Endnu flere tiltag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lilar
Posts: 34
Joined: Sat 8. Jul 2006 21:07

Endnu flere tiltag

Post by Lilar »

Ja jeg er her så også og står bag dig Windstrup - har også "luftet" min utilfredshed på HN og venter egentligt bare på at det begynder at slå ned på folk og banne i flæng, som de jo har gjort andre gange...

Men så længe jeg ikke er bannet ytrer jeg min utilfredshed med hele denne sag!!
Synes den STINKER, og de er virkelig for langt ude!
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Endnu flere tiltag

Post by Ms Strangefield »

Velkommen til Lilar... Jeg joinede også i går, eller var det forgårs? :sanne: :sanne: :sanne:

Det er dælme rart med et forum hvor man kan tale frit fra leveren...


-og så har vi jo navlepillerforummet til det superseriøsefanatiskfrelste :mansemor:
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Endnu flere tiltag

Post by MetteboDeluxe »

Hmm.. Jeg tror at HN registrerer IP addresserne på de folk der er der... Kan huske fra tidligere tråde at PiaR kunne fortælle om en skribent var den folk troede det var eller ej. Så de må vel kunne se det?

Har du været på fra din arbejds pc med din gamle bruger Diana?

Hmm men de skal jo selvfølgelig alligevel have navn/telefonnummer til arbejdspladsen.. Så langt er jeg ikke kommet endnu.
* Kendt for :mettebo: *

* G
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Endnu flere tiltag

Post by MetteboDeluxe »

Så fandt jeg den... Den ultimative "HN er for sig selv og ikke folket" tråd

http://www.heste-nettet.dk/forum/1/365143/364968/

Den er altså komisk... Er godt nok ikke sikkser på at Pia var moderator den gang.. Men der er da ingen tvivl om hvem der skal have den fantastiske trøje :viben:
* Kendt for :mettebo: *

* G
Lilar
Posts: 34
Joined: Sat 8. Jul 2006 21:07

Endnu flere tiltag

Post by Lilar »

Jo tak da :june:
Har faktisk været medlem længe, men har ikke rigtigt brugt siden :minna: Selvom det er et super dejligt sted :elsk:

Og hvor er det skønt at der er steder på nettet hvor man kan være sig selv uden at skulle tænke over hvert eneste lille ord :fest:

Synes I har de sejeste smilier herinde hehe.
maria3
Posts: 7
Joined: Fri 29. Feb 2008 23:42

Endnu flere tiltag

Post by maria3 »

Glemte lige at skrive, at jeg godt nok også rystede på hovedet, da jeg læste, at smukkePed blev bannet for at have dobbelpostet et indlæg.......!!!

Iøvrigt prøvede jeg selv det samme som...... hvem var det nu? Med uret? Jeg skulle sælge et hundebur for min søster og lagde selvfølgelig et par billeder ind. (som min søster havde taget på sin mobiltlf ude i haven)
Dagen efter var annoncen slettet af Rikke-Isabella eller hvad hun nu hedder med begrundelsen, at man var i tvivl om retten til billederne. Skulle annoncen på igen, skulle jeg sende dokumentation på, at jeg havde lov til at bruge billederne.
Da jeg stillede spørgsmål om, hvordan man forestillede sig, at jeg skulle gøre det, fik jeg bare et flabet svar, som sluttede med, at de jo ikke havde bedt mig sætte en annonce på MPL.

Jeg oprettede en tråd på hyggesnak om der var andre som havde prøvet dette og evt havde en ide til, hvordan jeg sendte dokumentation. Men den blev straks slettet, vist nok af en Pia med henvisning til reglerne om, at man ikke må kritisere HN, "opfinderene" eller moderatorerne. Jeg forsøgte en dialog med Pia både om, hvorfan jeg skulle dokumentere og om ikke det nærmede sig censur. Men hun afsluttede bare korrespondancen. Hvilket jo er ret let, når man er moderator for man undlader bare at svare.

Tøset!!
Lilar
Posts: 34
Joined: Sat 8. Jul 2006 21:07

Endnu flere tiltag

Post by Lilar »

Åhh ja den kære xx- hun er dælme hurtigt ude med riven! Det er ufatteligt så mange annoncer hun sletter, og ufatteligt hvor mange der er blevet "erhvervsdrivende"... Må tilstå at jeg mistænker angst for at få snuppet kunder fra egen forretning :naese:
User avatar
belmont
Posts: 341
Joined: Fri 29. Feb 2008 21:25

Endnu flere tiltag

Post by belmont »

xx er en sur xx som blir xxhver gang hun kan banne el skabe sig over for en bruger jeg videre sendte de meget flabede svar hun havde givet mig til xx som svarede at det var voksne og modne svar i forhold til mine sådan johan....
Beklager mit grafiske svar men for faen jeg er så pissed over de kameler.
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Endnu flere tiltag

Post by Elsoma »

Diana, du har da sluppet billig! Inde på Junior er nogle bannet for all tid.
Og ikke nok med det, de har en egen tråd så alle kan se hvem som er bannet og hvor lenge. :sine:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Endnu flere tiltag

Post by Elsoma »

Ups, glemte link.

http://www.heste-nettet.dk/forum/18/921474/921474/
hilsen Ellen, den Danofile norske!
Post Reply