Endnu flere tiltag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Endnu flere tiltag

Post by Lone »

ha ha - staniolrøvhatte - så kan vi mingle anywhere.....
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Endnu flere tiltag

Post by annetteB »

[quote:0537658d18]ha ha - staniolrøvhatte - så kan vi mingle anywhere..... [/quote:0537658d18]

:viben: :viben: :viben:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Mette(Blossi)
Posts: 67
Joined: Fri 4. Jan 2008 20:12

Endnu flere tiltag

Post by Mette(Blossi) »

[quote:26f206d270="LoneArtig"]ha ha - staniolrøvhatte - så kan vi mingle anywhere.....[/quote:26f206d270]

staniolhatte holder rumvæsner ude af en hjerne... eller skal vi sig aliens(hn) :hhansen:

Mette
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Endnu flere tiltag

Post by MetteboDeluxe »

Det er da nemt :lea: Du taler ondt om dem der taler ondt om andre og man må kun tale ondt om dem HN ikke kan li. Det burde du da vide :fy: :mettebo:
* Kendt for :mettebo: *

* G
Mette(Blossi)
Posts: 67
Joined: Fri 4. Jan 2008 20:12

Endnu flere tiltag

Post by Mette(Blossi) »

og når man læser indlægget som er låst ang. deres uvildige advokat, så tænker man ja det er også skrevet i et godt velformuleret advokatsprog... skrive hele tiden min opfattelse...ja sikkert.. god ven de har.

MEtte
User avatar
Diane
Posts: 271
Joined: Wed 20. Feb 2008 22:16

Endnu flere tiltag

Post by Diane »

Altså, hvis det er rigtigt at IP indehavere ikke sådan bare må udleveres til 3. part - så er det da ikke kun Net-Safe der har lavet en bummert. Hvis CyberCity har udleveret IP oplysninger til Net-Safe uden at gå om politiet, så har CyberCity / Nef-Safe overtrådt loven og så kan de vel stilles økonomisk direkte til ansvar for den indtjening Diana nu mister.

Diane, jeg synes du skal prøve at ringe til politiet. Hvis der er sket en lovovertrædelse vil du have mulighed for at få en erstatning, så du økonomisk kan komme igennem dette her.

Jeg skriver selv lige en mail til en journalist på Computerworld, der i december har lavet en artikel omkring udlevering af IP adresser. Han ved måske noget der kan hjælpe.

Mange hilsner
/Diane
Mange hilsner
Diane

* Don't try to lead by example, because they don't get it *


Er du bange for at ride? Tankefeltsterapi kan give dig rideglæden igen, hurtigt, nemt og effektivt. Læs mere på http://www.diane.dk/tft/
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Endnu flere tiltag

Post by vicky02 »

Var der ikke noget med at en journalist fra EB ville skrive om det??

Ikke at jeg mener det er verdens mest pålidelige medie, men de forstår da om nogen at skabe opmærksomhed!
User avatar
Diane
Posts: 271
Joined: Wed 20. Feb 2008 22:16

Endnu flere tiltag

Post by Diane »

Nu er der efterhånden så mange tråde - og jeg har mistet overblikket.

Nogen der kan hjælpe mig med følgende:

HVOR står det, at Windstrup's arbejdsgiver bruger CyberCity som udbyder (Jeg har selv læst det, men er helt blank på hvor)

Og Diana, nu er jeg igang med en personlig mail til den her journalist og vil gerne lige have en bekræftelse fra dig på at det er ok. Mailen går på, at der er foregået en ulovlig udveksling af IP adresser mellem Nef-Safe og Cybercity og at Net-safe efterfølgende har misbrugt disse oplysninger.

Kh
/Diane
User avatar
Dolly Parton - Windstrup
Posts: 467
Joined: Wed 27. Feb 2008 18:25

Endnu flere tiltag

Post by Dolly Parton - Windstrup »

Hey alle

Nu tager jeg snart ind og tømmer mit skrive bord, og viser min chef det indlæg i Zannes tråd, hold da op mine nerver sidder uden på tøjet idag...

Inden jeg skal ud til en familie fødselsdag (hurra hvor har jeg lyst til at fejre lige nu) så skriver jeg lige update herinde.

Kryds alt hvad der kan krydses for at i det mindste han er til at tale med...

Btw. den advokat der skulle være uvildig, han har da ikke haft kontakt med mig ? Har han så ikke kun HN side af sagen...

Velkommen til Sibirien June :-) det er der alle de bannede HN'er gemmer sig
Synes stadig Henrik Biering er lidt af en klaphat...

2009 er indtil videre ikke det super fantastiske år jeg ellers havde håbet på, skod karma...
User avatar
Dolly Parton - Windstrup
Posts: 467
Joined: Wed 27. Feb 2008 18:25

Endnu flere tiltag

Post by Dolly Parton - Windstrup »

Diane og andre i har min fulde accept til at kontakte medier, journalister, advokater etc.
Det eneste jeg bare ikke vil have er at selve arbejds pladsen bliver stillet i dårligt lys, da jeg stadig tror/håber de er gået i panik over det her og følt der ikke var anden udvej end at opsige mig.

De 3 "varme tråde" hedder

netsafe en anelse utrygt - låst
redegørelse fra advokat part 2 - ikke låst
no fake people - ikke låst
Synes stadig Henrik Biering er lidt af en klaphat...

2009 er indtil videre ikke det super fantastiske år jeg ellers havde håbet på, skod karma...
Post Reply