Hvad har I lavet i dag??

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Ranunkel2
Posts: 230
Joined: Mon 17. Jul 2006 13:34

Hvad har I lavet i dag??

Post by Ranunkel2 »

Dagen startede med at kæresten måtte op og rette pressenning på taget.. Vi er ved at få tækket vores tag og pressenningen var fløjet af for 5 gang, siden de kørte hjem igår.. :mur: Så kom de så ud og fik spændt pressenningen ordentligt fast, og nu flyver den ingen steder... :hhansen: Da min hyp skulle på fold, fandt jeg ud af, at ikke nok med at hun er ved at smide vinterpels.. Hun har osse smidt sin opdragelse væk :mur: :mur:
Så nu starter vi med noget god træning fra jorden af.. Lidt HMS og klikker, så hun får lidt at arbejde med og får brugt tænkeren...den har vidst stået for meget på "stand by" her i vinter..
Så fik vi lavet lidt udenfor, inden vi skulle afsted hjemmefra..
så var vi til generalforsamling, hvor jeg så IGEN rodede mig ind i noget.. Denne gang med hjemmeside, til foreningen.. Meningen var så, at vi skulle hygge med en film, da vi kom hjem.. Men nej, jeg faldt næsten i sævn foran min com, og kæresten med.. Så lige om lidt, er der dømt dyner og i morgen skal der laves lidt i folden, muges og så tror jeg lige vi stille og roligt starter op med at genopfriske opdragelsen igen...

Men i andre har godt nok været effektive.. :askepot: Bliver da helt misundelig... :hhansen: :hhansen:
Dont drink, and drive..
When you can smoke, and fly..
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Hvad har I lavet i dag??

Post by Annemaja »

Kørt 7 tons ting på lossepladsen - og derfter hentet 27 tons sprut, vin, øl, vand , slik mv i Tyskland til vores fest på fredag....... :ane:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
NannaGeenie
Posts: 17
Joined: Tue 27. Dec 2005 02:20

Hvad har I lavet i dag??

Post by NannaGeenie »

Hestene har fået udvidet deres vinterfold med et lille stykke græs, ren lykke!

Haft gæster af dejlige venner, skønt!

Og ventet utålmodigt på at høre fra et sødt par der er måske er interesserede i at købe vores ejendom,de var her for anden gang fredag med deres fædre og en byggesagkyndig....spændende, men har ikke hørt noget.

Nanna.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Hvad har I lavet i dag??

Post by MinnaN »

Gjort rent, tænkt meget dybe tanker. Været et smut forbi stalden til noget stævne halløj. Gjort rent igen. Fået Marcus til at sove og kysset på min mand.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
aribeth

Hvad har I lavet i dag??

Post by aribeth »

I dag har jeg været på en vidunderlig tur i skoven sammen med June og hendes datter Celine og Tukær :-)

Vildt fedt!!


Katrine
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Hvad har I lavet i dag??

Post by annetteB »

æv. Idag har jeg besøgt min mor.
Jeg orker ikke omgåes sindssyge mennesker.
:tommelned:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Hvad har I lavet i dag??

Post by MinnaN »

Hvad laver du så her? :viben:
Eller har vi bare kuk i roekassen? :lol:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Post Reply