Juni statustråd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni statustråd

Post by udlandet »

Fåååårk, ikke en krone för min fars hus er solgt. Så det er bare penge op af lommen...
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Juni statustråd

Post by Nina »

udlandet wrote:Fåååårk, ikke en krone för min fars hus er solgt. Så det er bare penge op af lommen...

Nej - og det får du desværre heller ikke før op til flere uger/måneder efter ...
Boet skal først opgøres (skifteretten), der skal søges efter evt. flere arvinger og det kan tage tid.
Nogle gange opdager folk desværre, at de har en ukendt halv-søster eller -bror. -poogift
Men så galt går det heldigvis sjældent.

Smut ned i din bank og få oprettet en konto, som du kan tære på, hvis udgifterne bliver for tunge.
De er som regel ganske hjælpsomme i sådan en situation, og de kan jo se, at pengene kommer hjem igen.

Venlig hilsen
Nina
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni statustråd

Post by udlandet »

Nina wrote:
udlandet wrote:Fåååårk, ikke en krone för min fars hus er solgt. Så det er bare penge op af lommen...

Nej - og det får du desværre heller ikke før op til flere uger/måneder efter ...
Boet skal først opgøres (skifteretten), der skal søges efter evt. flere arvinger og det kan tage tid.
Nogle gange opdager folk desværre, at de har en ukendt halv-søster eller -bror. -poogift
Men så galt går det heldigvis sjældent.

Smut ned i din bank og få oprettet en konto, som du kan tære på, hvis udgifterne bliver for tunge.
De er som regel ganske hjælpsomme i sådan en situation, og de kan jo se, at pengene kommer hjem igen.

Venlig hilsen
Nina

Nej, jeg ved at pengene er låste, men der er ikke en nikkel på kontoen, fordi de er låste i en sikkerhed i min sösters firma- Jeg ved nu at der ikke er andre der popper op, heldigvis :hhansen: Mit problem er at jeg ikke ved om mine söskende betaler til lån mm til huset er solgt!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Juni statustråd

Post by CXEC »

Besynderligt vejr!

Og jeg kan mærke at jeg mangler undervisning i den helt store stil. :-? Men venter "lige" til efter turen om på den anden side af jorden.

Min nummerviser viser et meget sært nummer.... og pænt mange tal...... 12 cifrere i alt??
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Juni statustråd

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Jeg drømmer en del for tiden, og for sådan at få styr på nogle ting skriver jeg drømmen ned, hvis jeg vågner midt om natten..

Sidste nat har jeg skrevet at "AnnetteB fra strigler skifter navn til Birthe". Hvad fanden er nu det for noget? Og hvorfor drømmer jeg om konen? - jeg kender dig da kun overfladisk fra et internetforum Annette! Nå, men hvad er det for noget med, at du skal hedde Birthe?
/SL
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Juni statustråd

Post by misssophie »

Sjovt, jeg syntes netop jeg sagde, at det var det jeg ville gøre, hvis hun blev for ked af det, men at jeg håbede at kunne trække den...


aj hvor sjovt,- det kan jeg ikke se at du skriver nogen steder... ha ha
Misssophie
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Juni statustråd

Post by MetteboDeluxe »

misssophie wrote:
Sjovt, jeg syntes netop jeg sagde, at det var det jeg ville gøre, hvis hun blev for ked af det, men at jeg håbede at kunne trække den...


aj hvor sjovt,- det kan jeg ikke se at du skriver nogen steder... ha ha


"også skal hun nok have det at vide... syntes jeg."

"Hvis ikke hun bliver alt for ked af det altså"

"Jeg håber håber håber jeg kan aflede hende til hun har fødselsdag. Det ville være den bedste gave!"

Jeg syntes jeg med ovenstående siger, at jeg håber at kunne aflede hende til den 27, men at det afhænger af om hun bliver ked af det. :lea:
* Kendt for :mettebo: *

* G
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni statustråd

Post by udlandet »

Livskvalitet er når datteren og hendes veninde kommer og låner cabrioleten for at köre til stranden og spise is. Livskvalitet er når man kommer ind fra haven kl 22,30 efter en hyggelig grilning med husbonden. Jeg fatter ikke hvordan jeg overlever vinteren!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Juni statustråd

Post by Stimata Doamna »

Lang dag forude med møder og andet godt (hm...). Jeg håber, at min storetå fortsætter med ikke at gøre ondt, efter at fodterapeuten fjernede neglen på den i går.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Juni statustråd

Post by HeidiO »

I dag står den på blodprøver, så det forhåbentlig kan blive klarlagt, hvad det er jeg ikke kan tåle.
Bagefter tror jeg vi finder en gang brunch.

Senere skal vi ordne mere hønsegård - brombærkrattet, mirabellerne og alle brændenælderne er læsset på traileren, nu mangler der bare hegn, før hønserne kan komme på nye eventyr :-)
Heidi
Post Reply