April statustråd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: April statustråd

Post by mathea »

Har haft en fabulous oplevelse med at købe dagligvarer på nettet og få dem leveret på klokkeslet :askepot:

Gik All-IN købte mælk, frosne bær, kød, grøntsager, frugt und so weiter. Alt var friskt, lækkert, frosset og kølet henholdsvis. Nøøøj hvor kommer jeg til at spare meget tid :elsk: ....og penge har jeg også en formodning om
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: April statustråd

Post by misssophie »

var i parken og se håndbold i forgårs, blev selvfølgelig småsnottet...

idag skal der laves hegn og sættes kartofler

hvem købte du hos Mathea???
Misssophie
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: April statustråd

Post by udlandet »

Har fået alle mine bestilte planter :jeanie: Citrusträ, figenträ, Yucca, engeltrompet, mälkesyreträ og meget mere. Jeg er startet på plante det, det er skönt. Jeg har planter overalt! Men igår blev mit afslappende have arbejde afbrudt af min far. Han var her, alt er nedskrevet, gäld til mine söskende, hvem der skal väre mägler på huset, alt omkring begravelse. Der bliver stöj om hvem der skal bäre :doed: Alle papirer sendt til advokaten, der skal väre möde på et for min far hemmeligt sted på Fredag. Mine brödre har jo en masse krav, men de skal IKKE med. Men min far er så bange for at de dukker op at han og advokaten ikke kan väre hjemme hos ham. Det bliver mere og mere sygt. Men han var bare så lettet over at alt er skrevet ned. Men han blev lidt chokeret da det stod på skrift, nogen har vist fået liiiiidt mere end andre. Ingen kan beskylde mig for at rage til mig :lea:
Jeg er i fuld gang med min opgave der skal afleveres idag. Nethandel. Jeg skal lave en fiktiv webshop, det er ret sjovt. Jeg skal bare blive klar så jeg kan komme i haven :atengstedt:
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: April statustråd

Post by udlandet »

Det vigtigste for min far i går var at sikre sig at jeg tog mig af min mormor til begravelsen, hvordan får man overskud til at tänke på det :graed:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: April statustråd

Post by Lone Beck »

udlandet wrote:Det vigtigste for min far i går var at sikre sig at jeg tog mig af min mormor til begravelsen, hvordan får man overskud til at tänke på det :graed:


Det kommer helt af sig selv :kindkys:

Det må fandeme godt nok være en makaber situation, at planlægge hans begravelse :doed:
Men jeg kan også godt se, at det må være en lettelse at få tingene på plads - når man må forvente at arvingerne gebærder sig som en flok gribbe :ehj:

Godt du kaster dig over noget havearbejde. Det er balsam for sjælen :katiekat:
Måske du skal overveje, om du risikerer at dejse om med stress, når det hele er overstået? Jeg ved sgu ikke om det kan forebygges, når situationen er som den er, men hvis det kan, tror jeg du skal prøve på det!

Nu vil jeg trille til Århus og se noget trav og galop :jeanie:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: April statustråd

Post by udlandet »

Lone Beck wrote:
udlandet wrote:Det vigtigste for min far i går var at sikre sig at jeg tog mig af min mormor til begravelsen, hvordan får man overskud til at tänke på det :graed:


Det kommer helt af sig selv :kindkys:

Det må fandeme godt nok være en makaber situation, at planlægge hans begravelse :doed:
Men jeg kan også godt se, at det må være en lettelse at få tingene på plads - når man må forvente at arvingerne gebærder sig som en flok gribbe :ehj:

Godt du kaster dig over noget havearbejde. Det er balsam for sjælen :katiekat:
Måske du skal overveje, om du risikerer at dejse om med stress, når det hele er overstået? Jeg ved sgu ikke om det kan forebygges, når situationen er som den er, men hvis det kan, tror jeg du skal prøve på det!

Nu vil jeg trille til Århus og se noget trav og galop :jeanie:

Tak Lone :elsk: Jo, jeg kommer til at dejse om. Jeg ved det. jeg er så super stresset allerede nu, har väret det i flere år. Jeg spekulerer hele tiden på hvorfor!? Hvorfor ikke bare lade manden have fred og göre som han vil. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forebygge fremtiden, men jeg har snart ferie. Der er ferielukket i firmaet fra 1 Juni til 10 aug. Jeg skal bare checke mails en gang om ugen. Jeg er lidt bange for at få stress over det, faktisk. Jeg vil pröve at leje et hus i en skov sammen med mine veninder, det behöver jeg rigtig meget. Men jeg er heldig, jeg har en familie, mand og unger der står bag mig. Men jeg behöver tid for mig selv også. Ligenu går jeg rundt som en flue i en flaske, jeg har lige talt med min far. Begge mine brödre er mödt op på matriklen, hvad vil de nu? Hjälpe ham i haven, näppe :vader: Han er totalt forvirret, spurgte hvad det var vi havde aftalt at han skulle sige til dem. Intet! Når jeg er färdig med at tude vil jeg ringe til min söde mormor.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: April statustråd

Post by annetteB »

pas nu på dig selv, Udlandet!
Er glad for, at du har sin mormor og dit havearbejde - ind i mellem SKAL man bare have en pause.
:oeje:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: April statustråd

Post by CXEC »

Udlandet: PAS nu på dig selv!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: April statustråd

Post by mathea »

Udlandet: jeg føler SÅ meget med dig. Jeg måtte også selv lige en tur i kulkælderen efter at have været hos min far i påsken og talt salg af hus som dødsbo, bedemand, testamente, begravelses detaljer osv. Jeg kan slet ikke forestille mig hvor trist og krævende det må være at have 2 brødre oveni som opfører sig som du beskriver dine gør. Tanker til dig.

Misssophie: todoor.dk brugte jeg i går, men ved folk har rigtig gode erfaringer med nemlig.dk også.

Status her er at den fede ankel ENDELIG er svundet så meget/ikke gør helt så ond at jeg godt tør vove mig ud i verden i dag :jeanie:
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: April statustråd

Post by Ane »

Jeg er også træt. Vi har fjernet savsmuldstapet på 70m2 :jeanie:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Post Reply