Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by Anja »

Godmorgen strigletter og børster.

sidder her og lytter til fuglesang i den årle morgen (stadig intet lys) :brok:

Tjekker lige en gang ynk og klage på facebook, min lillesøster er ikke ubetinget glad for at jeg ringer til hende kl. 10 dagen efter en bytur - suuuk ungdommen nu om dage :ehj:

Kan i nu have en dejlig dag, min kaffe er drukket, så nu vil jeg drage mod nord og ride en tur i skoven inden jeg skal på arbejde og seriøst vejlede folk i crapbooking og konfirmationskort og decupage og alt det andet herlige ved hobby heidio
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by spender »

crapbooking? Lyder ikke som min nye hobby må jeg tilstå. Men god ridetur, og god dag på job :)
Pr
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by CXEC »

Morgen PrinsesseAnja, må du få en dejlig dag!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by sinesmølf »

Godmorgen godmorgen

Godt at høre nogen har en god morgen, herhjemme er det en rigtig tudeprinssese morgen :graed:

Jeg har stadig mega ondt i ryggen, men ingen ridetur i dag til at lindre.

Jeg har ingen bil, men en kiroprakter tid kl 16, og jeg aner ikke om jeg kan få barnevognen op i bussen.
Jeg kan ikke finde nogen til at hente Søren, og det kommer til at knibe med at jeg kan nå at hente ham. Jeg er også helt sikker på, jeg ikke kan skubbe barnevognen med to unger på.

Kærsten er en røvguitar og har været det hele weekenden :mettebo: og jeg har været så flink-der-skal-være-plads-til-alle-undtagen-Sine. Det er super nederen at var sådan og især være sur over det om mandagen :mettebo:

Det er noget møjvejr, Astrid er blevet forkølet, Søren er ved at få tænder og jeg har stadig ondt i ryggen.

Så kryds lige finger for dagen retter sig, kiroprakteren hjælper helt vildt og der dukker en op som vil hente Søren. Så skal jeg nok klare min indbrændthed :tarra:
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
aribeth

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by aribeth »

det lyder fedt anja... :-) jeg skal i dag vente på smeden, og muge ud!! fantastiske sysler... :linski:

Katrine
User avatar
Annibl
Posts: 242
Joined: Sun 2. Mar 2008 00:09

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by Annibl »

Jeg sidder og gør sådan her :mur: :mur: :mur: :mur:

Jeg skal smide 10 kg. indenfor ret kort tid, da jeg skal have en fedmeoperation i maj. Og hvem kan ikke tage sig sammen til at spise sundt?! Moi. :mettebo:

Men nu er det jo mandag og traditionen tro vist dagen til nye starter. :fy: Smutter lige i bad og snupper cyklen ud til kræet med ondt i ryggen og smider hende på fold. Hvis så bare vejret kunne arte sig lidt, lover jeg at jeg nok også skal. :ehj:

God dag derude
Knus fra Anni
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by Jasper »

Jeg arbejder hjemme :jeanie:

Underne er sendt afsted og nu skal jeg bare lige tage mig sammen, til at være seriøs :britta:

God da til alle.

Sp - nu er det forhåbentlig ikke noget alvorligt !
aribeth

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by aribeth »

Anni, nu spørger jeg sikkert dumt... men skal du tabe dig INDEN en fedmeoperation?
Er ideen med fedmeoperationen ikke at du skal tabe dig af den?


Katrine
User avatar
Zippeline
Posts: 461
Joined: Sun 2. Mar 2008 18:57

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by Zippeline »

Godmorgen!

Jeg fik øjne for omkring ti minutter siden. Mit B-menneske gen har det rigtig godt med uni og mødetider.

Planer... arbejde. Læsning. Slut.

- Zip.
Micita
Posts: 217
Joined: Wed 12. Jul 2006 21:50

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by Micita »

Sidder foran strigler og spiser morgenmad - laaaangsomt. Skal ikke undervise før i eftermiddag så har god tid til rolig start på ugen. Skal dog forberede dagens undervisning og lave de prøver de skal ha næste uge :opkast: Hader prøver :opkast:

Men jeg kan vente lidt med at blive seriøs og i stedet lave en kop te til :askepot: :lea:

Lisbeth
Post Reply