April statustråd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: April statustråd

Post by Lena »

Ane wrote:nå ateister.. op på barrikaderne..

..jeg har været i kirke i dag og hørte Liszt blive spillet meget smukt at en konservatorieelev. Jeg snakkede også med præsten.



:jeanie:

Det er et godt rum at høre musik i............ lad os få noget mere af dét!!


Tillykke CXEC............




Jeg skal på arbejde......... :-o efter 9 fridage!!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: April statustråd

Post by aribeth »

jeg elsker god orgelmusik!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: April statustråd

Post by Lena »

Da vi var i Prag, kom vi tilfældigt ind i en kirke, hvor de havde gang i et tema over "Ave Maria".......... nøøøh, det var smukt! Det er den bedste forestilling jeg til dato har set/hørt i kirken!
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: April statustråd

Post by sinesmølf »

sikke nogle dejlig billeder Lena, jeg havde planlagt at skulle i haven i dag. Men det står seriøst ned i lårfede stråler :brok:

Nu jagter jeg en sprogfe, dem jeg plejer at bruge er optaget andet sted. Nu må de lige holde op med at have sig et liv ud over at rette mine opgaver :hhansen: Så er jeg også igang med at finde fejlen på min tøretumbler, jeg tror det er varme legemet den er gal med.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: April statustråd

Post by MinnaN »

Jeg havde lige planlagt at lufte mine nye stiletter, men nej. Knæet brokker sig for vildt og siger "vil IKKE" og nu regner det. Men okay, så lufter jeg bare min lilla med hvide prikker nyindkøbte regnfrakke. Må se hvad jeg har på skohylden af flade sko. Hvis jeg har nogen! :wow:

Jeg har en aftenvagt senere. Har lige afleveret Mindste Kid i børnehaven og skal til brunch om 5 minutter. :jeanie:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: April statustråd

Post by sinesmølf »

æv jeg kan ikke få fat i min reserve sprogfe :naese: er der en stave sprog kyndig strigle der har tid til at læse 2.5 side i gennem for stave og sprog fejl?
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: April statustråd

Post by Pia »

MinnaN wrote:Men okay, så lufter jeg bare min lilla med hvide prikker nyindkøbte regnfrakke. :


Lyder fint! Jeg ønsker mig også en fed regnfrakke, figursyet og halvlang. Er det sådan en du har fået? (link?)

Jeg er kommet til at købe mig et par sommerkjoler, korte, lette og sommerlige. Så mangler jeg bare vejret! :vader:

Du får lige et tillykke her også Céleste :-) Det er altså godt kæmpet!

Hvad mon du kunne ønske dig, til din dimissionsreception?

Nu vil jeg få skrevet den aller sidste semester opgave i min uddannelse, det er lidt ambivalent.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: April statustråd

Post by Lone Beck »

sinesmølf wrote:æv jeg kan ikke få fat i min reserve sprogfe :naese: er der en stave sprog kyndig strigle der har tid til at læse 2.5 side i gennem for stave og sprog fejl?


Send den bare til mig, hvis du ikke har fundet en anden fe i mellemtiden :-)

lone@skrold.dk
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: April statustråd

Post by sinesmølf »

katrine er ved at gi den gas som fe :-)

men ellers tak
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: April statustråd

Post by Pia »

sinesmølf wrote:katrine er ved at gi den gas som fe :-)

men ellers tak


fegas :hhansen:
Post Reply