Maj-status-tråd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Maj-status-tråd

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Jeg har ikke engang 66 kvm bolig!
/SL
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Maj-status-tråd

Post by Stimata Doamna »

Så kan du måske overveje at anskaffe dig Ninas tagterrasse?
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Maj-status-tråd

Post by BeritH »

SL wrote:Nu har en af naboens piskatte satmestrintet på mit tørretøj igen!! :ond: :brok: :mur: :mettebo:


Hvordan i alverden bærer den sig dog ad med det??

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Maj-status-tråd

Post by aribeth »

Jeg tror den bruger tissemanden...
Raxacoricofallapatorius
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Maj-status-tråd

Post by udlandet »

Nina wrote:
udlandet wrote:Verdens lorte dag i går -poogift Havde lejet en hest til datterens ringridning. Dyret ankom også som det skulle, men suk. Den var knapt nok redet åbenbart, Den var fuldständig tosset når hun satte sig op på den. Ca en halv time efter starten måtte hun afbryde og ride tilbage med dyret. Det er skide tarveligt af ham der har hesten ikke at sörge for at sende noget der er ridbart. Men fuld betaling ja, og hun gik glip af den for hende årets dag. Hun måtte träkke lortet 2 km, i nye ridestövler, hun har ingen födder tilbage. Eneste tröst var at lortet fik lodset min bror over benet, det var vel nok synd, men han skulle spille smart i sin brandert. Det var mors dag herovre i går. Men eftersom vi var i Danmark blev der ikke meget der. Men som min datter sagde da vi körte hjem: Jeg er ked af at du ikke har fået nogen blomst, du må nöjes med at gläde dig over at jeg ikke kom tilskade. Så liiidt bange har hun väret.
Men ny dag nu, venter på at min far vågner så jeg kan komme i skole, kan ikke gå för han er oppe.


Efter sådan en dag skal man IKKE køre ind på en tankstation.
Grund:
Jow - disse unge mennesker, der står bag disken, har det med at sige til afsked:
"Ha' en fortsat god dag"!

Men - ja, godt at datteren ikke kom til skade og sikke en spade til hesteudlejer!

Venlig hilsen
Nina
Haha, var faktisk på MCD I drive in på hjemvejen. Da den stakkels pige i kassen dagde fortsat god dag, gloede jeg bar ondt på hende. Min far sagde: Hvilken höflig pige, så gloede jeg ondt på ham :hhansen: Tarvligt, ja. Men jeg sur på heste manden...
PS - forresten ...
Jeg har lige været i Aldi for at tilbagelevere en græsklipperrobot.
Jeg mente jo, at det ville være alletiders til min mor, der er gammel og har en dyr havemand til at passe græsset - men NARJ! - sådan een ville hun ikke eje!
Forresten har vi også fået en ny logerende, der flyttede ind i går.
Det var ellers ikke meningen, men "pigen" stod i akut nød. *sååehhh - det?*
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Maj-status-tråd

Post by udlandet »

Status er at min far har väret vågen i höjst 1 time sammenlagt siden kl 9 imorges! Skutte noget liv :mur:
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Maj-status-tråd

Post by sinesmølf »

jeg er lidt nervøs over min geografi eksamen i morgen. Jeg er bare grundlæggende uenig med hr. lærer og bøgerne, og jeg mener godt jeg kn begrunde hvorfor det er en reduceret fag opfattelse. Men det føltes ikke særligt klogt at sige ret meget om det.

kryds lige fingre for mig i morgen 12.45
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Maj-status-tråd

Post by Stimata Doamna »

Jeg skal gøre mit bedste for at krydse fingre, Sine, i hvert fald så snart jeg selv er færdig med eksamen kl. ca. 13...
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Maj-status-tråd

Post by Pia »

sinesmølf wrote:jeg er lidt nervøs over min geografi eksamen i morgen. Jeg er bare grundlæggende uenig med hr. lærer og bøgerne, og jeg mener godt jeg kn begrunde hvorfor det er en reduceret fag opfattelse. Men det føltes ikke særligt klogt at sige ret meget om det.

kryds lige fingre for mig i morgen 12.45


Jeg kan forstå du er uenig med din lærer (Han lyder...ja...) Men bøgerne også?
Hvad er problemet?

Du må gerne ringe til mig, smid pb hvis du vil have nr. (For en sidste øjebliks sparring, et andet syn eller noget)

Uanset ønskes du god vind!

Champagnen er på køl Randi og dyret er i soen, så du har bare at klare dig godt :jeanie: (Ellers må du have et glas vand, mens vi andre pimper bobler! :vader: )

Nu vil jeg læse til min egen 9. og SIDSTE eksamen på denne uddannelse :jeanie: :jeanie: :jeanie:
(Jeg burde vel efter hånden være i form, skulle man mene)

God dag til jer og tillykke til Anja med fødselsdagen :elsk:
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Maj-status-tråd

Post by udlandet »

sinesmølf wrote:jeg er lidt nervøs over min geografi eksamen i morgen. Jeg er bare grundlæggende uenig med hr. lærer og bøgerne, og jeg mener godt jeg kn begrunde hvorfor det er en reduceret fag opfattelse. Men det føltes ikke særligt klogt at sige ret meget om det.

kryds lige fingre for mig i morgen 12.45

Kryds herfra! Det skal nok gå godt, held og lykke!
Post Reply