Endnu flere tiltag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Endnu flere tiltag

Post by MetteboDeluxe »

http://www.heste-nettet.dk/forum/1/1658266/1658266/ Her :jeanie:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Endnu flere tiltag

Post by Ms Strangefield »

Den LAMMESTE grund:

"Fra Heste-Nettet d. 2008-02-29 21:34
Dit indlæg i tråden "Citatet" fra "Hyggesnak" er slettet, med følgende begrundelse:

--------------------------------------
indlægget overtræder disse adfærdsregler:

F4 Viden om andre personers private forhold

F13 Det ikke er tilladt at agere talerør for andre personer - uanset om disse har, eller ikke har, en profil på heste-nettet
--------------------------------------

Med venlig hilsen
Jan Petersen, moderator
Heste-Nettet"

Øhm... Talerør??? Neeeeej da!!! Hvorfor har de så ikke slettet indlægget med Dollys forklaring...? OMG! hvor er de inkonsekvente!
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Endnu flere tiltag

Post by Elsoma »

her er tråden Diana. http://www.heste-nettet.dk/forum/1/1658266/1658266/
hilsen Ellen, den Danofile norske!
GKB

Endnu flere tiltag

Post by GKB »

Lene, du er nok bannet :opkast:
User avatar
belmont
Posts: 341
Joined: Fri 29. Feb 2008 21:25

Endnu flere tiltag

Post by belmont »

hende der xx bannede en gang mig fordi jeg brugte min mands billede af et ur jeg ville sælge som faktisk var hans eget af selve uret han havde givet mig men nej de skulle ha en redegørelse i 4 eksemplar el sådan noget fra ham og brugte jeg hans billede (han sælger dem på nettet) var jeg et firma??? Christ... hele massæren endte med jeg fik sagt " ja så fik du da brugt din moderatormagt til noget" og klaps en mnd banning lol...
jara23
Posts: 38
Joined: Fri 29. Feb 2008 21:53

Endnu flere tiltag

Post by jara23 »

Øhem.....Men det er helt iorden at andre udtaler sig om Dollys private forhold uden egentlig/måske ikke at kende til dem?????? :mur:

Jamen jamen :afvist: :tommelned:
maria3
Posts: 7
Joined: Fri 29. Feb 2008 23:42

Endnu flere tiltag

Post by maria3 »

Nå, så det er her I allesammen gemmer jer......
Hvorfor har jeg ikke hørt om dette forum før?

Sikke noget alt det her! Efter igår (tror jeg det var) at have kæmpet mig igennem trådene på HN, har jeg nu også kæmpet mig igennem denne tråd.

Skal jeg være ærlig, troede jeg til at starte med, at det var en joke, at en var blevet bannet i 13 år! Det er da totalt langt ude urealistisk!!

At sagen så er gået endnu længere og har medført en fyring, er helt uforståelig!!

For et skide lille heste-site.......

Jeg håber virkelig, at det trods alt får en happy ending. Nogle gange, Diana, skal man ikke se det som slutningen på noget men som begyndelsen på noget andet. Ved selvfølgelig godt, at det kan være rigtig svært lige i situationen men senere bliver det nemmere.

Mange tanker fra Maria
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Endnu flere tiltag

Post by Ms Strangefield »

Hehehe... GKB, Jeg er IKKE bannet.. og har postet endnu et indlæg uden problemer... :glory:

Ps: jeg ææælsker de smileys I har herinde...
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
User avatar
belmont
Posts: 341
Joined: Fri 29. Feb 2008 21:25

Endnu flere tiltag

Post by belmont »

Dolly skulle du ikke ha økonomi til at føre sag kan jeg henvise til Krims Retshjælp som er en flok juriststuderende som kan føre sagen for dig gratis de er ret effektive skal jeg hilse at sige.
save a horse ride a cowboy ;-)
GKB

Endnu flere tiltag

Post by GKB »

Hele sagen er horribel!


Noget jeg slet, slet ikke fatter, hvordan i alverden de har fundet FIRMAET bag ip adressen?


Det kan man sgu da ikke bare sådan lige? Prøv at slå din egen ip op (www.myip.dk) og send den så igennem en lookup på whois (www.db.ripe.net/whois?). Det skulle da gerne bare give teleselskabet der ejer (og lejer til dig) adressen?


Det kræver da en dommerkendelse at få oplyst personen bag en ipadresse? Se bare her fra antipiratgruppen (vedr. ulovligt downloadet materiale)

[b:a8d0506224]Antipiratgruppen anmoder på den baggrund domstolene om at pålægge teleselskaberne at udlevere navn og adresse på personer, som distribuerer piratkopier af film og musik via internettet. Anmodning om udlevering af personoplysninger sker via en isoleret bevisoptagelse, jf. retsplejeloven § 343, stk. 1. Antipiratgruppen anmoder under den isolerede bevisoptagelse domstolene om, at teleselskabet pålægges en editionspligt, jf. retsplejelovens § 299, stk. 1, hvorved teleselskabet pålægges at udlevere navn og adresse på deres kunder til Antipiratgruppen.

Hver enkelt af Antipiratgruppens begæringer om udlevering af personoplysninger er vedlagt dokumentation for de ulovlige aktiviteter.

Ifølge det oplyste har domstolene i alle sager, hvor Antipiratgruppen har indgivet editionsbegæring, pålagt teleselskaberne at udlevere navn og adresse på deres kunder med henblik på retsforfølgning fra Antipiratgruppens side.
[/b:a8d0506224][i:a8d0506224]

Og mere her om ip'er her:

[b:a8d0506224][I]Din IP-adresse følger dig
Al data på nettet sendes mellem internet-adresser - såkaldte IP-adresser - som er unikke adresser for hver computer. IP-adressen (Internet protocol) består af en talkode, og kan f.eks. se sådan her ud: 195.181.18.236. Brugen af IP-adresserne registreres hos teleselskaberne, men giver ingen information om hvem, der har sendt data fra/til en given IP-adresse.

Oplysningerne gemmes hos teleselskaberne til brug for eventuel efterforskning af kriminalitet og kan kun udleveres til politiet hvis de har en dommerkendelse.

I nogle tilfælde kan man tjekke afsenderen af en e-mail via IP-adressen. I "Indstillinger" i dit e-mailprogram kan du vælge at vise alle informationer om e-mailen, og derefter vil du kunne se afsenderens IP-adresse. Du indsætter nu IP-adressen i f.eks. Ripe Whois Database, og klikker ”search”. Så vil du se, hvilken teleudbyder afsenderen er tilknyttet – det kan være et bestemt firma eller en skole.

Det gør ikke så meget, at din IP-adresse registreres. Så længe du ikke har givet dig til kende med f.eks. navn, adresse, e-mail m.v. Det er kun politiet, der med en dommerkendelse kan få lov til at se, hvordan du (din IP-adresse) har opført sig på nettet. Det er f.eks. sådan politiet finder pædofile.[/i:a8d0506224][/b:a8d0506224]
Post Reply