Endnu flere tiltag

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Endnu flere tiltag

Post by udlandet »

De har et problem :opkast:
GKB

Endnu flere tiltag

Post by GKB »

Jeg synes i det hele taget, at det er ret synd for både HN og moderationen.


Det ville være meget nemmere, hvis de ikke havde alle de dåhme brugere at trækkes med. :hhansen:
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Endnu flere tiltag

Post by BeritH »

David David - du må altså ikke nedvurdere frivillige moderatorer og andre, der forsøger at tjene lidt ekstra i fritiden - skam dig :mettebo:

Netop med henvisning til ovenstående har jeg personligt valgt kun at købe en havegrill, som jeg har råd til, så jeg ikke behøver at leje den ud og dermed ligge i skarp konkurrence med værdigt trængende. :katiekat:

BeritH
User avatar
Ex Ponybuskonduktør
Posts: 61
Joined: Thu 6. Mar 2008 13:53

Endnu flere tiltag

Post by Ex Ponybuskonduktør »

Jeg købte på et tidspunkt en KÆMPE GRILL i metro... den har i hvertfald også rigeligt plads til 18 grillkyllinger..... og det sjove :lea: den kostede 370 kr.. og så er det min i al evighed


[b:011f6bba7c]og nej jeg lejer den ikke ud [/b:011f6bba7c] :lolskilt:
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Endnu flere tiltag

Post by Zanne (den Gamle) »

En lille opdatering fra min side. (uden grill-kyllinger)

Jeg er åbenbart bannet langt ind i næste årtusinde, en dato - årsag eller bare en periode, kan vist ikke oplyses. Til gengæld er det (næsten) lykkes mig at få tilbagebetalt mine annoncepenge. Moderationen kan trods alt selv indse, at man ikke både kan forlange annoncepenge og samtidig lukke min forbindelse til annoncen. Næste problem er så at man fra hn's side mener jeg både skal gange og dividere, for at finde frem til et beløb og dernæst sende dem en faktura.

Jeg er så gammeldags, at jeg mener regnestykket er deres, ligesom det må være helt naturligt, at de fremsender en kreditnota sammen med en check.

Ligeledes har jeg sendt Henrik Lisbjerg, som er ansvarshavende chefredaktør for landbrugsavisen OG formand for Hestenettet ApS, en mail med link til diverse debatter, samt en høflig forespørgsel om han virkelig mener, at det er helt normale dispositioner Hn foretager sig.

Endvidere har jeg haft flere samtaler med datatilsynet, og essensen af det er vist, at de blot afventer en klage over hn og en tilskyndelse til at gå not-safe og hn's data-forvirring efter i sømmene.

Hilsen Zanne
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Endnu flere tiltag

Post by stinemull »

Zanne (den Gamle)
Vil lige gøre dig opmærksom på at du kan forlange at få ALLE de penge igen som du har betalt for din annonce.

Vi har i forbindelse med nogle bandlysninger fra en af vores datingsider, kontaktet datatilsynet for at få af vide hvordan vi skal forholde os når vi bandlyser betalende medlemmer, og her var beskeden at de skulle have alle pengene retur hvis de forlangte det. Dette også selvom de havde betalt for 1 helt år og brugt de 11½ måned. de har betalt for en servise som varer 1 år og når vi ikke kan tilbyde dem den fulde service, jamen så har de skam fuld returret.

Inden du påstår dette overfor hn, så snak lige med datatilsynet en gang mere og få afklaret om det også gælder i din sag, men jeg mener jo det er 2 sider af samme sag, du har jo også betalt for noget som du ikke får.
maria3
Posts: 7
Joined: Fri 29. Feb 2008 23:42

Endnu flere tiltag

Post by maria3 »

Puha.... Har ikke været her i flere dage.... og tråden er godt nok blevet....lang!!!! Magter ikke at læse alle indlæg igennem,- tror jeg nåede til omkring side sidst i 60'erne og til aften er jeg startet på side 97. Så jeg har jo et lille hul.

Nogle (af de gamle) er lidt "skeptiske" over, om "vi nye" kun er kommet herind fordi HN er som det er...... Og for mit vedkommende:ja....på en måde. For hvis ikke, der var sket alt det, som der er sket, havde jeg aldrig hørt om dette forum.
Men jeg er ikke banned ell lign fra HN. Jeg er stadig derinde men har sgu lidt mistet lysten til at blande mig ret meget. Fra at ha' en del indlæg i div tråde, har jeg nu måske et en gang imellem.

Jeg er fuldstændig målløs over HN's opførsel og kan åbenbart stadig overraskes, som fx af Davids indlæg!!!!

Nogle af de ting, som er foregået herinde på de sidste sider, kan jeg af gode grunde ikke følge med i (enten fordi jeg er sprunget nogle sider over i denne tråd eller fordi jeg er for ny)

Jeg synes jo, at det er rart med et forum med ytringsfrihed, især da jeg indimellem også ynder at kalde en spade for en spade. Samtidig vil jeg lige indskyde, at frihed til at ytre sig ikke nødvendigvis betyder, at man behøver ytre sig om alt eller på alle måder.

Men den egentlige grund til mit indlæg er, at jeg så gerne vil vide, hvordan det går med dig, Diana? Hvad er der sket i sagen siden side ca 67?

Og så må jeg jo sige som flere andre....De fedeste smileys!!!! (Og så har jeg ikke brugt en eneste i mit indlæg :tosse: )

Maria
User avatar
stellajakobsen
Posts: 45
Joined: Wed 5. Mar 2008 15:21

Endnu flere tiltag

Post by stellajakobsen »

jeg har idag fået en mail fra datatilsynet, og skal ringe til dem imorgen, som zanne skriver afventer de en klage, den får de fra mig i morgen, og kan kun råde folk som Diana, david og alle andre at ringe til datatilsynet, i kan få nr. af mig privet....
Hilsen stella jakobsen
mor til oliver f
User avatar
stellajakobsen
Posts: 45
Joined: Wed 5. Mar 2008 15:21

Endnu flere tiltag

Post by stellajakobsen »

*privat* selvfølge
Hilsen stella jakobsen
mor til oliver f
Masterpiece
Posts: 2
Joined: Fri 7. Mar 2008 03:00

Endnu flere tiltag

Post by Masterpiece »

David, du har så været så heldig at få et standardsvar fra moderationen, med at "gå efter bolden og ikke manden". Den slynger de vidst ret ofte ud, når argumentationen fejler. Jeg er af den opfattelse at der sidder mennesker i den moderation, som aldrig burde være tildelt den magt de har. Det er de simpelthen ikke voksne nok til.

I øvrigt... tror I det er frivilligt de sidder der? Så tror I forkert, jeg ved da de får løn for det, ganske vist ikke for ret mange timer, men de får altså løn for nogle timer ugentligt.

Jeg morede mig ret meget over din konversation med moderationen, hvad kan man sige... man taler som man har forstand til. Jeg synes dit eventyr var præcis som du selv skriver, med et glimt i øjet, og samtidig utrolig rammende. Men imod dumhed kæmper selv guderne forgæves

Ja, som andre må jeg sige, min færden på HN er blevet temmelig en del beskåret, ikke fordi jeg er bannet, men fordi lysten ikke rigtig er til stede.
Synd og skam de har fået ødelagt hestenettet sådan.

:mettebo:
Post Reply