mangler!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: mangler!!!

Post by aribeth »

fuck det er dumt det der!
Raxacoricofallapatorius
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: mangler!!!

Post by sinesmølf »

der er heller ingen der vil lægge begejstret ansigt til piskeriset :fuld:
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: mangler!!!

Post by Godzilla »

Min søster har sådan en æbleskræller. Vi brugte den når vi skulle lave æblekage og æblemos på bornholm. Det var smart og meget hurtigt ifht til at skrælle mille æbler.

Piskeriset har min søster som har gigt. Det er en stor hjælp for hende. Det må faktisk være ret godt når man laver noget som skal røres i under opvarmning.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: mangler!!!

Post by 99E »

Spiralizeren er helt sikkert populær hos rawfoodere - og jeg ville sikkert også nyde sådan en hvis vi skulle spise mere vegetarisk (igen).
Den kan fx lave squash"pasta" og den slags.

Hvis man forestiller sig, man skal leve KUN af grøntsager (for at gøre det endnu sværere: RÅ grøntsager) og andre rent veganske produkter - så tror jeg hurtigt, man løber sur i kun at have sit gamle, firsidede råkostjern...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: mangler!!!

Post by Lone Beck »

Iiih, jeg synes den er fed :katiekat:

Jeg ville ælske at lave kruseduller af frugt og grønt (i hvert fald indtil den mister nyhedens interesse, men så kan ungerne jo få lov at lege med den :lol: ).

Jeg må prøve at huske at ønske mig én i fødselsdagsgave :heidio:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: mangler!!!

Post by 99E »

Lone, i så fald vil jeg helt sikkert anbefale at myrde nogle squash på den. Squashpasta er vildt lækkert.
(Vi laver det med håndkraft. Med en vippeskræller.)
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: mangler!!!

Post by Godzilla »

Jeg laver også squash- og gulerods"pasta" med en kartoffelskræller eller en ostehøvl. jeg skal kun lave mad til en, så det er ovrkommeligt. Men skulle jeg lave til mange ville den være smart.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: mangler!!!

Post by Pia »

Godzilla wrote:Jeg laver også squash- og gulerods"pasta" med en kartoffelskræller eller en ostehøvl. jeg skal kun lave mad til en, så det er ovrkommeligt. Men skulle jeg lave til mange ville den være smart.



Koger man bare de der strimler en smule og så er det fint?

Det er da egentlig en ret fin ide, jeg er ved at køre lidt træt i råkost, kunne da være sjovt nok at lave en anden slags tilbehør!

Ha! Nu er jeg da nødt til at have sådan en vidundermaskine!

:jeanie:
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: mangler!!!

Post by Pia »

misssophie wrote:sådan en koge-vandhane er nu meget smart hvis man drikker meget the.



Og pulverkaffe!

Jeg vil have sådan en, når vi skal have nyt køkken.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: mangler!!!

Post by aribeth »

Den der kogevandhane er ok smart, min mor har den.... Men jeg ved sgu ikke om jeg synes den er pengene værd... Og den fylder.... Med det er smart at man altid har kogt vand ved hånden når man laver mad og ikke skal vente på elkogeren....
Raxacoricofallapatorius
Post Reply