Endnu flere tiltag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lisbeth Sejberg

Endnu flere tiltag

Post by Lisbeth Sejberg »

Har i læst indlægget fra en journalist i Jhez´ farveltråd på HN ??

Mvh. Lisbeth
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Endnu flere tiltag

Post by stinemull »

Lisbeth Sejberg:
Jeps jeg har læst det og sendt hende en privat besked om at hun burde tjekke denne tråd hvor der så fint bliver beskrevet hvordan datatilsynet holdning til sletning af profiler er. Jeg skrev også at jeg stadig venter på svar om hvorvidt hn og unsafe er tilmeldt datatilsynet.
jara23
Posts: 38
Joined: Fri 29. Feb 2008 21:53

Endnu flere tiltag

Post by jara23 »

Er det mig der er blind eller hvad er det for et indlæg fra en journalist i farvel tråden???

Eller det er måske blevet slettet igen??
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Endnu flere tiltag

Post by stardancer »

[quote:d302cee3dc="jara23"]Er det mig der er blind eller hvad er det for et indlæg fra en journalist i farvel tråden???

Eller det er måske blevet slettet igen??[/quote:d302cee3dc]

Jeg tror det er disse 2 af Pernilles:

Indlæg 1:
[quote:d302cee3dc]Et lille spørgsmål!

Er der nogle der på nuværende tidspunkt har haft kontakt til datatilsynet vedr. dette?

Svar kan eventuelt sendes til pnielsen@ekstrabladet.dk[/quote:d302cee3dc]

Indlæg 2:
[quote:d302cee3dc]Det her handler ikke om de enkelte personsager... det er et eksempel der kan komme til at sætte en præcendens for hvad man må og ikke må, hvilket jeg ser som sindsygt vigtigt, set i forhold til den "internet tid" vi er i. Hvis vi som brugere ser gennem fingre med dette, som en del mener er "ingen ting" så vil det være med til at danne præcendens for metoden og det vil siden hen blive "normalen" set i et større perspektiv. Hvis man ikke allerede nu sætter en finger i jorden, i stedet for bare at lade stå til og tænke, hvad pokker skader det MIG, Jeg har intet at skjule, så prøv at forestille jer hvad det kan udvikle sig til på længere sigt mht. hvad internetsider kan tillade sig eller ikke tillade sig. Der må være en grænse. Det er endnu så nyt så den grænse er stadig utydelig for mange, eller ikke eksisterende, så tænk over at DU som bruger af nettet er med (eller bør være) til at gøre den grænse tydeligere for alle.[/quote:d302cee3dc]
/Sofie
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Endnu flere tiltag

Post by Camilla... »

Ja, så blev jeg så også bannet... I en måned. For gentagne grove overtrædelser af adfærdsregel F2...

I ved, den med at svine HN, ledelse og modder.

6 minutter inden havde jeg spurgt den kære Pia om hun nu efter 3 forsøg på at modererer mig selv og gentagne gange bedt om hjælp hos modderne om hvor jeg forbrød mig på denne regel, ikke godt nu ville påpege det.... Jeg mente jo jeg kun svinede Henrik og netsafe og det er jo ikke HN.... eller noget.

Det skulle jeg vist ikke have gjort. 1 måned i Sibirien for at insistere på hjælp :ehj:

Nå, men dette bliver så mit exit fra HN i denne debat. Jeg vil nu bede om at blive slettet fra HN og netsafe inkl. samtlige indlæg jeg har skrevet derinde gennem årene.

Camilla
God d
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

Endnu flere tiltag

Post by Pernille B »

Hold da op. Det er da helt vildt som HN er i gang med at grave sin grav endnu dybere med alle de banninger på så tynde grundlag :iskvinden:

Ja nu er jeg så også oprettet herinde, så nu er det spændende hvornår jeg bliver bannet og med hvilken grund :minna:

Ellers kan jeg i denne tråd bare tilføje, at jeg håber virkelig for dig Diana, at der kommer en positiv udgang på denne forfærdelig affære... Jeg krydser alt hvad jeg krydse kan, for sådan en straf er der sgu ingen der fortjener.

Iøvrigt kan jeg da fortælle, at da jeg skulle valideres til Netsafe, så ville den ikke validere mig med min egen adresse, men med den anden adresse ved næsten samme navn i den kommune jeg bor i. Er det så nu jeg skal være nervøs for at HN kontakter min arbejdsplads, for herfra benytter jeg da temmelig tit internettet privat :avav:

Jøsses et cirkus for at man gerne vil snakke med ligesindede omkring hesteinteressen....
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Endnu flere tiltag

Post by Zanne (den Gamle) »

Så røg jeg også med i banningerne. Og jeg der troede at jeg kunne skrive pænt.

Kopi af den mail jeg fik fra hestenettet:

Du er hermed bannet fra Heste-Nettet frem til d. XX/YY-ZZZZ. Efter denne dato er du velkommen til at henvende dig til os igen, hvis du fremover ønsker at overholde vores adfærdsregler og henstillinger. Du bedes inkludere denne besked i din henvendelse.

Begrundelsen for din banning er:



Med venlig hilsen
Heste-Nettet

Stik den !!!!

(Har I andre bannede heller ikke haft en underskriver af banningen)

Zanne
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Endnu flere tiltag

Post by Camilla... »

Nej, heller ingen underskrift på min. Mener jeg læste en af modderne skrive i en af trådene at det gjorde de aldrig ved banning. Så skrev de bare heste-nettet.

Nå, men er der andre end mig, der får fornemmelsen af de er ved at rydde op med banninger, så der kan være rent og pænt på ryttersnak inden Herning går i luften om en uges tid ?

Camilla
God d
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Endnu flere tiltag

Post by Anja »

Nu har jeg, igen, skrevet et indlæg på HN, lad se hvad der sker.

Jeg forstår bare ikke hvordan netsafe på MP kan lade sig gøre uden at man mister en masse kunder i butikken.

Jeg ville ikke orke at handle ting på HN, hvis jeg samtidig skulle verifioceres i hoved og røv for at kunne købe et næsebånd til 50.- ej heller hvis jeg skulle købe hest til 50.000.-

Der findes jo andre steder at kigge og købe hest.

Mht. brugt udstyr, er HN's markedsplads nu en af de bedste - indtil videre.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Endnu flere tiltag

Post by Anja »

Sættet lige mine sp. herind, synes faktisk det er en godt sp. jeg tror ikke netsafe kommer på MP uden omkostninger.

så kan de bannede også være med.

Netsafe på markedspladsen, som jo argumentationen for alt dette hurlumhej, kan det egentlig lade sig gøre uden at miste rigtig mange kunder i butikken?



Der er en del der handler bla. hest på HN, uden nødvendigvis at været tilknyttet nettet som bruger, hvad gør de?



Skal de virkelig oprette sig gennem netsafe og hestennettet, for at få lov til at handle?



Vil det ikke i sidste ende betyde færre kunder i butikken?



Er det derfor markedspladsen stadig ikke er tilknyttet netsafe?



Markedspladsen må være en af de vigtige intægtskilder på HN, eller?



Hvordan lader det sig gøre i praksis?



Kan det betale sig i forhold til de relativt få handlende, der er blevet snydt gennem MP?
Post Reply