Søndags spas

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Søndags spas

Post by annetteB »

Og uanset hvad, så kan jeg fortælle at der altså skete nogle ting og sager dernede sidste gang jeg fødte, som jeg ville være ked af at have undværet... jeg ved ikke om der blev vækket en masse nervetråde og noget, men følsomheden ved sex er bestemt ikke blevet mindre, tværtimod... og det er til den positive side!!! STOOOORT plus der


og dét er ingen løgn!
:jeanie:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Søndags spas

Post by aribeth »

Nej jeg går ikke sådan og lyver!

Den er god nok!

Ej jeg går ikke rundt og drypper som en anden tæve i løbetid!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Søndags spas

Post by annetteB »

nejda, Ped, den slags fydaføj med løgn og sådan noget behøver jeg i hvertfald ikke gøre: Jeg ER spændende!!
:peg:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Søndags spas

Post by annetteB »

prøv da!! Det kræver kun øvelse, tror jeg.
:ide:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Søndags spas

Post by Skjold (Tidl. SL) »

:opkast: Bedlar!
/SL
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Re: Søndags spas

Post by Tigerbaby »

:wow: :nej:

Åh jeg hader, når jeg får læst ting, mine sarte øjne ikke kan tåle. En symfoni af billeder, der absolut ikke gør min trang til at føde børn større, danser rundt i hovedet på mig. Og jeg skulle jo bare lige have lidt let underholdning midt i jobsøgningen.

Nasty shit. :plop:
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Søndags spas

Post by Dorte Hansen »

smukke-ped wrote:I er så klamme. Kan jeg lære at være lige så klam? Bare uden stor kuzz?




HHAAAAAALLLLLLOOOOOOO Åndsvag.....

Man kan sgu da ikk´være monsterklam på den vamle måde, hvis man kun har en lillebitte kuzz´

Hvis ikk du gider at høvle unger ud af skrævet, må du få mo i gang med noget dobbeltfisting og sårn, så du kan få en stor vammel slimet kuzz´, der bløder lidt......
Nu med køter-bande!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Søndags spas

Post by Dorte Hansen »

Næ, men oppe i min kuzz´render en lille mand fortvivlet rundt o´g leder efter sin pølsevogn...

Slå den... Skod-skøge.....
Nu med køter-bande!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Søndags spas

Post by aribeth »

problemet er jo, at selvom man kan proppe en hel pølsevogn op i skrævet, så trækker det sig jo sammen igen... og så er det jo ikke sådan ligetil at hive den pølsevogn ud igen vel!
Raxacoricofallapatorius
Post Reply