Ingen pralvoren ponymor?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lisbeth Sejberg

Ingen pralvoren ponymor?

Post by Lisbeth Sejberg »

Nåe hvis Ped og jeg ellers tænker på den/de samme, så bor de nu her på fastlandet.
Måske de er indvandret fra en ø ??
Mvh. Lisbeth
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Ingen pralvoren ponymor?

Post by KatieKat »

Der er ingen vej udenom Ped. Du må formere dig så du selv kan tage tjansen.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Ingen pralvoren ponymor?

Post by Ms Strangefield »

Du KAN jo også læse deres forsatte fantastiske indlæg om deres uduelig afkom på HN. Det skulle vel nok stille trangen.. Men er det mon ikke dybest set abstinenser af at svare igen, du lider af??

Jeg synes det er daaajligt der ikke er nogle pony-mor, øh ups, ponymødre, her der kan sprede deres perfiditeter... :birgittekv:
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
PiaK

Ingen pralvoren ponymor?

Post by PiaK »

Jeg vil da gerne tage det job :hhansen:

Min datter på 4 har fået en trækketur på en gammel islænder, nøj, jeg siger jer hun har talent! Nu er jeg begyndt at se på ponyer i 4-500.000 kr klassen til hende, og DM venter lige om hjørnet! Jeg er allerede begyndt at finde gloser frem til de uduelige dommere der skal dømme hende i div klasser, medmindre hun vinder self.

:lea:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Ingen pralvoren ponymor?

Post by annetteB »

[quote:8408d0745a]Atengstedt har også et par dygtige piger, med nogle dygtige lækre heste [/quote:8408d0745a]

Jo,da - men siden de nu begge rider hos vores allesammens Støvsuger-agent, så bliver det jo til for lidt med rosetterne!
:skoer:

Sålænge de rider L-klasser på klubplan kan man jo ikke forvente at møde en dommer der vil se en hest med hovedet FORAN lod...eller en rytter der sidder over benet, for den sags skyld!
:hhansen:

Sidste gang Aja startede fik hun 5 for sædet og en kommentar der hed "sidder i let sæde under hele programmet" - hvilket hun faneme ikke gør!?! Adspurgt forklarede dommeren at INGEN rytter jo kunne sidde helt stille og lodret under et helt program hvis ikke hun stod op i knæene eller holdt balancen med tøjlerne - og siden Aja red med så lange tøjler, så måtte hun jo have stået op og så kunne hun ikke få mere end 5.
Jeg bøjer mig i støvet for den logik og viden.
:respekt:

Er jeg pony-mor-agtig nok nu, Ped??
:lea:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Ingen pralvoren ponymor?

Post by Stimata Doamna »

Så bliver der nok bekendt kulør i det jyske, hva'??? :viben:

Sjovt nok er ponymødre à la ... ingen nævnt, ingen glemt ... ikke noget jeg savner...
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Ingen pralvoren ponymor?

Post by Ms Strangefield »

Haha jeg havde en elev der fik at vide at hun "red for passivt. Brug dine hjælpere noget mere.." Øh hvad for en fisk?

Nå ja, undskyld. Hakker man den ikke i siden for hvert skridt og trækker den i kæften i samme takt, så RIDER man jo ikke... :celeste:

[quote:ebabe66d45]vores allesammens Støvsuger-agent[/quote:ebabe66d45]
:viben:

Hun burde få et sponsorat af Nilfisk eller Miele...
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Ingen pralvoren ponymor?

Post by Buusser »

Årh jeg gad godt at have den tjans som irriterende pony-mor, men er desværre blevet for gammel.

Min datter stoppede sidste år med hesteriet... :mettebo: måske fordi jeg blandede mig for meget med for meget :brok: Men så kan jeg lære det, for jeg savner det sådan...

Men er nu nok så realistisk med mine ungers evner at jeg alligevel ikke er værdig kandidat og det niveau har vi aldrig svævet rundt på.

Jeg stemmer nu osse på at Ped har abstinenser først og fremmest.. :hhansen:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Ingen pralvoren ponymor?

Post by annetteB »

Aja har osse fået at vide, at hun skal bruge sine hjælpere noget mere....men dommeren kunne ikke fortælle hende til HVAD???
:lea:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Ingen pralvoren ponymor?

Post by annetteB »

[quote:68bb071317]udbrede mig om hvor belånt vores hus er fordi datteren skal have en hest med et prisskilt fastmonteret i halen så alle kan se hvor rige vi er[/quote:68bb071317]

:viben: :viben: :viben:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply