Endnu flere tiltag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

Endnu flere tiltag

Post by spender »

Så er der endnu en bruger herinde. Jeg troede CyberCity var solgt og færdigt.. ha ha, der kan man bare se.
Pr
Ironimus
Posts: 4
Joined: Fri 29. Feb 2008 23:02

Endnu flere tiltag

Post by Ironimus »

[quote:a919776929="smukke-ped"]Ja på HN er der vel snart flere moderatore end der er brugere...[/quote:a919776929]

Tjahh og det er da ret så tankevækken så aktive de moderatorer er blevet!
Er der nogen der har et bud på hvad deres bagved liggende tanke er med alt den overvågning og moderation ?????


Mvh

Ironimus
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Endnu flere tiltag

Post by MetteboDeluxe »

Brians side er godt nok også interessant læsning.. Der er ikke meget der er ændret siden dengang :ehj:
* Kendt for :mettebo: *

* G
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Endnu flere tiltag

Post by vicky02 »

Så er jeg spændt på at se, om jeg mon kommer i fedtefadet nu?

Har skrevet et semi negativt indlæg i tråden med "jeg forlader hn" eller noget i den stil, men har forsøgt at moderere mig ekstremt, så jeg forhåbentlig kan blive ved med at skrive derinde, når de går for meget over stregen.
Glæder mig bare til der forhåbentlig kommer et punktum. -Så er jeg nemlig helt væk fra HN.

Tænk sig, jeg havde sat penge af til at sætte annonce på HN...de er nu gemt væk til andet brug!
Det er så en anden ting:
Dengang jeg startede firmaet, måtte jeg ikke reklamere på siden, pga jeg var konkurrende.
Så fik jeg pludselig, ud af ingenting et tilbud om at reklamere der!?
De ville ikke bringe min pressemeddelelse...hverken da jeg startede eller da jeg fik tilbud om at reklamere. Men de sender gerne for andre? Fx mener jeg det var Fie Skarsø, der pludselig under nyheder havde en "annonce" om at hun søgte arbejdskraft. -Det må da siges, at være imod deres egne regler? Hun havde ingen annonce på mpl.

Der har været mange flere småting, men ovenstående tegner billedet meget godt.
Jhez
Posts: 49
Joined: Sat 1. Mar 2008 13:03

Endnu flere tiltag

Post by Jhez »

Forskelsbehandling... lugter.

Jeg skal så lige sige at jeg mener nogle af HNs moderatorer er kanonfine.
Hj
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Endnu flere tiltag

Post by KatieKat »

Har vi brug for en markedsplads af en art herinde?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Diane
Posts: 271
Joined: Wed 20. Feb 2008 22:16

Endnu flere tiltag

Post by Diane »

Heste-nettet -> Dansk Landbrugs Medier -> Dansk Landbrug -> Landskontoret hest.

Jeg skyder måske lidt højt her, men nogen nævnte DAnsk Landbrugs Medier, som jo ejer en del af HN, sammen med HN Fond.

Jeg tænkte jeg lige ville google lidt på det og nåede frem til, at Dansk Landbrugs Medier er en del af Dansk Landbrug, som er dem, der ejer/leder Landskontoret Hest, hvorfra de Pas man skal bruge, hvis man vil starte stævner under DRF udstedes.
Men jeg kunne ikke finde noget om tilskud fra det offentlige, det havde ellers været noget der var værd at jagte.
User avatar
belmont
Posts: 341
Joined: Fri 29. Feb 2008 21:25

Endnu flere tiltag

Post by belmont »

så er jeg sgu bannet tøser lol sendte med en gang netsafe en besked at de havde 24 timer til at slette min bruger og oplysninger ellers kom der uden varsel advokat på sagen.
LOL
save a horse ride a cowboy ;-)
Jhez
Posts: 49
Joined: Sat 1. Mar 2008 13:03

Endnu flere tiltag

Post by Jhez »

Tjah, jeg ved ikke om min bruger på HN stadig findes - for det lykkedes mig at fjerne netsafe tilladelsen til HN :ondgrin:

Men jeg har sat min "opsigelse" ind i min præsentation istedet for min sædvanlige tekst...
Hj
User avatar
Dolly Parton - Windstrup
Posts: 467
Joined: Wed 27. Feb 2008 18:25

Endnu flere tiltag

Post by Dolly Parton - Windstrup »

SÅ fik jeg det overstået, øv hvor var det bare hårdt at gå op af trappen og stå og banke på for at komme ind :graed:

Jeg fik en rigtigt god og lang snak med min chef og en anden leder kollega, det var benhårdt men jeg fik tømt mit skrive bord, kæmpet for min sag og gik fra bygningen med hovedet holdt højt.

Min chef har selvfølgelig tavshedpligt og jeg det samme om hvad han har sagt, men han har sympati for min situation og virkede meget overrasket over at det rent faktisk er HN og Netsafe der har gjort noget forkert her...
Han er glad for at jeg har alle jer søde mennesker der hjælper mig :kindkys:

De gav mig noget ekstra energi til at kæmpe for min ret i alt det her, nu er første store hurdle overstået, og skrive bordet er tømt :avav:
Synes stadig Henrik Biering er lidt af en klaphat...

2009 er indtil videre ikke det super fantastiske år jeg ellers havde håbet på, skod karma...
Post Reply