Så er de sidste julegaver købt.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Så er de sidste julegaver købt.

Post by HeidiO »

Så har vi lige været ude at købe de sidste julegaver. Vi var en tur i Nykøbing Sj. efter arbejde. Der er så dejligt få mennesker og ingen køer.

Jeg elsker at få juleindkøbene overstået tidligt. Jeg hader at stå i kø og at gå rundt i en menneskevrimmel.

Så kan vi nyde december i ro og mag, og måske endda få pyntet op til jul - men det gider jeg egentlig ikke lige nu. Men har da lagt en juledug på og tændt kalenderlyset, så må det være juleræs nok for nu.
Heidi
aribeth

Så er de sidste julegaver købt.

Post by aribeth »

Hov ja, julegaver!!

Jeg må sgu da hellere begynde og finde ud af hvad folk ønsker sig.

Katrine
User avatar
Pilevadgaard
Posts: 464
Joined: Sun 18. Nov 2007 22:14

Så er de sidste julegaver købt.

Post by Pilevadgaard »

Smil... har været på strøgtur i Odense i dag sammen med min fire årige søn... og der købte vi en del af gaverne, imens vu hyggede... ihhh, det har virkeligt været en fed fri-mandag...
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Så er de sidste julegaver købt.

Post by sinesmølf »

jeg er nået lige så langt som Aribeth, altså der er lang vej endnu.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Så er de sidste julegaver købt.

Post by annetteB »

Julegaver???
Hvad fanden er nu DET for en opfindelse!??!
:hva:

Har ingen købt og har ingen umiddelbare planer om at købe nogen.
:tommelned:

Vi tager alle 6 afsed til adventsmarked i hamburg 3. søndag i advent og render amok i indkøb, bla. (alternativt) tøj og sko til ungerne, orientalske madvarer/vegetariske madvarer og hvem ved: måske går jeg helt over gevind og køber noget håndgjort pulejynt!?
(engang SKAL vi vel til at holde en slags jul, når vi får et hus der er værd at pynte??)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Så er de sidste julegaver købt.

Post by Lena »

Øv, jeg er ikke startet endnu............. mangler stadig 4 fødselsdagsgaver!!!!!! *såååååk*


Jeg har fundet ud af at Ældste Kid skal stå for indkøb af julegaver til fætre og kusiner OG Farmor.......... Yeeeeeeeeeha, så slipper jeg for det! Hun æææælsker at shoppe lige så meget som jeg hader det!
Perfekt!
User avatar
Helle Sørensen
Posts: 286
Joined: Wed 31. Jan 2007 11:36

Så er de sidste julegaver købt.

Post by Helle Sørensen »

[quote:a1d145c3be]Jeg har fundet ud af at Ældste Kid skal stå for indkøb af julegaver til fætre og kusiner OG Farmor.......... Yeeeeeeeeeha, så slipper jeg for det! Hun æææælsker at shoppe lige så meget som jeg hader det!
Perfekt![/quote:a1d145c3be]

Det er da vist det man kalder en plansnedig.

Jeg er så småt gået igang, men mangler lige bare lige det sidste for at komme i rigtig juleshoppingstemning. Men der er jo også lidt tid at rende på endnu.
Hilsen Helle S
User avatar
Jenna
Posts: 945
Joined: Mon 10. Jul 2006 08:13

Så er de sidste julegaver købt.

Post by Jenna »

Jeg skal heldigvis kun købe to i år. En til min veninde. Hun har heldigvis givet mig en rigtig god ønskeseddel, så det er nemt.
Og så en til min mand. Ham aner jeg simpelthen ikke hvad jeg skal købe til :mur:
www.ladylama.dk

Hej fra

Jenna
[img][img]http://i67.photobucket.com/albums/h298/zirfelt/2493.gif[/img][/img]
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Så er de sidste julegaver købt.

Post by CXEC »

Gæter på at Julegaver købes EFTER min eksamen!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Så er de sidste julegaver købt.

Post by HHansen »

Julegaver ??? :hva:

Julepynt??? :hva: :hva:

Jul????? :hva: :hva: :hva:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply