Grænse overskridende

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Post by Lone »

kan vi ikke lige få nogle slibrige detaljer? :twisted:

Jeg har igår haft en kursist til samtale, som var blevet fyret, fordi den nye overlæge, som var meget bevidst om det alternative, ikke brød sig om hans aura...... Altså den aura, som denne herlige overlæge rent faktisk var istand til at se.

Det kostede sygehuset 11 måneders løn i fratrædelsesgodtgørelse, for sjovt nok mente arbejdsretten ikke, at en grim aura var fyringsgrund - og dertil et knust liv, for den mand som havde arbejdet på patologisk afdeling i 26 år...

Er det ikke bare utroligt, at sådanne ting faktisk finder sted?

Tænk., at en veluddannet og dyrt betalt overlæge ikke har ret til ikke at bryde sig om folks frastødende aura?
Dårlige vibrationer havde han osse - min kursist - altså, hvor meget skal man finde sig i på en arbejdsplads? - han kunne vel have arbejdet på at få sig en bedre aura.
Nu blev han fyret og ligger samfundet til last med en kraftig depression..
At folk dog ikke kan tænke sig om.
aribeth

Post by aribeth »

woah... june, det lyder som en lettere ubehagelig, men også en smule interessant oplevelse...

Der er nogle (og jeg tror især inden for denne "branche) som er fantastisk dygtige til, at "læse" en samt få en til at sige og fortælle ting om en selv som man måske ikke lige havde planlagt...

Jeg ville personligt løbe skrigende bort fra alt der bare minder om alternativt, og nærmest påstår de kan vække de døde til live, jeg har en sukkersyg tante som efterhånden er blevet overbevist af en "alternativ" om at hun skal droppe insulinen og fylde sig med "natur" ting samt rende rundt med sten i skoene og urteposer under armene i stedet for. :evil: jeg afskyr den slags, men det er jo bare mig :roll:

Forresten, må man spørge lidt til hvad det var for en virksomhed??!!
JA.... jeg elsker at snage!!! :mrgreen:

Hilsen
Katrine
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Post by Susmh »

Det lyder temmeligt speget i mine ører, men jeg ville også løbe skrigende væk hvis nogle begyndte at fortælle mig om alt for "alternative" produkter.

Jeg tror nogle gange at det der gør at folk mener der har alternative evner er at de i virkeligheden har en toptunet evne på et eller flere andre punkter.
Fx. er usandsynlig gode til at mærke hvordan andre har det.

June, din oplevelse lyder temmelig spooky i mine ører og jeg kan godt forstå at du skal sunde dig lidt over oplevelsen.
Det lyder temmeligt spøjst at hun kunne nå at "rode" så meget i dig under et
jobinterview/rundvisning.

Men ellers tillykke med jobtilbudene, det lyder somom det går den rigtige vej. :D
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Underlig oplevelse, siger jeg der selv er lidt alternativ. Dog ikke i den grad og jeg tror ikke jeg kan kurere uhelbredeligt syge....Diagnosticere kan jeg heller ikke.... Det jeg kan er sikkert bare at udøve omsorg for andre.... Hmmmmm... :shock:

C
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Lone

Post by Lone »

jeg er da osse ret alternativ - men jeg kan ikke acceptere dem, der skal skavldre op om det - de er sgu så useriøse og urigtige.

Jeg fortæller aldrig nogen om det jeg "kan" sommetider - det ville være for billigt.....


Men jeg har ellers haft nogle interessante oplevelser, som ville være et strigle-party værdig!!!

Men - for at komme jer i forkøbet: ingen spøgelser.
Spøgelser er kun for de hysteriske.

[quote:a2a8c2e25e] jeg tror ikke jeg kan kurere uhelbredeligt syge....[/quote:a2a8c2e25e]
- Nå, dog ikke..... :lol:
Berit
Posts: 146
Joined: Sun 19. Feb 2006 14:54

Post by Berit »

Først et stort tillykke med dit nye job june, det lyder lækkert :D

jeg syntes det er underligt at en kan komme under din hud som du beskriver overstående samtale især når man tænker på hvor meget du kan få en til at tale :wink:

endnu engang tillykke

vh berit
Post Reply