Profiler/beskrivelser

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

Profiler/beskrivelser

Post by spender »

Jamen jeg er vitterligt røvkedelig. Skrev jeg om mig selv ville jeg kede jer i søvn, så den del springer jeg vist over indtil jeg kan fortælle mere spændende ting end "jeg har været i supermarkedet og bagt boller".. Snork, ikke?
Pr
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Profiler/beskrivelser

Post by MinnaN »

Jamen, det er nok mere hen af: Jeg laver dit og dat, har dut antal børn/dyr/begge dele. Har dit og dat som heste (husk billeder). Har redet i dut antal år og i den stil.

Hvor svært kan det være?

Og om i gider være her, når det blir hverdag igen. Det må i selv finde ud af. Men vi er ikke HN, vi er Strigler.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

Profiler/beskrivelser

Post by Jasper »

Det lyder lidt som om, at det er et krav, at der skal oprettes en fyldesgørende præs. :celeste:

Er det det????
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Profiler/beskrivelser

Post by Tigerbaby »

Nej det er det ikke. Men dem af jer der har oprettet en præsentationstråd er da meget velkomne til at skrive lidt mere end "hej jeg hader også hn, så nu er jeg her".

Det er da bare fordi det da er rart/hyggeligt at vide lidt om de mennesker man skriver med. Ikke sådan personlige ting, som sådan, bare sådan om man har nogen dyr, hvad det er for nogen, og sådan lidt generelt om hvem man ellers er.

Man er også meget velkommen til at lade være, hvis man synes det der med præsentationer er super nederen.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Profiler/beskrivelser

Post by MinnaN »

Nemlig. :askepot:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
CJ

Profiler/beskrivelser

Post by CJ »

nææh jasper det tror jeg ikke, nu har jeg også kun været her i et år.

men det kunne da være lidt hyggligt at se hvem i nye er, nogen af jer kender jeg lidt fra hn, men da jeg har været mest på chatten derinde kender jeg jer altså ikek alle sammen.

jeg skrev da en lille præs om hvem jeg var/er da jeg kom her ind og da jeg skiftede navn så opdaterede jeg da tråden.

det er vel lidt ligesom hvis du komemr til fest så småsnakker man lidt frem og tilbage og får et indtryg af personen man snakker med heidio
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

Profiler/beskrivelser

Post by spender »

Jamen jeg elsker dig da også på mandag?

Og jeg elsker at fortælle om mine børn, men de har godt nok aldrig haft sadel på? Min hest hvor jeg skal til at starte sag op mod sælger om at tage hende tilbage er for trist til at skrive om det.. Og billeder.. det kan jeg slet ikke.. Har ikke noget arbejde fordi jeg har for mange følger efter kræftbehandling. Så mit liv ER faktisk kedeligt :roed:


[quote:736f37f746="MinnaN"]Jamen, det er nok mere hen af: Jeg laver dit og dat, har dut antal børn/dyr/begge dele. Har dit og dat som heste (husk billeder). Har redet i dut antal år og i den stil.

Hvor svært kan det være?

Og om i gider være her, når det blir hverdag igen. Det må i selv finde ud af. Men vi er ikke HN, vi er Strigler.[/quote:736f37f746]
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Profiler/beskrivelser

Post by annetteB »

[quote:04a17742c5]Jamen jeg er vitterligt røvkedelig. Skrev jeg om mig selv ville jeg kede jer i søvn, så den del springer jeg vist over indtil jeg kan fortælle mere spændende ting end "jeg har været i supermarkedet og bagt boller".. Snork, ikke? [/quote:04a17742c5]

Jeg genbruger lige din undskyldning, jhez.
Jeg har været her siden striglers start (næsten) men siden jeg aldrig oplever noget og er ubevægelig som en sten, men ikke helt så interessant er det indtil videre lykkes mig at slippe udenom at lave en præsentation.

Så alle I nytilkomne, giv ikke op: Er I her længe nok og laver indlæg nok frafaldes kravet om en præsentation afterhånden. Tror jeg. Måske. Eller osse får jeg en advarsel fra en af superstriglerne om lidt.
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Profiler/beskrivelser

Post by Dorte Hansen »

Tjah Anette.

Som redaktør kunne jeg jo godt give dig en advarsel.

Meeen, jeg har faktisk heller ikke fået lavet en præsentation, så du slipper med skrækken.
Nu med køter-bande!
aribeth

Profiler/beskrivelser

Post by aribeth »

Altså der er ikke nogen der siger man SKAL lave en præsentation.... men når nu man har gjort sig besværet, så kunne man da godt lige skrive en lille bitte snas mere end jeg er her og jeg er træt af..... og så videre....

Kune man ikke? eller er jeg bare enormt meget krævende agtig og alt det der... (og gammel måske også??)


Katrine
Post Reply