ny statustråd?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: ny statustråd?

Post by annetteB »

det må være en sej død at blive slikket ihjel af en skødehund!
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: ny statustråd?

Post by Annemaja »

det må være en sej død at blive slikket ihjel af en skødehund!



:hhansen: :hhansen: :hhansen:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: ny statustråd?

Post by MetteboDeluxe »

Hun er en sand tiger! Specielt da hun knurrede af den.... slukkede OG stillestående... støvsuger... for at være for tæt på hendes bytte :ehh:

Nu er hun træt og sover under computerbordet. Det er hårdt at være et rovdyr.
* Kendt for :mettebo: *

* G
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: ny statustråd?

Post by LoneR »

Wow - det gå da stærkt, MBN. Tillykke med den nye kærlighed. Er du flyttet hjemmefra og alting?

Gir du den hele kyllingelår, Mette - er du ikke bange for spidse bensplinter?
Min spaniel er ikke så meget for, at spise noget, der kan fedte hendes fine mule, så som råt kød :hhansen: :wow:
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Re: ny statustråd?

Post by Tigerbaby »

LoneR wrote:Min spaniel er ikke så meget for, at spise noget, der kan fedte hendes fine mule, så som råt kød :hhansen: :wow:


Din spaniel er duuuum. Jeg burde snart komme hjem og besøge den, savner at blive skældt ud og stirret på uden påviselig grund...
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: ny statustråd?

Post by Godzilla »

MBN, tillykke med kærligheden. :askepot:

Jeg sidder og stener lidt. Jeg er træt og forvirret. Jeg drømmer helt vildt i øjeblikket og jeg er træt når jeg vågner. :traet:

Forleden drømte jeg at Minna og jeg lå og gramsede på hinanden. :hhansen:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: ny statustråd?

Post by LoneR »

Tigerbaby wrote:
LoneR wrote:Min spaniel er ikke så meget for, at spise noget, der kan fedte hendes fine mule, så som råt kød :hhansen: :wow:


Din spaniel er duuuum. Jeg burde snart komme hjem og besøge den, savner at blive skældt ud og stirret på uden påviselig grund...

Du kan bare komme.
"Uden påviselig grund" - hunden er jo bare synsk, eller clairvoyant eller noget - den sér alt, hvad der rører sig i mennesker.....og væmmes :ondgrin:
Vi har lige været på tur i snestorm, og nu har hun tilbragt 5 minutter med at skælde MIG ud, jeg aner ikke hvorfor :wow:
Det er koldt og gråt på sydhavsøerne.
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: ny statustråd?

Post by Susmh »

Er ved at bage fastelavnsboller, noget skal man jo lave når det sner og er koldt udenfor.
Vi har i går købt en barnevogn, så nu er vi snart klart til baby ankommer :atengstedt:
Susanne

Always look at the bright side of life.
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Re: ny statustråd?

Post by Tigerbaby »

LoneR wrote:
Tigerbaby wrote:
LoneR wrote:Min spaniel er ikke så meget for, at spise noget, der kan fedte hendes fine mule, så som råt kød :hhansen: :wow:


Din spaniel er duuuum. Jeg burde snart komme hjem og besøge den, savner at blive skældt ud og stirret på uden påviselig grund...

Du kan bare komme.
"Uden påviselig grund" - hunden er jo bare synsk, eller clairvoyant eller noget - den sér alt, hvad der rører sig i mennesker.....og væmmes :ondgrin:
Vi har lige været på tur i snestorm, og nu har hun tilbragt 5 minutter med at skælde MIG ud, jeg aner ikke hvorfor :wow:
Det er koldt og gråt på sydhavsøerne.


Hun skal da ikke væmmes - hovne tingest. Du har vel bare ikke udvist passende opførsel... Det er også koldt og gråt her.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: ny statustråd?

Post by LoneR »

Tigerbaby wrote:
Tigerbaby wrote:
Din spaniel er duuuum. Jeg burde snart komme hjem og besøge den, savner at blive skældt ud og stirret på uden påviselig grund...

Du kan bare komme.
"Uden påviselig grund" - hunden er jo bare synsk, eller clairvoyant eller noget - den sér alt, hvad der rører sig i mennesker.....og væmmes :ondgrin:
Vi har lige været på tur i snestorm, og nu har hun tilbragt 5 minutter med at skælde MIG ud, jeg aner ikke hvorfor :wow:
Det er koldt og gråt på sydhavsøerne.


Hun skal da ikke væmmes - hovne tingest. Du har vel bare ikke udvist passende opførsel... Det er også koldt og gråt her.[/quote]

Den er da så sød. :elsk: :elsk:
Jeg har skrabet sne, spist et rundstykke med ost, nu skal jeg male - hav en god dag allesammen!!!
Post Reply