Smukke Traum.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Smukke Traum.

Post by annetteB »

Så er der et billede af Traum til de nysgerrige.
Han startede en LC3 idag (med enkelte forhindringer, så som at han trådte begge bagsko løse under transporten, så Claus måtte tilkaldes babubabu og agere "hovsmed" og pille dem af med en papegøjetang)
Alt ståhejet til trods tog han det vældig cool og gik til 57,8% og endte midt i klassen.
[img:5a4197f846]http://i40.photobucket.com/albums/e203/atengstedt/DSCN0483.jpg[/img:5a4197f846]
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
CJ

Smukke Traum.

Post by CJ »

smuk smuk hypse og tillykke med det gode resultat på trods af forhindringerne.

go vind fremover, virkelig køn hest
GKB

Smukke Traum.

Post by GKB »

Jeg er en sucker for brune heste - sikke et dejligt hoved han har, flere billeder tak? :elsk:
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Smukke Traum.

Post by 99E »

Han er faktisk lidt lækker!
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Stutteri Highmoor
Posts: 211
Joined: Mon 22. Oct 2007 20:59

Smukke Traum.

Post by Stutteri Highmoor »

Ja, jeg var jo så heldig at se ekvipagen live.

Han har en fin balance i traven og en endnu bedre balance i galoppen. Han er dejlig afslappet og gør jo det som Aja indvirker ham til.
Han er bestemt et super godt køb!

Det bliver spændende at følge deres udvikling.


hilsen Belinda
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Smukke Traum.

Post by HeidiO »

Hvor er det dejligt endelig at se lidt mere af ham.

Han ser brændgodt ud, det var godt at I fik klaret forhindringerne, så hun trods alt kunne starte - det havde været så ærgerligt ikke at kunne komme til start.
Heidi
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Smukke Traum.

Post by MinnaN »

Han ser enormt nuttet ud. Han har det der: Jeg er ude på spilopper, fordi jeg kan, udtryk i hovedet.

Han ser bare lidt klejn ud og spinkel. Men jeg er til bassedrenge, så kanske det er derfor.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Smukke Traum.

Post by Lone Beck »

Hvor ser det rart og afslappet ud - det er sgu lige før sådan et billede kan få mig til at tørre sveden af panden og ånde lettet op :mikkel:

Rigtig køn hest heidio
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Smukke Traum.

Post by gukuvi »

Istemmer de andre, han er båre dæj´li´ og sød pige også. :elsk:

Gunni.
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Smukke Traum.

Post by annetteB »

TAk for roserne skal I ha!
:-) :-) :-)

Belinda har helt ret i, at Traum gør nøjagtigt hvad han bliver bedt om af sin rytter: han er VIRKELIG en lærehest hvad dét angår.
Susan kaldte ham i mandags for en "afregning ved kasse 1-hest" og det har hun så evig ret i!
:lol:

(at han så tilmed har lært en frygtelig masse dressurøvelser vældig godt i sin tid gør det jo så meget desto sjovere at lære at ride ham RIGTIGT...der ER netop "afregning ved kasse 1" osse i den henseende :ide:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply