Profiler/beskrivelser

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

Profiler/beskrivelser

Post by Jasper »

Spender, sikke noget fis at skrive..........lige præsis du, har så meget at berette :jeanie:

Har du købt den kæmpe hoppebold og fået trænet :birgittekv:
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

Profiler/beskrivelser

Post by spender »

[quote:9c975c5520="Jasper"]Spender, sikke noget fis at skrive..........lige præsis du, har så meget at berette :jeanie:

Har du købt den kæmpe hoppebold og fået trænet :birgittekv:[/quote:9c975c5520]

Jamen der sker masser af ting i mit liv, bare ikke lige job.

Nej, har ikke fået min hoppebold, jeg er blevet løjet for på det allergroveste! :ras:

Manden havde jo noook så fint fortalt om det indkøbscenter der lå "lige rundt om hjørnet", så jeg troede der var supermarked OG indkøbscenter. Men NEJ, der ligger KUN et supermarked der mere eller mindre er som Bilka KUN med madvarer, rengøringsartikler mm.

Så hvor finder jeg den så? Jeg er endnu ikke så godt gående at jeg bare kan trisse ud i byen og lede, og jeg KENDER jo heller ikke byen, så det kunne nemt ende galt.

Tror du det går an at sende en mand ud efter en pilatesbold? Kan lige se det for mig. det største han kunne finde var en basketball, så den købte han, så kan jeg vel bare bruge den? :anders: Jeg kender ham- ved han ikke hvad jeg snakker om køber han det han synes er nærmest- ikke altid med succes :hhansen:

Får vi så snart lidt info om dig, eller bliver det for "broget"?
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Profiler/beskrivelser

Post by Nina »

Jeg vil da gerne skrive lidt om mig selv - og gør det - når jeg har noget spændende at berette om. :-)

Øhhh ..... :ehh:

Tjaaa .. jeg blev født ... af min mor - i Søborg ved København ... Jeg kostede vist ca. 164 kr. - da jeg blev "leveret" på en privatklinik ..

Siden har jeg bare trukket vejret - så at sige - og nu er jeg her. :alien:

KORS! ... Hvor kedeligt! :prik:

Venlig hilsen
Nina
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

Profiler/beskrivelser

Post by spender »

[quote:4b102bdd0b="Nina"]Jeg vil da gerne skrive lidt om mig selv - og gør det - når jeg har noget spændende at berette om. :-)

Øhhh ..... :ehh:

Tjaaa .. jeg blev født ... af min mor - i Søborg ved København ... Jeg kostede vist ca. 164 kr. - da jeg blev "leveret" på en privatklinik ..

Siden har jeg bare trukket vejret - så at sige - og nu er jeg her. :alien:

KORS! ... Hvor kedeligt! :prik:

Venlig hilsen
Nina[/quote:4b102bdd0b]

Snyyyyd, du var mere værd allerede fra fødslen end mig- jeg kom med gratis levering :ehj: Og det at trække vejret er skam en undervurderet handling. Hvor havde du været i dag uden? :hhansen:
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

Profiler/beskrivelser

Post by Jasper »

Spender. nu er alt jo ikke sort og hvidt, eller brunt og hvidt :viben:

Men ok - her kommer totalt seje informationer :lea:

Min hund vejer 60 kg. han fiser konstant, så manden og jeg er efterhånden så miljøskadet, at vi ikke kan lugte forskel på skidt og kanel :glory:
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

Profiler/beskrivelser

Post by spender »

[quote:c41606f688="Jasper"]Spender. nu er alt jo ikke sort og hvidt, eller brunt og hvidt :viben:

Men ok - her kommer totalt seje informationer :lea:

Min hund vejer 60 kg. han fiser konstant, så manden og jeg er efterhånden så miljøskadet, at vi ikke kan lugte forskel på skidt og kanel :glory:[/quote:c41606f688]

Meget relevant, så du kan altid dække dig ind under "ej, det bare gas"? :lea:
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

Profiler/beskrivelser

Post by Jasper »

Er du klar over, hvor mange gange jeg skulle læse din kommentar, inden jeg fattede den...........griner!

Jeg skal nok skrive lidt :engel:
Livet er da for dejligt

Sagde Pia
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

Profiler/beskrivelser

Post by Jasper »

Men et eller andet sted, kan du ikke være bekendt at presse mig til sådan noget.

Du ved godt at jeg ikke fortæller nogen, at jeg snart fylder 40 år. Du VED også godt, at jeg har et problem med, at folk kender til min GD mindre heldige bagende.

Jeg syntes heller ikke, at jeg vil komme ind på, at min hest har så store psykiske problemer, at han er tilknyttet psykolog.

Mine to børn skal forbliver anonyme og der kommer slet ingen ved, at der er 7 år imellem dem.

Jeg arbejder for staten med er privat ansat og hvis jeg måtte trække kørsel fra, ville det give et kæmpe overskud.

Jeg er nemlig ansat i Aalborg og bor i Karise.
Post Reply