Januar

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Januar

Post by Pia »

Det lyder godt med lidt jobafklaring, Udlandet!
Tak for kaffe Heidi og brød og ost og hyggelig optælling af lys... :lea:

Jeg har haft en god dag, først en lækker gang wellnes, bagefter et kik og en tur på en yderst velredet og velopdragen hest, den kunne godt være et emne til hest nr. 2!

Efter frokost med Heidi, op til pony og træning, nu hvor han har haft en periode med vokseværk og deraf følgende kikset look/bevægelsesmønster, så han eddermanme godt ud i dag, spadsere kan han også lige pludselig.

Han er en drøm at træne, fanger bare lynhurtigt tingene.

Nu slår jeg mave, ovenpå en gang mørbradbøffer og champignon i flødesauce :aribeth: Om snart står den på Disneysjov og snoller.

Go' weekend.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Januar

Post by stardancer »

Puha, jeg håber godt nok jeg slipper for bræksyge! :doed:

Tobias brækkede sig hele natten forleden, idag var det Jan der brækkede sig det meste af dagen og jeg er fuldstændigt hys med håndvask og sprit pt. Jeg HADER bræk og vil gøre ALT for at undgå sådan en omgang - om lidt går jeg ud og spritter hele lokummet, vasken og døren af, så får alle køkkenlåger, håndtag og køleskabet også en tur!

Jeg spritter hænder hvad gang jeg har rørt noget som helst, jeg gider IKKE ligge brak med bræksyge :opkast:
/Sofie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Januar

Post by aribeth »

Milo er gået amok med at gå... det betød at han vågnede imorges klokken halv seks og sagde "Gååååååå"?!?! (han kan sgu da ikke tale endnu) Men op ville han og så gik han.... og så var han sulten og tørstig og så sked han... og så var han træt igen! så halv otte kom han i barnevognen...
Max og jeg har leget lidt her til morgen mens Keld sov... nu skal vi lige om lidt i Bauhaus og købe noget til spartling af overetagen!
Raxacoricofallapatorius
De3små
Posts: 11
Joined: Sun 1. Apr 2012 10:43

Re: Januar

Post by De3små »

Er både skuffet og lettet.

Havde (tilsyneladende) fundet et godt 'foræringshjem' til min friske og raske men pt aldeles værdiløse ponyplag.

De var meget entusiastiske efter at have set billeder, video og hørt beskrivelse. Så meget at de ikke kunne få ham ud af hovedet og ville tage traileren med, når de skulle komme og se ham i weekenden, for det kunne ikke gå hurtigt nok med at få ham hjem. Jeg var lidt betænkelig, men bad dem tænke sig godt om, før de tog ham hjem.

Det gjorde de så, for nu har de besluttet sig for, at de hellere vil have et æsel. (jeg håber så, at de ved, at man ikke bare skal have ét æsel, men det kan jeg jo ikke blande mig i)

Åh, jamen det er da fint med impulsive mennesker.

Nu bliver Følle hos mig en tid endnu :june:
Nice horse, shame about the rider.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Januar

Post by annetteB »

tænk at du har TO store drenge, nu, Katrine!
Det er så fedt, når de knækker koden og pludselig kan gå og løbe!
:elsk: :elsk:

Jeg vil faneme osse ha et småbarn, nå!
:linski:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Januar

Post by Intunia »

Jeg har været SÅ voksen idag, og købt en ny emhætte!
Nu skal den bare sættes op...

I dag skal der ordnes hove, der er hele 12 stk. at tage af.
Og vi skal have andebabser i aften.
Livet er ret godt for tiden.
bla bla bla
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Re: Januar

Post by LittleJohn »

Jeg er ved at planlægge flytning af LJ - skal have lagt et stald/heste burget ogver hvor mange penge jeg skal bruge på ham hver månede - incl alt - ja og så skaffe transport og have ham flyttet

Samtidig med jeg skriver regninger for firmaet, pplanlægger min lille nye sjove forretning - med kopper, krus og tøjtryk - så jeg har rigeligt at se til i dag, pyha
Find mig p
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Januar

Post by Ane »

puha sikke meget der er sket..

Hvad sagde KVL til den lille grå Mia?

Hvor trist med din hund MBN - især athun var set i live, men at folk ikke kunne fange hende :nej:

De3små: det er ret typisk er min erfaring.. de mest hysterisk entusiastiske ændrer lynhurtigt mening. Hvad er han for en ponyplag? Måske er der en strigle der kender et godt kommende hjem?

Hvor fedt Katrine! Ihh jeg glæder mig :elsk:

Jeg har været på genbrugspladsen og trænet Regina. Fangede Pixi i at hvile på det 'raske' ben, og dermed støtte på det hvor der er en revne i menisken - det har jeg ikke set siden hun blev skadet. Håber det er et godt tegn.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Januar

Post by Pia »

Det lyder rigtig godt med Pixie!

Jeg har købt en pony.

Om lidt skal vi have lagkage.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Januar

Post by 99E »

Det sner! :elsk:
Årh, hvor trænger vi til frisk sne!
Det har ikke sneet siden midt i november en gang, tror jeg - og gammel sne bliver så trist og støvet at se på.
Ikke fordi den bliver snavset, sådan set... Men den ser så... Tør ud.

Sheil var på shopping i går - hendes gamle, gamle, gamle hundedækken (som vi havde "arvet" fra en shetlænderavler, der har brugt det til føl...) var ret smadret og nu har hun oven i købet fået hevet benstropperne af. Det er heller ikke vandtæt mere og det dækker i virkeligheden ikke bagparten godt nok. Den sidste uge har hun haft fleecedækkenet inden under for at kunne holde varmen.
Den lokale dyrebiks havde tilældigvis lige fået vores drømmedækken hjem - endda i den rette størrelse!
Image

Så kunne hun samtidig få et halsbånd, der ikke var ved at falde fra hinanden, og et navneskilt med vores grønlandske telefonnumre på. :mikkel:
Jaja, vi har boet her halvandet år, og hun har stadig haft Mikkels danske mobilnummer i halsbåndet... -poogift
Men vi har haft skrevet vores nye (grønlanske) numre på halsbåndet med sprittush... :lol:

aribeth wrote:Milo er gået amok med at gå... det betød at han vågnede imorges klokken halv seks og sagde "Gååååååå"?!?! (han kan sgu da ikke tale endnu)

Bare rolig. Han ar bare ved at træne sig op til en Caminovandring til sommer. :lea:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply