Her!! HER!!! Så tag dog én!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.

Er det en god id

No way, Jos
1
4%
Enkelte fnug m
17
65%
n
8
31%
 
Total votes: 26

User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Måske skulle jeg tilføje dette lille guldcitat:

[size=24:fbe0770f83][color=red:fbe0770f83]"Bare fordi man kalder en kat Fido, bliver den ikke en hund"[/color:fbe0770f83][/size:fbe0770f83]
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Post by gukuvi »

...............
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
Mettebo
Posts: 111
Joined: Wed 14. Dec 2005 08:00

Post by Mettebo »

Dette indlæg er ikke nomineret til en Madonna :P

Og når det så er skrevet hopper jeg med på vognen og må sige at den blonde pige med den super smukke hest bestemt kun har sig selv at takke for at hun nu står med en uridelig, ubrugelig og uregerlig TRAVhest :roll:
Tænk jeg troede faktisk godt de både kunne rides og være rigtig dejlige heste, men jeg tager da tydeligvis helt fejl. Er glad for at et så objektivt og nuanceret Tvprogram kunne åbne mine øjne.

Men giv da pigen hendes 14 tusind, hun kan lige nå at købe en ny hest inden udtagelserne til landsholdet begynder ](*,)

Var det forresten de der 4 hvide prikker der var frysemærket og hvor søren fik hun S'et fra??

Og nej nej, pigen har bestemt ikke været glad for hesten - den skider hele tiden og virker ikke selv om den har fået pelhambid, glidetøjler og hvad hun nu ellers skrev på HN... Møgdyr :shock:
Lone

Post by Lone »

Ha, Ha!!!!
Ikke-Funktionsdygtig, uanset hvilke tvangsmidler man belægger den med!

- Nogle skulle bare ikke have hest.....

" den virker ikke" - Mon ikke det er mantraet for alle uduelige hesteejere?
De, der lissom ikke gider ......

Man skal gide - for fanden - man skal gide med alting, ikke mindst heste - og livet.

Gid!!! For fanden - gid!!!
Eller stå af.....

Men på den anden side - så kan vi der gider, jo købe nogle heste til spotpriser..........


Men .... just for the record; jeg har altså haft ikke mindre end tre supersøde, gode ridelige travheste i min stald - som mine døtre har redet....
Den ene var dømt farlig og uridelig - men var faktisk den bedste terrænhest - uden nykker eller problemer - men solgt til slagtepris fordi han forsøgte at dræbe sin ejer.
Skodhest! ... Han elskede børn - alle mine unger kunne trække og ordne ham - men hvordan skal man kunne finde ud af det når man ikke....

Gider.....?????
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Post by MinnaN »

Har valgt nr 2, selvom jeg ikke er til tudekiks, men nok nærmere trækker på skuldrene og det var så det.

Så lige præcis indledningen af det program og så var jeg væk. I mere end en forstand. Magen til latterlige finke. Tænk sig, man kan få alting til 14000. *småknurrer*
Glidetøjler, pelham og min bare røv. Har hun overhovedet prøvet at RIDE?! *knurre hvæse mumler noget om rytterfinker*
*skumle*

Man skal gide for at ride!
Ikke bare plage for at age!
*skrumf*
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by stardancer »

Kan man få nogle link til tråden på HN og tv-indslaget :idea:

Har iøvrigt stemt på mulighed nr 2 :mrgreen:
Pauillacine
Posts: 266
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by Pauillacine »

Klart 3-eren.

Jeg er og bliver en idiot.
Og det en idiot af slagsen, der ikke tænker over at det er dumt at smide kniven i skraldespanden samtidig med at den tomme dåse flåede tomater lægges i vasken for at blive vasket op :roll:

Det burde nogen fortælle mig, for distræte mennesker gør den slags.

:mrgreen:
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Aner heller ikke hvilket indlæg der refereres til, men stemte 2! Dog er jeg personligt GLAD for at man ikke kan sagsøges ind i HELVEDE i følge vores lovgivning her til lands... Pis hvor skulle man dog vare sig ellers....

Jeg ville vitterlig få min sag for som færdig uddannet hvis vi havde Amr. tilstande inden for lovgivningen og søgsmål.

C
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply