Hvad laver du!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Hvad laver du!

Post by 99E »

Placere. Placere sølv...
Arj.
Lægge sølv inden i ringen.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Hvad laver du!

Post by Lena »

Ane wrote:
Jeg skal have hest.. jeg bor midt i byen og jeg bliver da bims hvis ikke jeg kan komme ud på landet engang imellem med eller uden barn.. spørgsmålet er mest om Rivaldo er for varm til mig. Lige nu er han. Om han også er når jeg har fået ungen har jeg lidt svært ved at vurdere.. eller om han er blevet mere spooked fordi han ser dårligt??


Kunne han mangle magnesium?
aribeth

Re: Hvad laver du!

Post by aribeth »

Jeg har lige morgenkneppet... hurra for mickeys klubhus :hhansen: ... nu skal der handles kyllingefoder, læses og luges...
User avatar
SuttiMusen
Posts: 113
Joined: Fri 10. Jul 2009 14:18

Re: Hvad laver du!

Post by SuttiMusen »

Jeg er på vej ud at ride, selvom tærte"dyrlægerne" synes jeg er et rædselsfuldt mennesker når jeg rider på en hest der ikke er 100% rengående, selvom den rigtige, uddannede dyrlæge har sagt god for det. Væmmelige mig :fy:

Nå, væk med den dårlige samvittighed og afsted til en god ridetur i Hedeland
Er helt vild med Netto!
aribeth

Re: Hvad laver du!

Post by aribeth »

Det var Keld jeg knaldede... ja!


Jeg har sat hønemor og kyllinger på græs... hønemor er stresset, så hun har tynd mave... det stinker... men det virker til hun er glad for at være kommet lidt på friland!
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Hvad laver du!

Post by MetteboDeluxe »

Jeg har lige fundet ud af at jeg har verdens tålmodigste hund. Har lige fjernet "tandsten" eller hvad det var fra hendes tænder med en teske. Dygtig dygtig hund :elsk:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Hvad laver du!

Post by Ane »

Det er sejt Mettebo :hhansen:

Jeg har været i skoven med Pixi og derefter spist madpakke med hjemmelavede goodies sammen med min staldkammerat..

...og efter jeg har brokket herinde over min Rivaldos opførsel var han naturligvis blid og lydhør som han er når han er bedst.. tror jeg kunne have sadlet ham op og sprunget en bane uden at det havde været noget han havde fundet besværligt at kapere :ehh: :ehh:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
SuttiMusen
Posts: 113
Joined: Fri 10. Jul 2009 14:18

Re: Hvad laver du!

Post by SuttiMusen »

Hold dog op Ped, så slemt var det jo heller ikke..

Jeg synes bare det var nogle fjollede udtalelser de kom med.
Er helt vild med Netto!
User avatar
SuttiMusen
Posts: 113
Joined: Fri 10. Jul 2009 14:18

Re: Hvad laver du!

Post by SuttiMusen »

Aaaarh! Nu er jeg med! Jeg er for træt til at fatte ret meget lige nu, tror jeg.. :vader:

Men den er ikke 100% rentgående i når den bliver longeret, og dyrlægen har givet ok for let ridning. Det er fy på tærten, som jo selvfølgelig ved bedre end hestens dyrlæge

Hak løs! :mettebo:
Er helt vild med Netto!
User avatar
SuttiMusen
Posts: 113
Joined: Fri 10. Jul 2009 14:18

Re: Hvad laver du!

Post by SuttiMusen »

Nå ja, der var også den væmmelige knæklyd der startede det hele, og det faktisk kan det godt være alvorligt og kræve røngten og alt muligt, men dyrlægen (som jeg stoler på) siger at der ikke er nogen problemer i at ride lidt ture på ham.
Er helt vild med Netto!
Post Reply