Endnu flere tiltag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Endnu flere tiltag

Post by annetteB »

[quote:970e98f7d4]Herinde skal man tænke selv!! [/quote:970e98f7d4]

Årh, pis osse. Så vil jeg osse ha en paranodid, tak.
:lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Diane
Posts: 271
Joined: Wed 20. Feb 2008 22:16

Endnu flere tiltag

Post by Diane »

Jeg vil ikke kommentere på folks sprog, men jeg synes det er synd at tråden er blevet så lang og tung med så meget negativ ytring om brugere på HN.

Og det synes jeg ud fra den betragtning, at jeg har sendt link til denne tråd til rigtig mange medier, for at få dem til at tage sagen op. Men som tråden har udviklet sig er jeg ved at være bange for, at sagen fremstår for meget som hønsegård til at blive taget seriøst.
Mange hilsner
Diane

* Don't try to lead by example, because they don't get it *


Er du bange for at ride? Tankefeltsterapi kan give dig rideglæden igen, hurtigt, nemt og effektivt. Læs mere på http://www.diane.dk/tft/
User avatar
belmont
Posts: 341
Joined: Fri 29. Feb 2008 21:25

Endnu flere tiltag

Post by belmont »

beklager også og trækker kanonerne i land men det havde jeg nu gjort for en stund siden alligevel....
save a horse ride a cowboy ;-)
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Endnu flere tiltag

Post by stinemull »

Ja nu så jeg mig altså nødt til at oprette en bruger her inde så jeg lige kunne hjælpe jer med at få styr på et par fakta om datatilsynet.

Som i kan se i tråden Redegørelse fra advokat - part 2 på HN så har jeg stillet spørgsmål til hn og netsafe (eller hedder det netunsafe her inde?) om hvorfor jeg ikke kan finde dem på datatilsynet, mit indlæg samt lidt mere er sendt til Jan som også har svaret pænt og ville vende tilbage senere når han lige havde mere, så nu venter jeg pænt, men håber da avaret kommer i den nye tråd ellers må jeg jo igen opfordre tild et.

Angående sletning af profil og bruger SKAL HN og netsafe slette jeres bruger når i beder om det, men jer mener ikke de skal slette ens indlæg. Grunden til min viden på dette område er at jeg selv har en form for datingside og vi skal også tilmeldes datatilsynet og følge deres regler.

Angående om hn eller netsafe er medlem af netsafe, så er reglerne sådan at hvis de endnu ikke er godkendt af datatilsynet så må de (igen så vidt jeg har forstået) ikke have så meget som 1 bruger tilknyttet, har de dette og det bliver opdaget kan de se frem til en bøde.

Manden min er i tvivl om strigler også skal være tilknyttet datatilsynet, han siger at er mulighed for at lave en profiltekst så skal man helt sikkert, men han er i tvivl om man også skal når der kan sendes privatebeskeder så dette syntes jeg da i skulle undersøge (jer der "sidder i toppen") selve det at blive tilmeldt datatilsynet koster ca 1000 kr og det kan tage helt op til ½ år før de får fingeren ud af deres nedre dele.

Håber dette besvarede lidt af spørgsmålene ellers må i endelig skrive og jeg vil forsøge at finde svaret.

mvh. stine

ps: undskylder slavefejl men min staveged er stukket af :hhansen:
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Endnu flere tiltag

Post by Camilla... »

Er der ikke nogen med en lasso der gider at indfange Stine's ged ? :ninie:

Kan det ikke passe at denne sætning
[quote:e04d3106ac]Angående om hn eller netsafe er medlem af netsafe[/quote:e04d3106ac]
bør slutte med datatilsynet og ikke netsafe ?

Goddag og velkommen Stine :hhansen:

Camilla
God d
User avatar
Annibl
Posts: 242
Joined: Sun 2. Mar 2008 00:09

Endnu flere tiltag

Post by Annibl »

[quote:11d9c4f0a7="stinemull"]Angående sletning af profil og bruger SKAL HN og netsafe slette jeres bruger når i beder om det, men jer mener ikke de skal slette ens indlæg. [/quote:11d9c4f0a7]

Jeg har fra Datatilsynet fået den besked, at alle brugerens indlæg skal slettes hvis vedkommende beder om det. Om den så holder skal jeg ikke kunne sige - ihvertfald er det en praksis der nu bruges på den portal, jeg er som admin/mod.
Knus fra Anni
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Endnu flere tiltag

Post by Lone Beck »

Det lyder måske egentlig rimeligt nok. Ophavsret og alt det der... :linski:

Datatilsynet ved jeg ikke noget om. Nogen må tjekke, om Strigler skal være tilsluttet...
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Endnu flere tiltag

Post by stinemull »

Camilla Reilly Du har da fuldstændig ret :hhansen:

angående geden er den sidst set i det syd østlige nordjylland, den løb mod Hadsund, men jeg havde ikke tid til at løbe efter den skulle jo både passe egen side og følge med her inde og på hn.

mvh. Stine
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Endnu flere tiltag

Post by Elsoma »

Jeg undrer på om nogen af Jer er opprettet på nofakepeople med netsafe?
Om man det er og så blir bannet på HN, vil man da miste adgangen på det andre sitet også?
Eller andre vejen rundt, blir man bannet fra nofakepeople mister man da adgangen til HN? :hva:


Ellers vil jeg som de andre "gamle" Striglene også henstille til litt moderat personomtale og litt mer saglighed. :askepot:


Jeg må jo innrømme at selvom jeg ikke var den mest aktive inne på HN, synes jeg det er trist at være bannet. :ehj:
Og jeg syns at HN er et godt forum som sådan, men det er altså endel ting i kulissene som jeg er kritisk til. :kontrakt:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
Anja-m
Posts: 2
Joined: Sun 2. Mar 2008 21:35

Endnu flere tiltag

Post by Anja-m »

Elsoma ingen er oprettet på nofakepeopel. Man kan hvis man vil blive orettet på siden via netsafe, men man skal selv gå ind på siden og melde sig til.
Det er nemt at melde sig til på siden for HN brugere fordi, alle ens oplysniger alerede er inde netsafe, som man skal bruge for at logge på nofakepeopel.

Giver det mening?
Post Reply