Jeg skal flytte.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Jeg skal flytte.

Post by MinnaN »

[quote="Krog"]Guud.... er Baby en hoppe? :ehh: Ja det havde jeg virkelig ikke opdaget endnu :minna: [/quote ]
Jamen, så er jeg jo i min gode ret til at rette dig... :lea: :lol:

[quote:ee283682c8] Vidste ikke at det kun var hankøn der kunne være dengser :mettebo:[/quote:ee283682c8]

Jeg vidste ikke at tøser kunne være dengser... :lol:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Krog
Posts: 76
Joined: Mon 30. Oct 2006 19:53

Jeg skal flytte.

Post by Krog »

[quote:62957e2a38]Jeg vidste ikke at tøser kunne være dengser... [/quote:62957e2a38]
Altså Minna..... Ydermere :heidio: vil jeg bare liige sige, at hvis du slår ordet dengse op, så står der altså ikke noget om at det er forbeholdt hankønsvæsner. Dette er taget fra netordbogen.

Dengse = person, som overdriver sine arbejdsopgaver, hvadenten det er i skolen eller hjemme hos sin mor, og som i andres øjne fremstår overdrevent stræbende eller forkælet.

Synonym = dengsebasse.
Det jeg synes er sjovt, det er at synonymet. Fedt... det er jo helt det samme, bare tilført basse :lol: I Babys tilfælde er det nok mest den forkælede part der passer, hun kan jo gøre alt og slippe godt fra det :anonym:

[quote:62957e2a38]Ja, og så er hun jo næsten hejmme igen. [/quote:62957e2a38]

Gunni. Har lige set at du bor i Løgstør. Det er jo faktisk lige ved siden af Mors. Så håber jeg bestemt du får tid til at komme forbi og hilse på Baby og mig. Jeg vil også meget gerne komme forbi dig, det er nok bare lidt farligt, for tænk nu hvis man forelskede sig i en af dine heste. Har på fornemmelsen at det ikke så svært :-)
Jo mere jeg ved, jo mere ved jeg hvad jeg ikke ved.
Krog
Posts: 76
Joined: Mon 30. Oct 2006 19:53

Jeg skal flytte.

Post by Krog »

Så er jeg mere rolig :linski:
Jo mere jeg ved, jo mere ved jeg hvad jeg ikke ved.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Jeg skal flytte.

Post by Godzilla »

[quote:5d40bf254f]Dengse = person, som overdriver sine arbejdsopgaver, hvadenten det er i skolen eller hjemme hos sin mor, og som i andres øjne fremstår overdrevent stræbende eller forkælet.
[/quote:5d40bf254f]

Ja, forkælet er hun vist nok, lidt. :roed: Overdriver sine arbejdsopgaver..... njae, ikke just. Baby har ret selvstændige meninger om havd hun synes er rimeligt. :lol:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Jeg skal flytte.

Post by Annemaja »

De har æsler gående ude på Hair - måske en mulighed til damerne?
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Jeg skal flytte.

Post by Godzilla »

[quote:e7506591e3="MBN"]De har æsler gående ude på Hair - måske en mulighed til damerne?[/quote:e7506591e3]

Har de DET? Det vidste jeg ikke. Jeg må fluks ud og besøge dem! Hair ligger godt. :askepot:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Linski
Posts: 146
Joined: Tue 29. Nov 2005 23:27

Jeg skal flytte.

Post by Linski »

Uh nej Gunilla, ikke opstalde på Hair.

De nærmere grunde kan du få på en PB, men jeg tror ikke lige det er den stald, der er stedet for dine æsler.

Jeg håber, det lykkes dig at finde et godt sted både du og dine skønne æsler kan være.

- Helene
Krog
Posts: 76
Joined: Mon 30. Oct 2006 19:53

Jeg skal flytte.

Post by Krog »

Nej Gunilla ikke på Hair!!! Tilslutter mig Linski og jeg skal nok fortælle dig hvorfor.
Jo mere jeg ved, jo mere ved jeg hvad jeg ikke ved.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Jeg skal flytte.

Post by Annemaja »

Gider nogle også fortælle mig hvorfor????

Ved godt en del er utilfredse med hesteopstaldningen og Janne ( og mange har stået der i mange år og er glade for stedet ) - men aner ikke om æslerne er opstaldet på samme vilkår - eller hvordan med dem? Man kan bare se, at de går på en fold ud mod vejen og ser ret tilfredse ud.

Ellers aner jeg ikke, hvor man kan enten kan have æsler ELLER ejer plus æsler i området.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Jeg skal flytte.

Post by Godzilla »

[quote:7c8a4b0700="Krog"]Nej Gunilla ikke på Hair!!! Tilslutter mig Linski og jeg skal nok fortælle dig hvorfor.[/quote:7c8a4b0700]

Ja tak. Kender ikke stedet, men det ligger godt.

Ja, tak Linski, send venligst forklaring på PB.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply