klodsmajor!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

klodsmajor!

Post by Buusser »

I fredags stødte jeg min fod hårdt imod mit sofabord af egetræ :tommelned:

Damn - det gjorde nas. Og jeg kunne straks se, at min lilletå sad og pegede udad siden på foden, så der var ingen tvivl, den var brækket. Så lurede jeg på nettet for mente nok at have hørt, at man ikke lægger gips på sådan en fætter.

Jeg fik den sat ind hvor den skal være og nu er den plastret ind så den kan gro sammen. Men hvor gør det da bare nas! Jeg kan hverken have sko eller ridestøvler på så jeg sjosker rundt i et par "sexede" Ecco-sandaler med malerpletter på. Ja, så føler man sig smart både på job men da i særdeleshed i stalden.

Er der nogen herinde der ved hvornår man nogenlunde kan forventes at kunne have sko/støvler på igen? Ja, jeg kan ringe til lægen, men han har sgi så travlt.
mariaw
Posts: 232
Joined: Wed 2. Apr 2008 09:12

klodsmajor!

Post by mariaw »

av for den da. Aner ikke hvornår du kan have fodtøj på igen, men god bedring med foden :linski:
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

klodsmajor!

Post by Stimata Doamna »

Hvad med et par træsko? De er mindst ligeså sexede som Ecco-sandaler :viben:

Nå, spøg til side - træsko skulle være gode, fordi sålen jo af gode grunde ikke bøjer og dermed 'knaser' tåen. De er alt andet lige nok også lidt bedre at have på i stalden for det tilfælde, at en firbenet ven skulle finde på at træde op på din fod, når den nu ser så forsvarsløs ud....
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

klodsmajor!

Post by Buusser »

6-8 uger - pokkers osse.. jeg havde satset på det halve..

Ja, træsko er utroligt sexede, men mine sandaler slår dem, de er så grimme :viben: men jeg skal da en tur til lægen, for det er fra siden det gør nas ikke når foden bøjes op og ned som en træsko forhindrer at foden gør. Jeg skal da vist være helt sikker på at den sidder som den skal. Der er jo gået en uge i dag. Og det er ikke meget jeg færdes i stalden, skal dælme ikke nyde noget af at blive trådt på. Hurra for sommergræs...

Årh mand, hvor er det bare typisk, os fra Vestjylland tror sgu da osse vi er meget bedre til lægens job end han/hun er :fy: ja, hvorfor da belemre ham med sådan noget når man nu har internet. Der er da nok en grund til at de læser så længe måske kan de nogen tricks... :respekt:
Lisbeth Sejberg

klodsmajor!

Post by Lisbeth Sejberg »

Du skal simpelt hen have fat i en FODHVISKER, som kan formidle din fods budskaber til dig :ide:
Jeg aner et stort uudnyttet marked udi "hviskerfaget" :viben:
Mvh. Lisbeth
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

klodsmajor!

Post by Stimata Doamna »

[quote:945040ca38]Jeg aner et stort uudnyttet marked udi "hviskerfaget" [/quote:945040ca38]

Der er simpelthen uanede muligheder inden for det felt :viben:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

klodsmajor!

Post by Buusser »

Ja, for dælen, god idé med sådan en fodhvisker.. :viben: hvis vi skynder os kan vi måske få patent på den titel.

Gad vide om man skal vaske tæer først eller om det øderlægger aura og karma :viben: Helt ærligt, jeg bliver ikke spor forundret hvis der dukker en ny op her i nabolaget, vi har allerede en healer her i landsbyen. Det er ufatteligt så mange tosser der bor herude ... den kan man jo lade stå lidt og fundere over hvorfor man befinder sig så godt her.. :heidio:

Tak for ønskerne om god bedring, det hjælper når man lider af akut selvmedlidenhed.. :atengstedt:
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

klodsmajor!

Post by Ms Strangefield »

Jeg så i dag en dame hvis jyde(altså hesten, ik'?) havde jokket på hendes fod.. Det var ikke pænt... Slet, slet ikke pænt. :-o

Så hva' tuder DU for???
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

klodsmajor!

Post by Ms Strangefield »

Hov glemte resten...

Spøg til side... Det gør NAS med brækkede tæer.. Måske fordi de er i vejen når man sådan, du ved... går.
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
WinnieF
Posts: 36
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

klodsmajor!

Post by WinnieF »

Av av...uha...jeg kan næsten mærke det på mig selv... :graed:
Jeg kan anbefale sikkerhedssko! Især hvis du kan låne nogle, der er lidt for store! ...så kan man faktisk godt gennemføre et hal-bal med kvæstede tær :minna: :skaal:
God bedring!
Post Reply