Sikke en weekend!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Sikke en weekend!

Post by HHansen »

Pyh - nogen gange er det bare rart når det er overstået og man igen sidder på jobbet med kaffe og tid til strigler :mrgreen:

Det har nu været en fin weekend. Har bare haft så meget der skulle arrangeres og planlægges og gøres. Lagde ud fredag med at skulle ud og se to huse med kæresten. Derefter på væddeløbsbanen og mødes med Yankee, hun og manden har nemlig været så venlige at donere en brugt sulky til vores ponydyr :lol: Så var den fredag brugt.

Lørdag stod på familiefødselsdag - og det gik hele den dag med.
Og søndag havde vi stævne i rideklubben, hvor jeg sidder i bestyrelse og stævneudvalg (faktisk er jeg HALVDELEN af det udvalg der planlagde stævnet :mrgreen: ).

Vi havde et fint stævne - men stress på er der jo altid.
Til gengæld havde jeg fornøjelsen af at løbe ind i en af 'pigerne' fra min ungdoms tid på Ryttergården :lol:
Hun genkendte mig øjeblikkeligt, og da hun fik huen af kunne jeg også straks se hvem det var :P Dét var sjovt. Har ikke set hende siden '82 :lol:

Vel hjemme fra stævne kunne jeg så starte på pakning og den sidste planlægning til min lille englandstur i morgen. Mangler stadig lidt. En veninde kommer og bor i mit hus og passer hund, kat, marsvin og bil. Så jeg skal da liiiiige have ryddet lidt op så hun kan være der :mrgreen:
Det må blive i aften. :?

Bliver godt med 4 dage i England - og en masse rutsjebaner :lol: :P

Nå, det var så min weekend - jeg ved at mange andre her har haft travlt i denne weekend.... flytninger osv - lad os høre om det også er forløbet som det skulle?? :D
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Tjah, vi fik jo lige en rask lille snestorm og sneede inde igen :roll:
Vi fik vejen ryddet sidst på eftermiddagen i går, så det var såmænd ikke meget vi mærkede til det. Bortset fra at vi måtte ringe til hende, der ville købe vores sidste hvalp og sige, at hun ikke kunne komme. Øv!

Nu er der så også endnu mere sne, der skal smelte væk, og vejen er næsten umulig at køre på. Og Kim havde bestilt oliebilen til at komme for første gang siden jul. Jeg SAGDE han skulle ringe og aflyse den, men gjorde han det måske ?!?!? :evil:

Oliebilen kørte selvfølgelig fast og oliemanden var rasende. Det var jeg eddermame også :evil: :evil: :evil: Men vi fik den da fri og vi fik olie i tanken og slutteligen skiltes vi som de bedste venner efter strabadserne :mrgreen:

Her sidder jeg nu og er gennemblødt - og skal ud og ordne stald. Men i weekenden blev jeg da færdig med at male det ene børneværelse. Nu - når jeg har muget ud - går jeg i krig med det næste. Jeg har ferie, forresten :D

God tur til England, Helle :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Post by Susmh »

Hos mig har det været en afslappende weekend.
Startede fredag med at sende kæresten til fyn for at besøge venner.
Derefter øjnede jeg chancen for at tage op og besøge mine forældre som jeg ikke har set en måneds tid.
Meget hyggeligt, hyggesnak og rødvin er jo aldrig dårligt.
Vi kom også lidt længere i forberedelserne til at jeg skal købe den lejlighed jeg bebor. :D
Så på et tidspunkt bliver jeg lejlighedsejer.

Lørdag blev brugt hos min veninde og hendes hund med en god gåtur, derefter mere hyggesnak og hvidvin.
Det er jo altid rart at få vendt verdenssituationen og egne problemer.

Søndag gik med at læse en bog og sætte en lampe op.
Det endte sørme også med at kæresten kom hjem fra fyn, og vi fik bagt den kage han skal have med på arbejde i dag mandag.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Post by MinnaN »

Fredag ude at ride hesten og så ellers bare hygge med familien. Lørdag ride hesten og til noget rollespil med mig som GM. Gik ganske af Hel til.
Søndag var lad os gøre rent dag, hvorefter manden smed sig på sofaen og lavede ikke en rygende hat fis. :evil: ](*,) :evil: ](*,)
Hvilket resulterede i at han fik lov til at hente pizza, chips, cola, god dvd og pomfritter til sin dronning (mig)!
Der var så også lige en snak om at jeg nægter at lave mad hele næste uge! Jeg strejker simpelthen! Jeg udbrændt med hensyn til sunde gode nemme ideer til aftensmad, så kan de lære det! Jeg gider ikke stå at slave i et køkken, når manden er hjemme før jeg er! *skrumf*
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Fredag fik jeg redet begge heste og muget et par børfulde af bunden i hver boks.
Lørdag red jeg en hest om formiddagen og var siden ude ved avleren for at snakke hjemmeside. Aftenen gik så med at rode med den.
Søndag tog vi til Fyn, hvor vi fik en let frokost ved gode venner og kørte så videre for at se på Billeshave efterskole. Der blev vi vist rundt og fik et foredrag om skolen og besluttede os til at lede videre i vores søgen efter den rigtige skole.

Så alt i alt synes jeg slet ikke jeg har haft weekend, men sådan går det jo ind imellem.

Hilsen
Britta
;-) Smil til verden og den smiler til dig ;-)
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

[quote:a983586b32]...og til noget rollespil med mig som GM[/quote:a983586b32]

Minna: Hvad er GM??? 8)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

NU må jeg vide det: [quote:b9baa52476]Til gengæld havde jeg fornøjelsen af at løbe ind i en af 'pigerne' fra min ungdoms tid på Ryttergården
Hun genkendte mig øjeblikkeligt, og da hun fik huen af kunne jeg også straks se hvem det var Dét var sjovt. Har ikke set hende siden '82[/quote:b9baa52476] HVEM, HVEM!???!


Hmm.. MIN weekend gik med at være "ponymor" idet Mellemste Datter startede ridestævne på Coy, begge dage...så jeg tilbragte 2 dage (heraf den ene i dagsregn!) med at slæbe sadler, skridttæpper og hestepas, melde til start, holde pony, hente kritikker, finde tørre jakker, samt købe kaffe og sandwich' til ågerpriser - og HEPPE, naturligvis!

(hun fik forresten 3 rosetter: en 1. plads i LD spring, en 5. plads i LC spring og en 3. plads i LC1 dressur...som hun red til 60,4%)

....nåh, jo: Så brugte jeg også en del tid (i regnvejr) på at læsse en drivvåd og modstræbende pony - af een eller anden obskur grund ønskede Coy'sen pludselig ikke at gå ind i den rare, tørre trailer med dejligt hø og køre hjem, men foretrak at stå på rampen med et tvært ansigtsudtryk og vandet rendende ned af ørerne!?!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Mettebo
Posts: 111
Joined: Wed 14. Dec 2005 08:00

Post by Mettebo »

Hmm ja hvad lavede jeg egentlig...
Lørdag var jeg i Give og se westernstævne - dejligt at se det i virkeligheden :) Men for H...... hvor var det koldt. Timmi var helt vild med Anette (Ricko) og rutchebanen (lastbilen udenfor med rideudstyr havde en meget velegnet rampe).
Søndag skulle ex'en komme, så han blev overladt med vores fælles datter, mens jeg drog ud til hestene. Omtalte datter startede i øvrigt dagen med 38,5 i feber :(
Da jeg kom hjem var han og familien godt i gang med at pakke de ting han stadig havde her sammen... Ville måske godt have været advaret... :twisted: Så desværre Anette - har ikke kameraet mere :evil: Men de har lovet at finde et andet til mig....
Om aftenen havde Timmi 40, 09, så jeg har taget idag og i morgen fri... Stakkels mus :(

Nogen der ved hvad firmaer gør med kameraer, som kunden har købt, men ikke kan betale afdragene på? Er de billigt til salg eller hvad?

Forresten - en GM er en GameMaster, der er den der styrer rollespillet - holder historien, retningen, har sidste ord i kontroverser osv.
Hvorfor gik det ikke godt, MinnaN?

Men det var vist min weekend... Kender I det med at det bliver søndag alt for hurtigt?
Post Reply