tålomdighed - en by i rusland?!??!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
karina82
Posts: 66
Joined: Tue 17. Jan 2006 00:49

tålomdighed - en by i rusland?!??!

Post by karina82 »

eeeh SUK.

disney er jo som før skrevet hos wesley i horsens. og jeg synes bare han SNØVLER *g* han havde ikke fået redet hende for meget i sidste uge - så da han satte en kunde på nakken af hende - hvad gør hun??? jooo hun øver sig skam til sit næste liv - SOM GAZELLE ](*,)

Nå men kunderne vil komme denne ugen igen - og der er også så småt folk der begynder at ringe - men wesley er altså ikke nem at få fat i - jeg har prøvet hele dagen - men så sprang de fra (de vækkede mig endda kl halv 1 :? - 5½ times søvn er ikke nok for mig - gaab) hun var alligevel for ung.

Nå men min tålmodighed er endnu mere på prøve fordi jeg liiige skulle se den her vallak i søndags - for den lød da spændende - og hvad gør jeg???? jeg falder pladask for vallakken - og aftaler med sælger at de vil holde på den - og hvad jeg får for disney skal indgå som depositum - så kan jeg få ham hjem og så betale resten 1. maj.

og eeeh det er svært at skulle vente og ikke selv kan gøre ret meget ved det.

så strigler kom med et bud - så er hyppen jeres ;-) - disney altså *g*
mvh

karina82

-den som ikke beg
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Næh tak, jeg har for mange i forvejen :?

Men jeg må sige, at jeg synes det er letsindigt at kigge på hest, før man har råd til/mulighed for at købe. Det må da være ganske forfærdeligt at finde den helt rigtige og så ikke kunne købe den. :(

Men held og lykke med salget.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Ja, jeg vil da gerne byde 8.000!

Er der hammerslag?
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

[quote:34c35bb66b]men så sprang de fra (de vækkede mig endda kl halv 1 - 5½ times søvn er ikke nok for mig - gaab) hun var alligevel for ung.
[/quote:34c35bb66b]

For ung!?!
Folk er sgu da skøre!?
:shock:

Hvis dét er det eneste der er galt med hesten, så kan jeg da garantere dem for, at det går over med tiden!!
:idea:

(Bare se på Cooper: for 10 år siden var han dårligt et år gammel - og nu fylder han 11 til sommer uden at jeg har gjort noget som helst for at opnå det! :mrgreen: )
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
karina82
Posts: 66
Joined: Tue 17. Jan 2006 00:49

Post by karina82 »

du er dælen dytmet MEGET tæt på at have købt dig en hest ;-)

i onsdags fik jeg endelig fat i manden - jaaaa men han fik svar fra nogle kunder onsdag aften eller torsdag - ikke en lyd hørte jeg torsdag.

jeg begynder at ringe til ham fredag - lørdag - og endelig i dag får jeg fat i ham - han er til stævne og vil ringe her til aften. og igen IKKE EN LYD!

grrrr jeg har da vel krav på at vide om min hest er solgt eller ej!
mvh

karina82

-den som ikke beg
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Post by Susmh »

Lyder i mine ører lidt somom du skulle finde en anden til at sælge hesten for dig?
Hvis han ikke svarer og ikke gør noget for at gøre den potentielt salgbar.

/Susmh
Pauillacine
Posts: 266
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by Pauillacine »

Hvor står de annonceret henne?
Jeg fandt min på Horse.dk,der ved jeg at mange kigger.

Generelt lyder det til at din tillid til salgsstedet er faldende - og det forstår jeg godt. Snak med manden (med udråbstegn!), og ellers må du flytte den.

Hvad med at sælge den til en salgsstald/hestehandler?
Frederiksen herovre, har feks. et fint ry, og sælger udmærkede heste til normaltfungerende mennesker, der rider/passer dem fint :D
Post Reply