Hvor bliver tiden af??

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Hvor bliver tiden af??

Post by Frieser9460 »

Ind imellem kan jeg godt blive lidt forskrækket over, hvor hurtigt tiden går... Jeg synes ikke, det er ret længe siden, jeg panikkede over, at jeg fyldte 20 år... nu har jeg lige været igennem endnu en omgang panik, fordi jeg fyldte 30 år!! :-o

Jeg synes heller ikke, det er mere end et par dage siden, jeg for første gang mødte denne er lille "klump":

Image

Eller siden, jeg fik denne her lille, bløde, runde fyr hjem:

Image

Og nu står jeg så pludselig med ham her:

Image

Image

Min langbenede gavflab er allerede fyldt 6 måneder og blevet en kæmpestor, ranglet bandit på 62 cm over skulderen og 37,5 kg.!! :hhansen:

Jeg tror heller ikke, han selv kan følge med... han tror nemlig stadig, han er sådan en bette skødehund, der bare kan putte i armene på "moar".... :elsk:

Image

Og så er han ren kærlighed og hengivehed. :elsk:

Behøver jeg sige: Mor er ikke bare stolt, mor er MEGET stolt?? :elsk:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: Hvor bliver tiden af??

Post by mathea »

Han er altså super lækker :elsk: gad godt bo så jeg kunne have sådan en ordentlig røvfuld af en hund :linski:

Ja - der er ikke noget som 'målestokke' der kan minde os om tid - jeg er selv forbløffet over hvordan det lige er gået til min søn allerede er 16.
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
Post Reply