Endnu flere tiltag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Endnu flere tiltag

Post by stinemull »

Ahh endnu en ting hvor jeg har lidt insiderviden. (Kender dem som har lavet nofakepeopel.)

Nofakepeopel og HN har intet med hinanden at gøre, det er 2 selvstændige sider. så en bandlysning fra hn påvirker slet ikke ens færden på nofakepeopel.

Derimod vil jeg mene at hvis man bliver slettet fra netsafe er man også på en eller anden måde ude af nofakepeopel. dette mener jeg på baggrund af at nofakepeopel er et sted hvor man kan være sikker (så sikker som det nu kan lade sig gøre) på at brugerne er dem de giver sig ud for at være.

mvh. stine
User avatar
Dolly Parton - Windstrup
Posts: 467
Joined: Wed 27. Feb 2008 18:25

Endnu flere tiltag

Post by Dolly Parton - Windstrup »

Jeg håber ikke at det er mig der har været for grov mod nogen herinde, i så fald beklager jeg :naese:
Synes stadig Henrik Biering er lidt af en klaphat...

2009 er indtil videre ikke det super fantastiske år jeg ellers havde håbet på, skod karma...
Lone

Endnu flere tiltag

Post by Lone »

Det har du nu ikke - men indtrykket er da først og fremmest, at det mest var nogle ukvemsord, og ikke de vilde æreskrænkelser, og at folk iøvrigt godt selv ved, når de er gået lidt for vidt - og så er der jo ingen grund til, at snakke mere om det.
Pånær de racistiske udtalelser - dem er jeg træt af.
User avatar
Dolly Parton - Windstrup
Posts: 467
Joined: Wed 27. Feb 2008 18:25

Endnu flere tiltag

Post by Dolly Parton - Windstrup »

Lone

Er det mig der har trætte søsyge øjne, men jeg har ikke set nogen racisiske udtalelser ?

Men jeg er glad for at jeg ikke har været for grov, for det er jeg virkelig ikke ude på ...
Synes stadig Henrik Biering er lidt af en klaphat...

2009 er indtil videre ikke det super fantastiske år jeg ellers havde håbet på, skod karma...
Lone

Endnu flere tiltag

Post by Lone »

nej, men nu er de jo osse væk - det er nok mit øje, der er en smule skarpt for den slags.
Lilar
Posts: 34
Joined: Sat 8. Jul 2006 21:07

Endnu flere tiltag

Post by Lilar »

Diana, jeg kan se at Zanne kom mig i forkøbet med at svare i "Redegørelse fra advokat - part 2" :linski: Ellers havde jeg selvfølgelig reageret på det spørgsmål der blev skrevet.

Håber ikke at jeg har skrevet upassende om andre, jeg har i hvert fald forsøgt at moderere mig og holde mine indlæg både her og på HN i en pæn tone.

Håber virkelig at denne sag får en "happy ending" for dig Diana!
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Endnu flere tiltag

Post by Elsoma »

Ej, Dolly den her gangen syns jeg da ikke det :hhansen:
Det var nok en annen X-HN'er som glapp litt i ordforrådet i sin omtale af en anden and! :ehj:


Stine, takk for svar! :mikkel:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
User avatar
Dolly Parton - Windstrup
Posts: 467
Joined: Wed 27. Feb 2008 18:25

Endnu flere tiltag

Post by Dolly Parton - Windstrup »

Gucci sådan skal det også være, og stop mig Endelig hvis filen bliver for grov :prik:
Synes stadig Henrik Biering er lidt af en klaphat...

2009 er indtil videre ikke det super fantastiske år jeg ellers havde håbet på, skod karma...
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Endnu flere tiltag

Post by KatieKat »

Diana, kan vi ikke få en opdatering? Hvordan har du det? Hvad sker der? Hvem har du snakket med? Hvad sagde de?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Dolly Parton - Windstrup
Posts: 467
Joined: Wed 27. Feb 2008 18:25

Endnu flere tiltag

Post by Dolly Parton - Windstrup »

KatieKat

Mine nerver hænger stadig uden på tøjet, men jeg kan nu næsten forklare andre om alt det her uden at græde snot, jeg må indrømme jo mere jeg finder ud af hvad der er foregået, jo mere gal bliver jeg, og nu skal jeg have styr på den vrede så jeg kan bruge det mod Unsafe og HN.

Jeg vil forsøge at få fat i "the holy grale" selve henvendelsen fra unsafe til min arbejdsplads, samt tale min sag igen, jeg var overhovedet ikke forberedt i tirsdags men Nu er jeg mere klar.

Min bror og jeg er ved at undersøge Unsafe, så vi ved hvad vi præcist har med at gøre, konkret info kan jeg give i PB :kontrakt: hvis nogen er interesseret.

Jeg skal tale med en advokat igen idag, så må vi se hvad han har fundet ud af.
Synes stadig Henrik Biering er lidt af en klaphat...

2009 er indtil videre ikke det super fantastiske år jeg ellers havde håbet på, skod karma...
Post Reply