halvparten på hende - men tiden er der bare slet ikke :nej:
Ulla
______________________________________________________
"Man kan se hvad mennesket har skabt gennem vinduet i en bil,
men det Gud har skabt, skal ses fra hesteryg."
Post Reply